Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Hvor mye gikk dere ned første 3 mnd? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=28528)

Bixen 20-10-09 21:28

Sv: Hvor mye gikk dere ned første 3 mnd?

Gikk ned 15 kg på tre måneder, og har gått ned i overkant av 5 kg den siste 1,5 mnd. Er veldig fornøyd! Begynte på 98 kg, og skal ned til 70...eller litt mindre. :D

Rangelet 26-10-09 02:32

Ca 13 kg på de første 3 mnd, siste 2 mnd 9 kg

amiga 27-10-09 09:07

17.6 kg første etter de første 13 ukene. Har lånt ketolyseboka og gitt kort innføring til 4 stykker som har lagt merke til resultatet. Har gått fra str.46-48 til str 42-44, og er fortsatt på tur ned :)

Jorkla 30-10-10 16:19

fra 7juni-7september minus 15kg, fra 7 september til d.d minus 6kg.. så nå skal jeg følge ketolysekuren frem til 7desember målet er 2,3kg minus til, så litt julesynder for deretter å gå over på LCHF med ca 50g carbs pr dag...

Nero 30-10-10 23:13

*Deppe-tråd* :rolleyes:

Jeg har kun gått ned 4.5 kilo på 8 uker, og jeg har kun hatt en bitteliten sprekk en gang. Ellers vært veldig flink.

Skjønner ikke hvorfor det går så tregt med meg?

Har fremedeles mye å ta av. Er 165 cm høy. Startvekt 78.9 kilo - og veier nå 74.5 kilo. Vil gjerne ned i 65 kilo.

Gikk opp 100 gram siste uke, så jeg er ikke helt på topp når det gjelder positivitet nå og lurer virkelig på hvorfor noen går ned 7-8 kilo mer enn meg på samme periode og med omtrent samme utgangspunkt!

*sukk*.........fra Nero.

nellie 30-10-10 23:16

Vil ikke akkurat si at 79 kilo fordelt på 165 er MYE å ta av.. Litt, men ikke MYE.
Du har gått ned i snitt 560 gram i uka og det er anbefalt, sunt og trygt. Noen slipper fettet fort, noen ikke. Sånn er det bare og sånn vil det alltid være. Synes du har en flott nedgang, jeg! Fokuser heller på det fine med at du går ned. Bedre å gå ned 500 gram i uka enn å gå ned 15 kilo på 10 uker også 10 uker seinere være tilbake på utgangspunktet igjen. F.eks:p

Nero 30-10-10 23:41

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av nellie (Innlegg 958337)
Vil ikke akkurat si at 79 kilo fordelt på 165 er MYE å ta av.. Litt, men ikke MYE.
Du har gått ned i snitt 560 gram i uka og det er anbefalt, sunt og trygt. Noen slipper fettet fort, noen ikke. Sånn er det bare og sånn vil det alltid være. Synes du har en flott nedgang, jeg! Fokuser heller på det fine med at du går ned. Bedre å gå ned 500 gram i uka enn å gå ned 15 kilo på 10 uker også 10 uker seinere være tilbake på utgangspunktet igjen. F.eks:p

Takk for svar :)

Jeg vet jo at en halv kilo i uka er bra, men jeg synes allikvel at dette går for tregt.

Hadde jeg slanket med "på gamle-måten"/kaloritelling i 2 måneder - hadde jeg iallfall gått ned 6-7 kilo på samme periode. Nå vet jeg godt at det er mye vanskeligere å slanke seg ved kaloritelling siden jeg blir både mer sulten og fysen på søtsaker :o Ellers hadde jeg jo klart det på den måten for lenge siden....

Jeg skal fortsette med ketolyse, men det irriterer meg at det går sakte.

Tålmodighet er noe dritt, men jeg har blitt ganske god på det :shifty:

Festina lente 31-10-10 11:03

"Deppe-tråd 2":rolleyes:
Skulle tro det var meg du skrev om, Nero! Jeg har det presis på samme måte som du:o. Ca en halv kilo i snitt i uka, og med full stopp 3 uker i slengen så føles det så ULIDELIG sakte!

Jeg også vet at vektnedgangen er som anbefalt. Jeg også vet at det hadde vært mye vanskeligere på "gamlemåten". Men av og til så blir det så utrolig vanskelig å stå i mot sprekkene. Har klart å holde meg uten de store utskeielsene frem til nå (6 mnd), men merker at motivasjonen blir stilt på en større prøve enn i starten.

Jepp, tålmodighet er noe dritt - og jeg har dessverre ikke blitt så god på det! :p

Bøtt 31-10-10 11:28

Det løsner til slutt alle går ikke like fort ned i vekt:(:),
Jeg startet 16 aug og har til nå gått ned 8 kilo ,det er jeg veldig fornøyd med.Men har bare gått ned litt over 2 kilo den siste mnd,så det merkes at det går senere nå.Men så lenge vekten ikke går opp så er det positivt.

vimsen85 31-10-10 13:31

De første tre mnd gikk jeg ned 11,5 kg. De siste mnd har jeg gått ned ca 2 kilo i mnd. Så det går litt treigere nå. Jeg hadde ca 32 kilo overvekt. Det vil si, dersom jeg går ned 32 kilo (10 kilo til) er jeg akkurat innenfor kategorien overvektig.

Nupsida 31-10-10 13:42

Jeg er vell på rundt 2 og en halv måned nå, og jeg har gått ned 13,4 kilo :)

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:52.