![]() |
Sv: Dønn Grønn
god morgen :) (eller eftermidag) ?
men er er fortsjatt litt spant på egget. jeg ser at RAWppl spiser mye av det i smoothies og slikt.. |
Hahah :p
Tidsfordriv ja :) Ble litt interessert i å kjøpe the China Study, og se om det faktisk er noe bra studie og om han har noen poeng. |
Sitat:
men kjøpte en annen. :) |
Sitat:
|
Sitat:
hva spiser dere, om jeg kan spørre`:):) |
Sitat:
Synes de lager for mye skremme-videoer av fet mat. Alle vet at en cheeseburger ikke har noe å gjør i en menneskekropp. |
Sitat:
du kan jo prøve og la den stå på et bord i et par år, så skal du se at den blir like fin:) den muggner ikke! og vet du hva? ekte mat muggner. dette er ikke ekte mat! tenk på hva som skjer med en burger som holder seg i mange år, inni magen din.. :O |
Sitat:
Litt forksjellig. F.eks: - Kylling med brokkoli (det går det veldig mye av) - Indrefilet av svin eller hva det nå heter. - Og alt av magert kjøtt og produkter med lite karbs. Som sagt, det går veldig mye av kylling. Yummi :p ******************************************* Pappa har slanket av seg 20-30kg ved å kutte ut karbohydrater. Dette har sefølgelig påvirket middagen vår. |
Sitat:
|
Sitat:
når jeg var yngre bestod det av fiskeboller og kjøttkaker med kansje 40% kjøtt som var ekte.. :D |
foresten , har du snakket litt med din far?
:):) ikke sån .. uhm .. "pappa, jeg liker ikke meg selv" ment.. greier.. men har han ikke gode tips, hvis han slanket seg 20-30kg? :D:D |
jeg sente inn litt spørsmål på en helt fantastisk svensk LCHF side.
de gir så utrolige svar.. :D så er det bare og vente? :) |
Sitat:
Jeg får vondt i hodet av disse bunnyhuggerne. Snakk om å vri på ting. |
Sitat:
men utenom: skjekk hva jeg fant. "Helsefordelene blir ikke mindre på sikt. Raw Food dietten er ikke bare sunn over tid, den blir sunnere og sunnere over tid. Selv om det aldri er bevist at verdens eldste mann ble 252 år, er det kjent at han levde på supermat som Goji og Ginseng. " |
Sitat:
Det er ikke sikkert han var gammel, men han spiste hvertfall bær! :lol::lol::lol: |
Sitat:
Men, er vi ikke plante-etere? Hæ? Drøvtyggere, da kansje? he he :kanin: |
Vi er både plante-etere og kjøtt-etere, mener jeg..
|
dette er det mye om i bedre uten brød. og konklusjonen er fantastisk.
|
men er det ikke ett velkjent faktum at vegetarianere får mangel sykdommer, som f.eks mangel på B12 som kommer fra kjøtt?
|
Sitat:
|
Ser ingen plass på dønn grønn siden hvor de nevner nødvendig kosttilskudd.. Og trenger man kosttilskudd mener jeg man ikke lever på en komplett diett... (med tanke på at man kutter matvarer som er essensielle)
|
vent litt, jeg kan sende mail med spørsmål til RAW folka.. :)
|
http://www.rawfoodexplained.com/why-...-b12-hoax.html
herregud..! Here is another thought: Nature puts very little vitamin B12 in foods meant for people. This should tell us something. If she put very little of this vitamin in food, it must mean that either we don't need very much, or that we must rely on bacteria to form it for us. Also, who can say how much of this vitamin is necessary? |
Sitat:
|
Hvor mye frukt er egentlig tilgjengelig i norge..?
Altså, hvor mye frukt hadde vokst her på egen hånd? |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:10. |