![]() |
Sv: Skrekkfilm-anbefalninger!
Sitat:
Også så jeg halve "Shutter" her om dagen, den er også en remake av en asiatisk som jeg har sett. Den amerikanske var litt for overtydelig, den asiatiske var faktisk ikke så verst. Skal se om jeg finner ut av hva den het originalt. Edit: Ser ut til at den originale også het Shutter... |
Disse vil jeg også tro er verdt en titt. En hel serie med filmer som "The grudge" er bygget på.
|
Sitat:
Men takk for anbefalninger :) |
Sitat:
Men gi meg bitenegleroggjemmesegbakputa-skrekk så er jeg helt med. Jeg har også en bonuseffekt av å se sånne filmer med mannen. Han skvetter så han spretter veggimellom, og det igjen gjør at jeg også skvetter mer. Dessverre har jeg aldri fått han til å se ferdig 28 Dager Senere, han mygga ut når hovedpersonen går inn i den kirka på begynnelsen (kan jo seff ha noe med at jeg da begynte å fnise og kikke bort på han). Har forresten også hørt at oppfølgeren stinker... Hvis du liker skrekk som bruker psykologi for å skremme fremfor blod og gørr er forøvrig resten av Shyalaman-filmene også verdt en titt. Hm. Nå fikk jeg lyst til å mure meg inne med skrekkfilmer resten av helgen :D |
Sitat:
The village er forresten absolutt severdig! |
Husker jeg skvatt ganske mye av en dansk film som heter "Sidste time"
http://www.imdb.com/title/tt0114443/ Er en gjeng skoleungdommer som blir låst inne på skolen, og blir drept en etter en, seff. Er det forresten noen som har sett "De dødes tjern"? Mener å huske at den var bra, men er en del år siden. |
|
Sitat:
Merker det er forskjell på å se skrekkfilmer alene og å se sammen med folk. Bestevenninna mi er egentlig perfekt å se sånt med, for vi skriker og hyler like mye, eksen min derimot letta aldri på et øyebryn, mens jeg satt og nærmest stoppet blodtilførselen i armen hans :p Nå skal jeg se Drag me to hell! Det er nok bra kost for fyllenervene det, tenker jeg :p |
Sitat:
|
Sitat:
|
husker jeg så drag me to hell på kino.. fytti ******Rvgsdioøhbohit
det var en av de værste! VÆRSTE! |
Rec! (spansk film, remaken heter quarantine, som tidligere anbefalt). Men har hørt at orginalen er mye bedre! :)
The village falt meg veldig godt i smak. Er anderledes. En skummel film for meg er ikke blod og gørr, det er å "tenke seg til det skumle" ;) Og å støkke! :O Har hørt at the orphanage skal være bra, som nevnt :) Jeg dreit omtrent i buksa når jeg så the decent :p |
Sitat:
Som sagt har jeg sett The Orphanage. Veldig bra, og veldig estetisk! Jeg liker jo slasher-filmer, det må jeg innrømme, men jeg ser ikke sånne filmer med den forventning å bli skremt, mer grosed out :p |
Slasher er ok så lenge de er så langt ute at man bare må le av hele greia. Hostel var skikkelig grose, men uten humor... Men den sitter i lenge da!
Forøvrig er Nattevakten mye bedre enn Siste time. :rolleyes: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
|
Nå ble jeg nyskjerrig nok til at jeg vurderer å se Drag me to hell selv...
Trodde det var litt sånn teit grøsser.. |
Sitat:
|
Jeg er teit.. Jeg så slutten på youtube :rodme:
Jeg ødelegger sjelen min med å se skrekkfilmer, blir ødelagt i flere uker frammover. :o |
Sitat:
mener det. :eek: |
Åh, jeg så ikke trailer, men den siste scenen!
Og bare den scenen satt litt i meg :p Snubla over en lignende film: Stephen King - Thinner |
Sitat:
|
ååååh har fortsatt lyst til å se den, til tross for at jeg så slutten! :p
Men eg VET jeg kommer til å angre... *hnnngh* |
Og hvis du Photo - som har sett SÅ mange grøssere; blir skremt av denne, da må den jo være skummel altså :o
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:11. |