![]() |
Sv: Atkinsbar
Sitat:
|
Sitat:
Jeg får sjekke ut dette.. Hvor bestilte du fra? Er flere steder man kan bestille fra ser jeg, er det store prisforskjeller? |
Sitat:
stoler ikke helt på disse tallene jeg... for på baksiden står det jo noe annet... |
Sitat:
Sitat:
På baksiden: Total carb 19g Dietary fiber 8g Sugars 1g Sugar alcohols 9g Men man kan trekke fra dietary fiber og sugar alcohols på dette produktet, for det er karber som ikke tas opp av kroppen. Iflg. dette regnestykket blir man da sittende med 2g karber, men jeg vil tro at de har droppet desimaler og rundet av opp til 3g netto karber. Vil også tilføye at det med å trekke fra fiber kun gjelder på amerikanske produkter. Her i Europa er fiber allerede trukket fra. |
Sitat:
Okei:) Da fikk jeg litt mindre dårlig samvittighet for å ha kost meg med den baren i går:) |
Hva er egentlig forskjell på disse barene? Sikkert mega dumt spm..
Men ser det står advance, endulge og morning breaker bar. Fikk forresten min pakke i dag, bestilt 11. nov. Veldig god den med kokos! Smakte ikke så overveldene av sukkererstatning som den med sjokolade. Så kjøpte jeg to pakker til, ene med noe marshmallows greier og andre med mandler, men den med mandler var det 4 karber i. De to andre var det vel 3. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:51. |