![]() |
Sv: Her får du kjøpt lavkarbovarer
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg gir opp netrition. Har bestilt 3 ganger der fra. Alle tre gangene har tollen stoppet den og jeg sitter der og må betale for frakta og ingen varer får.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Ikke for å kuppe tråden, men er stevia ulovlig å innføre fra utlandet? Regner nesten med at det er det, men må spørre i tilfelle det bare ikke er lov å selge i norge... (hvertfall til mennesker)
Ellers har de masse forskjellig på www.ebay.com og www.ebay.co.uk der handler jeg MYE |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Når det gjelder gjelder kosttilskudd så må dere huske å sjekke at varene ikke inneholder noe som er ulovlig å importere til Norge. Det er ganske strenge regler for import og man blir straffet i henhold til legemiddelloven - som er ganske streng. |
siden det er snakket mye om mamma lupes tortillas her i denne tråden,
så spør jeg her jeg: Har dere fryst ned tortillaene? og i såtilfelle hvordan? Med bakepapir mellom hver? Jeg bestilte tre pakker nå sammen med noen attkins barer og var ikke klar over at det var så mye som 7 karber pr lompe...det blir litt drøyt for meg som er i ketose så jeg tenkte kansje jeg kunne fryse dem til jeg ikke skal være i ketose lenger... |
Sitat:
|
ok..men da får man vel ikke løs en og en men må tine hele pakken eller?
Bare 3 g karbo??...hmmm...og det er mamma lupes det også?:eek: Mener jeg har lest her på forumet også at det er 7g pr lompe også jeg... |
Sitat:
|
Sitat:
|
Her har de tatt inn dreamfieldspasta og atkins-sjokolader: http://www.kinsarvik.no/ Endelig en norsk nettbutikk for oss utenlandsskremte;)
Jeg har akkurat bestilt noen sjoklader og 5 pakker med pasta. |
Der var jo et utrolig godt utvalg av atkins barer :)
|
Sitat:
Er dette en pasta man trygt kan spise til middag?? Hver dag? Jeg levde på pasta før jeg begynte med lavkarbo ;) |
Sitat:
Forøvrig er det en liten huskeregel at det man sliter mest med å kutte ut er som regel det man mest trenger å kutte... ;) |
De Atkins-sjokoladene til kinsarvik er DYRE! :eek: Men, de skal vel tjene penger de også...
Men man sparer en god del på å bestille fra USA. Kokossjokoladen til Atkins (som smaker som Bounty) koster 18,80 kroner pr. stk MED porto når man kjøper fra netrition.com. (Ved bestilling av en 5-pk). Hos kinsarvik koster de 25 kroner pr. stk., og det er FØR porto... |
Sitat:
Da blir det tortilla på mor neste gang vi har taco:D fryser de ned med matpapir mellom så jg kan ta bare en jeg også:) tusen takk for tips og hjelp:p |
Sitat:
Ja, kommer nok ikke til å spise hver dag akkurat ;) Men har såå lyst på pasta :) |
hva er næringsinnholdet i denne pastaen? finner ikke det på sida der! Sikkert kjekt å ha i hus om en har valdig lyst på en pastarett av og til...
|
http://www6.netrition.com/dreamfield....html#NUTFACTS
Det står nutritionfacts på siden der. Linken over viser næringsinnhold :D |
Så denne pastaen er OK å spise for oss på lavkarbo??
Vil ikke få for store forhåpninger her ;) |
Ja såvidt jeg kan lese så kan vi det...skal jo trekke fra fiber her..:ja: |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:27. |