![]() |
Sv: Vil til fotograf, men tør jeg?
Så spennende, det fikk jeg lyst til også i 40 års presang til mannen. Kjempetøft!
|
Så spennende. Om jeg får en fin vekt nå, og jeg er så heldig å bli gravid en gang til har jeg lyst å ta bilder av meg med babymagen. Sort/hvitt bilder, med lite klær og flott struttende mage... Drømmer....
|
4 Vedlegg
Hei igjen!
Da er bildene klare....Så da hopper jeg i det her så dere får se, legger ut bare råkopiene med vannmerke... Men dere ser nå allikevel da, det ble tatt noen mer påkledd og noen mindre som dere sikkert ser....Hvilken type stil synes dere er finest? Skal velge imellom 400 bilder og det er ikke lett.... Men har en veldig glad mann i hus da- han lurte på om det gikk an å lage tapet av alle bildene og tapetsere soverommet med:p Føler meg vel ikke HELT lysten på det akkurat:D:D - er ikke akkurat supermodellmateriale denne kjeriinga her som dere vel ser:o |
Wow, du er kjempeflott! :) Forstår godt reaksjonen til mannen din, eg ;)
|
:eek:Herre gud så lekkert! :sikle:
:blinke:og du var redd for å ta bilder?! Jeg synes alle var like fine! Og du kan fortelle mannen din at det finnes steder som lager plakater av bilder! :D |
Jøss, du er jo rene supermodellen jo :heia:
|
Råflotte bilder og modell :D Grattis :D
Likte det bilde med rød kjole ekstra godt og det siste! |
Men kjære deg, kvinne, var du redd for å få tatt bilder av dette?? Du er rene modellen, jo!! Nydelig dame, vakre bilder. Blir en skikkelig presang til mannen, dette!! Wow, du er fin!! Og TØFF :heia::heia::heia:
|
fy flate. Du er rålekker! Syns alle bildene var kjempefine.
|
ALTSÅ: Du ER jo slank nok og pen nok til å være modell du, trodde du hadde litt overvekt, men der tok jeg feil. NYDELIG var bildene og NYDELIG er du!!!
|
Sitat:
Og når det gjelder min manglende selvtillit: Ble ertet/hundset av ALLE som var mellom 1-3 år eldre enn meg på den lille plassen hvor jeg bodde fra jeg var 7-16, og når alle kaller deg STYGG, og du ikke kan gå på butikken for å kjøpe brød uten at folk roper stygge ting etter deg og at du like godt kan gå hjem og henge deg, er det utrolig hva som skjer med selvtilliten til folk..... Som voksen tror man f.eks ikke at folk synes man er pen, eller er verdt å snakke med etc,etc.....Det HENGER i- selv om man vil eller ikke..... Så når dere sier jeg er PEN, VAKKER etc. er det vanskelig for meg å både ta innover meg og forstå :o - derfor var jeg også tvilsom til fotoshooten i utgangspunktet.....Men når jeg ser hvor snille dere er- ja da er dagen redda vet dere!!:klem::blomster: :hearts: |
HERLIGHET!!!! Du ser jo bare utrolig ut!!!!!!!!! Her der det bare å velge og vrake, du ser smashing ut på alle! Spesielt godt likte jeg bildet i den røde kjolen, og der du står med naken rygg. Heldige mannen din:)
|
Sitat:
|
Ok, så det er derfor du ikke ser det alle andre ser da :oMente ikke å fornærme deg på noe vis, 100 % positivt ment! Ble bare så overasket over at du var SÅ perfekt.:DVet hva du snakker om forresten, fikk høre det samme som deg fra7-ca 14 års alderen. HVER dag og JA det er J..... rett og slett. I voksen alder har jeg egentlig helt grei selvtillit bare vekten viser ok tall, DET gjør den ikke for tiden. Så heldigvis er jeg ikke på sjekkern, har mann og barn heldigvis. Så slipper å sjekke opp noen mens jeg er overvektig.
Dette sporet litt av- du var helt nydelig på bildene hvertfall- vær stolt av deg selv, vedder alt jeg har på at det ER helt sikkert mannen din. |
Signerer også Solange!
|
Sitat:
|
SÅ bra:klem:
|
Gurimalla så pen og nydelig du er! Du skal være skikkelig stolt av de bildene, og skjønner meget godt mannen din vil ha plakat av deg!
Jeg synes det bildet der du er naken og holder på puppen var helt fab! Er noe med glimtet i øyet der. ;) |
Kan jeg spørre hvilken vekt du startet med, eller mer presis: hvor mye har du gått ned? For man kan ikke se at du har gått ned nemlig! Og det er jo håp for oss andre som er på vei. :) (hud, etc.)
|
:heia: NYDELIG! Rett og slett en flott dame og flotte bilder!
Tenker du er glad nå, at du klarte/turte gjøre det. Og at det er vanskelig å velge skjønner jeg godt, for alle bildene var fine. :heia: |
Sitat:
Jeg har gått ned 20 kg, fra 83 til 63 kg fra august 09 frem til i dag. Har MASSE løs hud, men det sees ikke når jeg står, bare når jeg sitter eller evt.bøyer meg fremover, da får jeg skikkelig hengebuk!! Så passer på å ikke gjøre det for ofte....;) Og har trent MASSE i denne perioden også da.... |
WOW!!!!!!!!!!!!!! Du ser helt FANTASTISK ut!!!!!!!!! Skjønner ikke hva du har vært redd for jeg altså...
Men av bildene så syns jeg at det nakenbildet var best! Er et eller annet med blikket :) |
Du er kjempelekker på alle bildene. Mye finere å se på enn bilder av modeller som er alt for spinkle. Du ser jo sunn og frisk ut med flotte kvinnelige former :)
|
Sitat:
Litt hud er jo normalt når man sitter da, er jo ikke barbiedukker, men mennesker og huden må jo være stor nok når vi står eller strekker oss! :p 20 kg på 7 mnd er jo heelt utrolig! :_punk: |
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:38. |