![]() |
Sv: Starthjelp
Ser det e mongen så skrive om fett å proteiner i maten. Eg bruke smør når eg steike meg egg å sånt. Men e det spesielle matvarer så har mye fett å sånt i seg så eg ikje har fått me meg?
|
Nakkekoteletter, avocado, laks, bacon, ribbe.....
Spis fettranden på svinekotteletter, hell olje over salaten, brik cocosa i teen/kaffen, hell smør over maten ... Kort sagt: Når du tror du har fått nok fett, ta litt til! |
hehe :) Godt råd :)
|
Off, idag sprakk eg å hadde meg to små poter når me hadde ribba :( har veldi dårli samvittihet :( men, i mårå e det på an ijen :) har ikje spist noe aent i dag da, så kan vel ikje ver så kjempe gale..heh..
|
Bare innse at spist er spist og fortsett som før!;)
Ingen stor skade skjedd!:D |
hehe :) sant det :)
Kjekt å kunna sei sånt å få positiv tilbakemeldinger :) hehe...istedenfor kjeft å at du ikje klare å holda deg. |
Er derfor man blir så avhengig av dette forumet! Det er rett og slett godt å være her!:love:
|
Ja, er her inne hver dag å ser på hva folk skriver. Er veldig motiverende å se på bilder å lese om erfaringer med kuren. Å så har broren min begynt på kuren, så då kan eg snakka me han om ting eg lure på å sånt. Min motivasjon er jo syden. Då ska jeg ned til kypros me foreldrene min, den ene broren min å begge de jeg er tante til :) Glede meg i hjel :) Håpe å kunne ha mye energi til å leke me de om dagen og kose meg :) Håpe o at hodeverken min blir bedre av alt detta :)
|
Godt å ha en ekstra motivasjonsfaktor, ja!:D
Mange som har blitt kvitt diverse helseplager på lavkarbokosthold, så vi får krysse fingrene for at det gjelder deg også!:spent: |
Jepp :) eg krysse alt så kan kryssast :P Lykka t vidåre t deg o :)
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:00. |