![]() |
Sv: Belønning
Nå når vekta går nedover i litt tregere tempo har jeg endre "taktikk" med belønningene mine. Jeg "tar meg en" når jeg føler behov for det ;) F.eks; Nå har jeg vært flink i enda en måned, nå bevilger jeg meg en runde i solarium, nytt undertøy etc. Eller at jeg nå kjøpte meg en rimelig symaskin, sånn at jeg får fikset litt på klærne mine, sånn at de sitter bedre.. Ikke avhengig av vekt, men belønning for den innsatsen jeg faktisk har gjort! Selv om kiloene tilsynelatende klorer seg fast (vet ikke akkurat om de gjør det, har boikottet vekta for noen dager, men uggen mage gjør at jeg FØLER meg tyngre..) Har jo delmålene mine, men synes at det å faktisk oppnå dem er rimelig god belønning, i seg selv :D
|
Sitat:
|
- 15 kg nytt stort kjøleskap.
- 25 kg ordentlig ferietur. - 40 kg pusse opp badet og vaskerommet. - og når BMI er kommet på plass, Full bukplastikk. og innimellom, nye klær, sko, sminke og andre koselige ting. |
Sitat:
Therese, Pink Ink er veldig flink synes jeg. Hun har akkuratt åpnet et nytt studio i Oslo...som heter Pink Ink :p Har facebook-side, blogg og hjemmeside (men må innrømme at bloggen og hjemmesiden ikke akkuratt er sånn "wow, for en side", hun er flinkere på tattiser enn hun er på html:p;)). Tok den forrige hos henne..og skal ta de neste der:) |
Jeg vet ikke ennå. Tror det blir Lucky 13 eller House of Pain, kjenner mange som har tatt der, og de er virkelig virkelig flinke. House of Pain er vel et av de lengst eksisterende bodyartstudioene i Oslo meg bekjent. Jeg tok en liten en der for fire fem år siden, men den var veldig enkel, utført av en lærling (dermed billig), men var veldig fornøyd.
De andre tattisene mine er sånn; språkreise i Brighton i -94, skoletur i London -98, og Køben midt i Roskildefestivalen -02. Hehe. Jeg føler for binde det litt mer sammen etterhvert, men det er som sagt økonomien det går på. Jeg har sett facebook-sida til Pink Ink, fikk godt inntrykk :). |
Jeg har ikke definert helt alle mine belønninger, men min første er at når jeg kommer under 100 kg så skal jeg ha meg ett frisørbesøk. Striping og kanskje klipp. Er lei av håret som det er nå.
Ellers så er det alltid god belønning å "måtte" kjøpe klær i mindre størrelser :) |
Sitat:
http://diary.shamini.no/2010/05/07/m...mini-the-toon/ |
Min belønning skal være et sminkekurs for og finne ut hva akkurat jeg kler! :) Om 10 kg tror jeg at jeg skal få det.... eller før om jeg da kjenner at jeg er ganske fornøyd med resten av meg. Fornøyd er forutsetningen! ;)
|
Ønsket vekt 100 kg mål : utvide 2 av mine tattoveringer til å gå fra rygg ut til halvarmer
Første delmål : tattovering på venstre underarm. (laget for å "ære" mine 2 bestevenner) Andre delmål : tattovere baksiden av venstre legg (AO logo) tredje delmål : Tattovere baksiden av høyre legg (wow image) Den virkelige belønningen er å ta med min datter på ferie akkuratt hvor hun vil, og at hun ikke trenger å vente på meg fordi jeg er sliten. |
Jeg har time hos Toschie på Let's Buzz i Bergen for en koi-fish+lotus tattoo neste måned:D:D
Herregud som jeg gleder meg:) |
Den største belønningen er å få passe inn i alle de fine klærne jeg sikler på i butikkene, som de aldri har i min størrelse, eller der magen tyter over kanten, eller armene er for store for jakka osv.
Deretter, når jeg er fornøyd med vekta, skal jeg koste på meg en svæær tatovering. |
Den dagen jeg har gått ned ALLE mine kilo, dvs godt over 30, nesten 40 kg til så skal jeg bestille meg en time her:
http://godtsyn.no/priser.html |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:23. |