![]() |
Sv: Mars-startere!
Mandag = veiedag... Spennende! Hadde gått ned 0,8 kg, og 3 cm rundt livet:D
Men det beste er at jeg føler meg skikkelig bra! Masse energi og sover bedre enn noengang:heia: http://tickers.tickerfactory.com/ezt...0Pr/weight.png |
0.8 kg gratulerer da slo du meg, jeg gikk ned 0.6 kg.. endelig ned igjen.
Jeg er kjempe fornøyd - målet er rundt en halv kilo i uken. Drikker olje, men har fortrengt det ett par måltider.. Føler meg veldig bra, og heller ikke så sulten lenger. Er i ketose, har sjekket hver kveld. Veldig greit med tablettene, da vet jeg at jeg får meg det jeg trenger av vitaminer og mineraler. Lykke til dere andre også! |
Sitat:
Feilkoblingene og trykkleifene øker i takt med smertene, må ha vært en dårlig da, he, he... |
Ser det er anbefalt 20g karbo for menn og 15g karbo for kvinner på ketolysekuren...
Vil jeg som mann ha mer eller mindre utav kuren dersom jeg legger meg f.eks på 15g istedenfor 20g om dagen? Er i veldig lite bevegelse, skal begynne å sykle på ergometersykkel, men usikker på hvor mye? Lite gira på ut å gå tur i drittværet for tiden. |
Sitat:
Legg deg på 20, ellers ser det ut som man bremser opp. Få i deg NOK fett (150-200g/døgn) Begrens inntaket av kveldsprotein, spesielt ost. Sykkling 20-40 minutter i passe subbetempo, er udmerket. (Ca 65% av makspuls) |
Sitat:
Det gir meg et oppsett på 280g fett, 100g protein og 20g karbo. Hvorfor anbefaler du "bare" 150-200g fett da? |
Har i dag spist følgende:
Frokost: 2 egg med 150g bacon og 100g brokkoli. Stekt i meierismør. Totalt 37g protein, 101g fett og 3,1 karbs. Lunch: 50gram Gräddost og 2 gullvafler. Totalt 10g protein, 22g fett og 6,4g karbo. Middag/kvelds: 240g nakkekotelett, 170g fløte, 200g brokkoli, 50g meierismør. Totalt 53g protein, 151g fett og 10,7g karbo. Dette gir totalt 100g protein, 274g fett og 20,2g karbo. Er dette en akseptabel fordeling av protein, fett og karbo? Burde jeg gjort noe annerledes? |
Fordi du skal ned i vekt :)
Spiser du tilstrekkelig, vil du også på dette kostholdet greie å legge på deg.' Jeg anbefaler deg å få ALLE karbohydratene fra grønnsaker. |
PS, protein bør du beregne ca 1-2gram/kilo kroppsvekt uten fett.
|
Da har jeg spisit Nannah's knekkebrød til kvelds.. nyyydelig..
Farlig godt! Ellers har jeg byttet ut Raspoljen, men cocoosa dvs. coconut oil som jeg kjøper på helsekosten. Den smelter jeg på svak varme i microen og drikker. Smaker ingenting. |
Jeg begynte på Ketolyse dietten mandag 15. mars, og hååper jeg klarer å nå mitt mål før sommer! Jeg har allerede eksprimitert med forskjellige oppskrifter, slik at det kan oppmuntre meg til dette videre. I går prøvde jeg å lage taco etter denne oppskriften: http://lenabeatrice.net/generelt/tac...laget-krydder/
Kjempesuksess! :D Fikk litt til overs, så i dag har jeg taco salat til lunsj :) Anbefales å prøve! :) |
Takk for tips, den ser jo kjempegod ut! :)
|
Wuhu!!!
I dag var det veiedag, jeg har gått ned 1.6 kg på en uke... men hadde gått opp 6 cm rundt livet :eek: Får håpe jeg er litt oppblåst eller noe, men er veldig fornøyd med vekttapet ihvertfall:D
|
Bra nedgang da!
Men er du sikker på at du har målebåndet på akkurat samme sted som sist gang. Jeg synes i hvert fall det er vanskelig å måle på samme sted hver gang, og dermed så varierer jo cm innimellom! ;) |
Sitat:
:) |
Ja kan jo hende jeg har bommet litt, men jeg er ikke så bekymret jeg har jo god tid på å gå ned det jeg ønsker. :rolleyes:
|
Hei. Jeg begynte idag. Jeg har tidligere hovedsaklig spist epler og grønnsaker , men kroppen ble glad for noe annet merket jeg og savnet ikke den gamle maten. Ser noen av dere spiser ketosepiller. Er det viktig?
|
Yay!!
Etter 9 dager har 5 kg rast av. Må bare si jeg er superhappy :) Håper det fortsetter en uke til i det tempoet før det roer seg. Har et delmål på 10 kilo og et endelig mål på 20 kilo ned så jeg er jo faktisk 50/25% ferdig på kuren. Håper å være i mål til 1. juni omtrent. Når jeg tenker meg om er kanskje 15 kilo på 10 uker litt vel offensivt, vi får se hvordan det går! Ellers lurer jeg på følgende; jeg er i ketose og jeg spiser matvarene som er anbefalt på kuren. Vil det si at jeg gjør det riktig? Eller kan jeg halte meg gjennom og gå på en eller annen kjempesmell fordi det noen dager er for lite karber og andre dager for lite fett? |
Hvor mange gram fett er det i en spiseskje olje?:confused:
Gikk for å skaffe olje og klødde meg i hodet i helsekostbutikken. Kjøpte den dyreste jeg. Udos choice med mange oljer i, så slipper jeg å tenke på å få i meg forskjellige typer fett selv, bare bruke den til hvert måltid. Jeg orker nemlig ikke kjøtt eller ost med mye fett i. |
Sitat:
|
Takk, det er ikke mer mystisk nei. Bra!
|
Sitat:
|
Superspent på om badevekta er godvenn i morgen.
Prognosene er bra, men hvem vet. |
:D:D:DDumdiduuuudidei, sann.
Badevekta er snill i dag. -1,1 Kg denne uka. Har dermed tatt av 7,1Kg siden 1. mars |
Sitat:
....det var dette fettet da - jeg skal bli ennå flinkere! |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:25. |