Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Mer enn 30 kg overvekt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=127)
-   -   Aprilskravletråden til 30+ (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32451)

Maya77 10-04-10 16:08

Sv: Aprilskravletråden til 30+

Sliter litt med motivasjonen nå. Er vel fordi jeg er syk. Kraftig forkjøla og ille vondt i halsen.
Men selv om jeg sliter nå, så er jeg meget fornøyd med -8kg på 4 uker.
Håper formen blir bedre snart. 3 dager uten å få rørt noe på meg er ikke bra.

Fortsatt god helg til dere alle :)

Minni1 11-04-10 00:25

Så flink du er Trivselsdamen. Det var jo kjempelurt.

Maya77 håper du snart blir bedre og at motivasjonen kommer tilbake for fullt. 8 kiloi minus er jo veldig bra.

Jojodama 11-04-10 09:05

Huff.. føler meg som verdens lateste menneske nå da, som har 10 minutter å gå til jobb, men faktisk KJØRER!!!!!!!!!! :o Men det er bare de dagene jeg har helg og kveldsvakter.
På dagvaktene er jeg flink og går til jobb (fordi mannen må ha bil så han får levert i barnehagen...hehe)

Fumle 12-04-10 09:33

Kriiiiiiiiiiiiiise!!!! Vekta mi har tatt kvelden på veiedagen! *furt*

Veide meg 10 ganger og alle 10 gangene så viste vekten alt mellom 1 kilo ned og 3 kilo opp.. Hmmm... Noen som har anbefaling på en litt mer stabil vekt enn den som nå ligger pent plassert i søplebøtta? hehe..

christine76 12-04-10 10:19

Skikkelig dårlig gjort å ta kvelden på veiedagen da!
Jeg bruker Wii-fit til vekt jeg, for den fører statistikk for meg også og det synes jeg er så kjekt. Ikke like kjekt når jeg blar tilbake i tid og ser tidligere jo-jo slankinger da. Men den tiden er nå forbi. Lover.

christine76 12-04-10 10:22

Jeg må forresten juble litt nå. Veide meg i går og er nå over halvveis til målet mitt om 80 kg! :heia:
Jeg har bestemt meg for å ligge på det en stund før jeg slanker videre, så jeg kan gradvis føle meg frem når det gjelder hva som er idealvekten min. Selv om jeg nok har noen kilo igjen å gå ned etter det.

vaskeklut 13-04-10 20:15

Gratulerer, christine76! :D

Jeg for min del hater platåer :mad:

Maya77 14-04-10 15:52

Sitter å håper på litt energi her. Har vært syk i 1 uke, så nå er jeg møkka lei :( Er inne i mi 5.uke med spis deg slank nå, men sliter med å få i meg maten grunnet null matlyst.
Har ikke veid meg den siste uka pga mensen og sykdom.
MEN til helga kanskje.

Lever i håpet :)

Popp 14-04-10 23:01

Litt klaging fra meg også. Kl er snart 23 og jeg sitter forsatt å jobber. Heldagsmøte i morgen - huset ser ut som et lite kaos etter at vi har flyttet hjem igjen. Mensen har kommet og føttene har est ut (skjønner ikke at kroppen trenger å holde på alt det vannet) Jeg går rundt og er små sulten - sikkert pga mensen det også :( Jeg vil har ferie igjen. Eneste lyspunktet er at våren er kommet....

vaskeklut 15-04-10 00:53

Maya77 og Popp: :klem: Det blir snart bra :D

Minni1 15-04-10 07:57

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut (Innlegg 862742)
Maya77 og Popp: :klem: Det blir snart bra :D

en klem fra meg også :klem:

storemyy 15-04-10 19:54

Hvordan får man sånn weight loss ticker som signatur. ny hær... Har laget en, men vet ikke hvor jeg legger den inn...

Kitt 15-04-10 22:20

Du trenger nok en flott oppskrift!:D

Trivselsdamen 18-04-10 13:13

Deilig vær i dag også. Synes vi har hatt en flott april. Ser ikke snurten av askeskyer her helt i sør. Trimmingen går det bra med, og vekten sakte, men sikkert nedover. Jeg lever med mer karboer i helgen, og ukedagene er strammere mtp vektnedgang. Får se hvordan dette tusler og går. Har det veldig fint med denne rytmen.
God søndag til alle.

Fumle 19-04-10 19:25

Jeg har begynt å trene!!!!!

Fumle 19-04-10 19:26

Jeg har begynt å trene!!!!!!!!!! :visemuskl
Er så imponert over meg selv at jeg nesten sprekker her! hehe... Så NÅ kan kampen mot de siste kiloene offisielt begynne :boxing:

vaskeklut 19-04-10 21:23

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Fumle (Innlegg 864828)
Er så imponert over meg selv at jeg nesten sprekker her! hehe... Så NÅ kan kampen mot de siste kiloene offisielt begynne :boxing:

Respekt! :eek:

Jeg skulle ønske jeg hadde motivasjonen til det. Altså, jeg HAR jo på en måte motivasjon i alle kiloene som skal av, men det er den der €&/(%€@@#"€ dørstokkmila da.. Sukk. Noen som føler for å dytte meg i ræva til å gå en tur i det minste, noen ganger i uka? :p

Maya77 19-04-10 22:24

Vaskeklut: Kan godt gå tur sammen deg jeg :)

christine76 20-04-10 07:40

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Fumle (Innlegg 864828)

Så flott!
Begynte selv å trene for et par måneder siden, og har fått så mye mer overskudd etter at jeg begynte med det.

Fumle 20-04-10 10:24

Nei det som er greia er at motivasjonen min ligger i armreduksjonen jeg skal ta 21 Juni, og jo mer jeg klarer å gå ned til den tid, jo mer fett tar de av armen så da var det ikke vanskelig gitt!!! Forrige uke var jeg der 6 dager og det har jeg planer om denne uken også!!

Er jo så GØY!!!! :D

vaskeklut 20-04-10 23:34

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Maya77 (Innlegg 864920)
Vaskeklut: Kan godt gå tur sammen deg jeg :)

Det høres jo supert ut!

Kanskje det er noen andre her i tråden som bor i Trondheim og som kunne tenkt seg å være med på noen gåturer innimellom?

Jeg gikk faktisk en tur i dag da:D en drøy halvtime bare, men det er mer enn ingenting :D :visemuskl

grotingeling 21-04-10 08:28

Trondheim.......... :love:
Må si jeg savner Bymarka, Estenstadmarka/Strindamarka, Tillermarka og stiene rundt Lade - her har jeg tasset og syklet myyyyyye (ja også litt skigåing faktisk :p)
Bare å kunne ta trikken til Lian og gå til Skistua og tilbake er en kjempefin tur - ca 7 km tur/retur. Eller ta bussen til Byåsen butikksenter, gå inn via Teisendammen og Sommersæter og inn til Elgseterhytta (en del motbakker der) med retur samme vei. Åååå hvor jeg merker at jeg savner turmulighetene i Trondheim:nedfor: - ja savner vel egentlig Trondheim i sin helhet....

vaskeklut 21-04-10 21:09

BRØØØØØØØØD!!! BRØØØØØD!!!! *hoppe rundt i ekstase* :w00t::sikle:

Jeg hadde helt gitt opp brødprosjektet mitt. Altså, lavkarbobrød. Av alle de jeg har lagd så har de smakt guff, og de jeg ikke har prøvd ar jeg ikke prøvd fordi de skulle ha så mye ...dilldall som koster masse penger. I kveld prøvde jeg Dreamy sine grove tekaker! Var like før jeg løp rundt huset (men bare nesten!!) av lykke. De smaker brød! De har til og med tilnærmet konsistens :D Namnamnam!! *hoppe opp og ned* :D

Link til oppskrifta

Grotingeling: Ja, det er superfint her :D Jeg elsker byen min for alt den er verdt! Det er så digg å slå seg ned på marinen eller festningen med en is eller kald øl. Hvilket får meg til å tenke.. Hva skal en slå seg ned med nå når man ikke kan kjøpe is på butikken og sånn? :eek:

grotingeling 21-04-10 21:20

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut (Innlegg 865845)
Grotingeling: Ja, det er superfint her :D Jeg elsker byen min for alt den er verdt! Det er så digg å slå seg ned på marinen eller festningen med en is eller kald øl. Hvilket får meg til å tenke.. Hva skal en slå seg ned med nå når man ikke kan kjøpe is på butikken og sånn? :eek:

Marinen ja, og festningen..... har mange gode minner fra begge steder - og Munkholmen - ikke glem Munkholmen (du skjønner at jeg er trønder eller????)

Hva med jordbær og fløte, og evt. en god tørr hvitvin som erstatning for is og øl?

grotingeling 21-04-10 21:22

Bakklandet, Lykkens portal, Samfundet - nei nå må jeg snart ta meg en tur oppover kjenner jeg http://www.33smiley.com/smiley2/emotions/happy/13.gif

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:54.