Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Gulrot ved endt diett - Hva er deres? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=34282)

Nicpins 12-06-10 10:50

Sv: Gulrot ved endt diett - Hva er deres?

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av mdal (Innlegg 889759)
Tror det må bli nye pupper her også om vi har råd. Snart bare huden igjen....

Hvis du har en åkei fastlege som blir imponert over vekttapet ditt, så kan det hende h*n er grei og henviser deg, hvis dette er et stort problem for deg. Da koster det deg kr. 260,- i egenandel, ikke verre. Mange privatklinikker har også avtale med NAV/trygd, så sjekk litt rundt og finn den beste kirurgen. :)

siri0109 12-06-10 11:35

min gulerot er å endelig få bukplastikk, og brystreduksjonen jeg har ventet på... dekt av rikstrygdeverket og kunne vært stolt av kroppen min:)

MAR 12-06-10 15:55

Hihi, jeg er enig med mange av dere! :D

Egentlig har jeg ingen spesiell "gulrot", min motivasjon er rett og slett den at jeg gleder meg til å gå ned i vekt, og fryder meg hver gang vekta viser noen hundre gram nedgang. Jeg føler egentlig ikke at jeg trenger noen annen motivasjon eller noe løfte til meg selv, for jeg husker hvor fornøyd jeg var med meg selv og den totale mangelen på negative tanker jeg hadde for bare tre år siden.

Jeg gleder meg til å føle meg så bra som det jeg gjorde før alle disse ekstra kiloene kom snikende! :D

Matglad 12-06-10 16:18

Jeg oppdaga i går at jeg har noen gavekort liggende som jeg helt hadde glemt. Disse utgår i september og håpet hadde vært at jeg hadde mistet ca 4 kg til. Da kunne jeg gått litt amok og kjøpt meg klær for hele summen med verdens beste samvittighet. For øyeblikket er ikke kroppen spesielt interessert i å gi fra seg noen kilo. Har ikke lyst å kjøpe meg masse klær før jeg har gått ned litt til. Kjedelig hvis jeg må bruke gavekortene på kjeler istedet for klær for å si det sånn, hehe :)

Atlantis 12-06-10 16:36

Jeg syntes jeg vant i Lotto da jeg skulle kjøpe sommerbukse nå! For et par år siden var oppe i 46-48 i buksestørrelse, nå kjøpte jeg 40 og den passer helt supert :D Ingen grunn til andre gulerøtter,da :)

Photobscura 12-06-10 17:52

Ja, samme her! Jeg går jo ikke i bukser, er en skikkelig kjole- og skjørtejente, men jeg hadde en greie med at om jeg skulle kjøpe meg bukser, så skulle jeg vente til jeg fikk på meg jeans i tredve tommer, og så fikk venninna mi meg til å prøve hennes nye jeans i, nettopp tredve tommer, og den gikk rett på, og hennes i gamle i 32 var nesten litt for stor. Så ettersom jeg fortsatt har omtrent ti kg til jeg vil ned, burde det ikke være urealistisk å satse på 28 tommer! Tenk det! Sist jeg kjøpte en olabukse, typ på ungdomsskola, måtte jeg opp i 36 tommer i livet. Og den var trang ... :o

Pearl 12-06-10 18:51

Først skal jeg inn i noen gamle kjoler. De skal jeg så bruke en gang eller to før jeg kaster dem og kjøper nye. Så er det dongrybukse og nye topper som venter. Med nye selvtillit fordi jeg er fin og slank i nye flotte klær, skal jeg ut å flørte.

PS. Har begynt å øve bare bitte litt.

Belefanten 12-06-10 19:09

Når jeg når målet mitt skal jeg fettsuge innsiden av lårene :D Veit det høres dustete ut, men ikke engang når jeg var på det tynneste (43 kg og 157 høy) var låra mine slanke. Har alltid hatt pupper og lår, med en liten kulemage på midten. (For øyeblikket er det mer en badeball på midten, men...) Har prøvd alt for å trene vekk lårene, men det funker ikke. Er lei av at olabukser bare varer ca 4 mnd før de er istykkerslitt mellom lårene.... :( Så det, sammen med det å spise bær igjen, er min største gulrot :)

Atlantis 12-06-10 22:16

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Belefanten (Innlegg 890006)
Er lei av at olabukser bare varer ca 4 mnd før de er istykkerslitt mellom lårene.... :(

Enig! + det å gå med skjørt/kjoler på sommeren og få gnagsår på innsiden av lårene :(

Matgud 12-06-10 22:24

Er sånn jeg og, kraftige lår og bestandig gnissing......dritkjedelig:(:mad:

Isa88 12-06-10 22:44

Jeg har nettopp begynt, men jeg ser for meg det å kunne gå i hva jeg vil uten å tenke på mage og sideflesk. Og det å kunne se fin ut i bikini og undertøy, å ikke være flau for å skifte og vise meg for kommende samboer. :)

Lava 12-06-10 22:58

Kjøpte nettopp ny bukse i 27" :D
Den er litt trang nå når det er varmt i været, blir så svett) men passer ellers bra.
Ellers ønsker jeg å bruke mine fine kjoler uten å ha bulker etter truse og tights..
og å slippe å se magen henge når jeg sitter... *blæh*

Carisma 13-06-10 23:14

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Solange (Innlegg 889746)
Liker sitatet ditt under fra Muse! Nydelig sang! Skal på konsert neste uke.

Muse? Er ikke det Nina Simone?

Matgud 13-06-10 23:20

Håper at jeg får oppleve å være fornøyd med meg selv uten å ha komplekser! den dagen er jeg lykkelig:)

Carisma 13-06-10 23:26

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Matgud (Innlegg 890537)
Håper at jeg får oppleve å være fornøyd med meg selv uten å ha komplekser! den dagen er jeg lykkelig:)

Det sitter i hodet, helt uavhengig av vekt... Hvis du har komplekser for vekta nå vil du garantert finne noe annet å ha komplekser for når vekte synker. Det er ting man må jobbe med helt uavhengig av hvilket tall vekta viser, hvor lavt rumpa eller puppene henger, eller hvor mange rynker man har... :o

Matgud 14-06-10 07:01

Føler meg bedre alt nå da;) Så jeg er på vei!!!
Gleder meg til å ha nådd målet!

Milla_83 14-06-10 15:10

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 890535)
Muse? Er ikke det Nina Simone?

Faktisk har dere rett begge to.:)
Sangen er opprinnelig Nina Simone sin, men den er sampla x-antall ganger av en drøss ulike artister. Min favorittversjon er definitivt Muse sin, så for min del er den hentet fra Muse! :D

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Solange (Innlegg 889746)
Liker sitatet ditt under fra Muse! Nydelig sang! Skal på konsert neste uke.

Håper du får en kjempe konsert, Solange! Var selv på min 2. Musekonsert rundt starten av året. Var en helt fantastisk opplevelse( selv om vi satt med knærne under haka i Spektrum;))

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Nicpins (Innlegg 888752)

Og i fjor fikk jeg ei fotografvenninne til å fotografere meg skikkelig, DET var lurt og hjalp veldig på selvbildet! Hun holdt på i to dager, og tok over 600 bilder i alle slags situasjoner, med sminke og forskjellige antrekk, portretter, helfigur, the works. Anbefales!

Ved nådd målvekt har jeg også en avtale med en fotografveninne om en photosession med ulike temaer, hvor jeg er modellen:eek: Er selv utdannet makeup-artist, så det skal bli litt spennende å stå foran kameraet, i stedet for bak for en gangs skyld...

Solange 14-06-10 16:53

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Milla_83 (Innlegg 890893)
Faktisk har dere rett begge to.:)
Sangen er opprinnelig Nina Simone sin, men den er sampla x-antall ganger av en drøss ulike artister. Min favorittversjon er definitivt Muse sin, så for min del er den hentet fra Muse! :D

Håper du får en kjempe konsert, Solange! Var selv på min 2. Musekonsert rundt starten av året. Var en helt fantastisk opplevelse( selv om vi satt med knærne under haka i Spektrum;))

Visste ikke at det var Nina Simone opprinnelig, men Muse låner jo ofte fra andre, bl.a. har de lånt vel lånt fra Maria Callas i sangen "I belong to you", det franske verset. NYDELIG!
Vi gleder oss enormt, både 13 åringen min og jeg, vi er kjempefan begge to! Gutten min driver aktivt med synging og har opptrådt med et par sanger av muse, bl.a. "I belong to you" Litt av noen idoler å strekke seg etter!

Lill-B 14-06-10 17:11

Endt kur er så høyt opp og langt fram, eller skulle jeg sagt laaangt ned. :lol:
Har ikke tenkt ut noen gulrot, er bare kjempefornøyd med hele opplegget og hvor godt jeg har av det på alle måter. :D
Mulig det blir noe til meg selv ved delmålene mine. Premie er alltid kjekt. :ja:

Lemen 14-06-10 17:20

Jeg skal på shoppingtur til en storby, sannsynligvis til neste høst. Vet ikke om det blir New York, London, Barcelona eller en annen by, men det skal iallfall shoppes i lange baner! :D

Blir nok diverse plastikkoperasjoner på meg også etterhvert, men regner med at shoppingturen kommer før evt. inngrep. (Kan jo ta en ny shoppingtur etter operasjonene også... :cool:)

Carisma 16-06-10 18:34

Etter enda ett jobbavslag på en jobb jeg definitivt burde fått, og de bare kom med svada som begrunnelse på avslaget på (igjen!), så er vel kanskje gulroten (selv om jeg hater å kalle det gulrot) å få jobb.... Er så jævlig drittlei at ingen kan se forbi utseendet.

Kanutten 16-06-10 18:48

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 892014)
Etter enda ett jobbavslag på en jobb jeg definitivt burde fått, og de bare kom med svada som begrunnelse på avslaget på (igjen!), så er vel kanskje gulroten (selv om jeg hater å kalle det gulrot) å få jobb.... Er så jævlig drittlei at ingen kan se forbi utseendet.

:klem: Jeg er overbevist om at din tur kommer! Hold motet oppe og bare la det som flyter forbi flyte forbi. Snart dukker den opp den jobben DU er tiltenkt! :heia: Sjææbnen griper inn vettu :klem:

Matgud 16-06-10 19:12

Må innrømme at jeg ser smashing ut selv om jeg ikke er tynneste menneske.
Har 4 jobber!

MEN! Har søkt på mange andre, å får jo ikke svar engang!
Så ikke alltid utseende har noe å gjøre, men folk bare ser etter den "perfekte"
Å hvis dem i det heele tatt ikke synes du ser bra nok ut skal du være glad du ikke jobber der;)

Kanutten 16-06-10 19:15

Sitat:

Må innrømme at jeg ser smashing ut selv om jeg ikke er tynneste menneske.
Skulle ha betalt myye for den selvtilliten der! :lol:
Mener det seriøst altså! :klem:

Matgud 16-06-10 19:30

Ntåh, jeg har ekstrem dårlig selvitilitt over fedmen da...

Men jeg elsker sminke og mote! Synes ikke jeg har blitt så værst -7 snart -8:D
hihi!!! Men må bare si at selv om man er frodig, så trenger man ikke gjemme seg bort i store klær!!!! Vis dere fram :D Vi er deilige smukke mennesker jenter!!!!:)

Blir nok enda mer fornøyd med utseende når jeg har gått ned de resterende 19kg!

Har nemmelig hvert på makeup konsultasjon i dag så er ganske glad!
Besøk bloggen min for mer: Bloggen min :)

Legger ved et bilde av sminken, du kan se den bedre på bloggen!

http://berggrens.files.wordpress.com.../majapusen.jpg

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:33.