Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell diskusjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=21)
-   -   Bukse-motivasjonen; (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=3429)

mofe 01-03-05 18:47

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Karin
Dette var for en måned siden. NÅ går jeg med den buksen om dagen, til og med på jobb, (ikke bare hjemme, sånn at jeg kan ta den av når den strammer liksom...) og den er kjempefin!!!

Så deilig, Karin! :klem: Grattis :)

friflex 01-03-05 18:59

Grattis Karin! Om en måned til må du nok til med belte!;)

Albertine 01-03-05 20:24

Hmmmm... Kanskje jeg skulle prøve buksa mi i dag? Greit å ha sammenligningsgrunnlag!

Anne 02-03-05 12:43

Fant frem noen bukser fra i fjor sommer forrige kvelden....Synd, men litt store faktisk:p Jiiihiiii....:D
Først så tenkte jeg...jøss har buksene blitt lenger eller har jeg krympa i høyde...så skjønte jeg at buksene sklei lenger ned på baken i år....:p

luringen 03-03-05 21:58

optimistisk som jeg er; kjøpte to bukser som er litt for små jeg nå....så det er bare å henge i!:p

Helene 05-03-05 18:08

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Helene
Har ikke egntlig noen bukser jeg vil inni. men jeg har 2 skjørt jeg vil inn i .. det ene passet når jeg kjøpte det for akkurat 2 år siden. det er str L ikke at det sier så mye.. for butikker har jo forskjellige oppfattninger om hva L er. og så har jeg et skjørt som er kjempefint som egentlig aldri har passet.. har brukt det en gang. 17 års dagen min og da var det trangt..

Nå har jeg tatt på meg litt finklær og er klar for 22 årsdagen til min kjære. og gjett hva jeg har på meg! :D "kina" skjørtet.

Og på tirsdag gikk jeg med det andre jeg kjøpte for 2 år siden. det passet perfekt :D

Alle klærene mer eller mindre jeg har i skapet passer meg nå. :D:D

Thula 05-03-05 18:24

Har ikke noen spesielle bukser jeg vil inn i, men et skjørt eller to :)
Får se hva det blir til etterhvert...

Albertine 05-03-05 18:29

Jeg har tre bukser jeg vil begynne å bruke.

Bukse 1: Hadde den på meg i går. Overhengende fare for røde, vannrette merker på magen.
Bukse 2: Fikk den på meg i går. That's it. Egner seg kun til ståing.
Bukse 3: Ligger fremdeles pent sammenbrettet i skapet.

Muskat 06-03-05 10:35

Alle klærne mine er for store til meg. Ja, ikke de fra tenårene da, men alt det andre har jeg slanket meg langt forbi. Har sekkevis av klær i kjelleren som jeg må klare å frigjøre meg fra og frakte til UFF eller noen. Skal aldri passe inn i dem igjen.

Men jeg har en elegant målsydd drakt hengende i kjelleren. Jeg sørger nesten litt over at jeg ikke passer inn i den lenger, og lurer på om jeg skal våge å dra tilbake til sydamen og få den tatt inn. Mye. Fra skuldrene og helt ned.

Uansett - en viktig motivasjon er å gå inn i en butikk, ta med et par bukser i str 42 inn i prøverommet, og kunne velge - ikke den jeg får på, men den som sitter best og ser stiligst ut.

Er forresten på jakt etter en klassisk, svart cocktailkjole for tiden. Så kan jeg innbille meg at jeg har et cocktailselskap å gå it :)

Muskat

Aline 06-03-05 12:07

nå er det jo kjoler på salg de fleste steder :sikle: :D

forresten, med litt kreativ lukking igår, så fikk jeg på meg en bukse i str 40 !!!!!!
:D :D :D :D hurra!!

Muskat 06-03-05 12:12

He he - skal jeg klare det må jeg gjøre en god del forskning på hvilke klær som er store i størrelsen ;)
Muskat

MHM 06-03-05 12:14

Har du en fetisj Aline, eller hvorfor får du vann i munnen av kjoler...? :p :rolleyes:

Jeg ble inspirert av denne tråden, så nå har jeg ryddet i buksene mine. Og jammen får jeg på meg olabuksa mi og den buksa som mannen min synes ligner på en omsydd gardin... :D De grønne skoene jeg kjøpte på fredag er perfekte til de lyse olabuksene, så nå trenger jeg bare en grønn stilig topp... (baller på seg dette...)

Jeg har to bukser på vent, som jeg får igjen i livet, men som det buler litt valker over. Det er hverken pent eller behagelig, så de skal få vente litt.

Og samtidig med yrheten av å "få nye bukser", så er det også litt trist å måtte si farvel til andre kjære bukser. Men-men, kanskje noen andre får glede av dem! Olabuksa mi med grå og brune lapper nederst på "slengen" synes jeg er skikkelig kuule, og lurer nesten på om det går an å sy dem inn. Men de er for store overalt (beina, rumpa, magen), så da er det sikkert ikke så lett. Men om noen ønsker seg en slik bukse i str 46, så gi et pip! Jeg kan sende jeg! Stafettpinnen går! :D

Mila 06-03-05 12:18

MIne klær passer ikke lenger:p :p :p

Har fått noen av ei kusine av meg da, troddikke jeg skulle få dem på men hva sitter jeg i? jooodamm.... Ei kjempestilig kosebukselignede sak fra hennes skap:D :D

Aline 06-03-05 12:22

ikke kjole-fetisj, men salg fetisj :D :D

Fedonisten 06-03-05 12:24

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Aline
ikke kjole-fetisj, men salg fetisj :D :D

Mye fetisj-prat her nå - kanskje vi må ha en fetisj-tråd??????

:lol:

Aline 06-03-05 12:30

:ja: ;) :D

Muskat 06-03-05 12:54

Fetisjer.

Ooohhhh

Da bør noen ta med bildene fra sko-tråden!

Muskat

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:42.