![]() |
Sv: Julebordsantrekk
Sitat:
|
Vil tro du ser lengre ut i bena om du kjører svart både på strømpenukse og sko/støvletter....men for alt jeg vet så trenger du kanskje ikke det uansett :) Så ville jeg valgt noe svart i form av tynt skjerf eller smykker, for å ta opp fargen. Fordelen med hudfarvet er jo at det ikke vises så godt om den skulle rakne :p
|
Sitat:
Skulle jeg hatt rød kjole ville jeg hatt røde øredobber.. Koksgrå strøpebukse, sorte pumps, sort vekse og sort bolero. Veske og sko BØR værre i samme farge. Strømpebuksen skal tone mellom fargevalgene.. Derfor koks. |
Sitat:
|
Sitat:
Personlig mener jeg at brune nylonstrømpebukser fort kan bli litt tacky. Hva er vitsen med dem liksom? Gå heller uten noe. Svarte er mer safe, og du kan velge hvor mye du vil vise etter hvor gjennomsiktig (hvor mange denier) den er. Jeg synes søm er helt fantastisk nydelig og kan ikke forstå hvorfor ikke det er mer vanlig. Vi burde alle ta fram vår 40-talls skjønnhetsdronning av og til. :) Nettingstrømper kan også være kjempefint hvis man har et litt nedtonet/diskret uttrykk på resten av antrekket. Funker dårlig i kombinasjon med lårkort og stiletter liksom. |
Blake Lively kler alt!!!
|
Sitat:
|
Dersom du ikke tålte briller i titan, så går det nok helt sikkert ikke med kirurgisk stål heller:(.
|
Sitat:
|
Nå syns jeg nesten du må komme med billedbevis på hvordan du blir da. :D
|
Det har vært mange synsinger her, så nå er jeg spent på hvordan antrekket blir altså! Bilde! eller fortell!!! :spent:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:54. |