![]() |
Sv: Hvorfor bruker så mange kunstig søtning?
Sitat:
Har hørt mange som har valgt den hurtigleveringa og som er veldig fornøyd med det:) Fått pakkene veldig fort. Men av og til så stopper de vel i tollen og da kan det nok ta litt lenger tid ja. Min siste pakke sto fast i 12 dager:p |
Sitat:
Hold det under 200 NOK, så slipper du mva. Toll er det vel uansett ikke på slike varer, tror jeg? Frakt er ekstremt billig, 4 dollar for under 1360 gram. Nå er forresten ikke Palmesukker det beste dersom man vil bli kvitt søtsuget, for det har GI på 35, noe som er langt høyere enn mye annet. |
Sitat:
Mine pakker har tatt alt fra 1 uke til 3 uker, tror jeg... Så kjedelig når man bare går og venter og verker ;) Jeg har bare prøvd den til 4 dollar, jeg. Det eneste med den er at man ikke kan spore pakken og at man ikke får igjen pengene dersom den blir borte, men det har jeg aldri opplevd. Og jeg har bestilt MYE ;D |
Sitat:
|
Da må jeg sjekke ut siden etterpå ja.. :) ;)
|
Sitat:
Jeg er hekta på iherb ;) |
Jeg bruker innimellom natreen. Ikke store mengder. Jeg drikker fun light også. Har ikke søtsug. Klarer meg strålende. Jeg skjønner at det KAN være bivirkninger av kunstig søtning. Men alt med måte som noen så klokt sa tidligere. Det er INGENTING som er bra i store mengder. Alt skal taes inn med måtehold. Syns det begynner å virke litt fanatisk her siden det går i både kreft og intens reklamering for desse produktene. Takker for tipset, men ikke alle trenger å få det inn med t-skje.
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:48. |