![]() |
Sv: Kan dere si om dette er riktig?
Sitat:
Jeg sjekket hva jeg hadde spist av fett i dag og summen var 154 gram. Føler ikke akkurat at jeg legger på meg selv heller...:) Forøvrig mener jeg det ikke ville vært vanskelig å spist mer, faktisk ganske lett. Men det ville vært meningsløst. Og jeg tror at når folk legger innpå baconsvor, ostebiter ++ så stopper det hele opp. |
Sv: Kan dere si om dette er riktig?
Sitat:
Det kan hende at insulinproduksjonen din er helt ute av kontroll? I et foredrag av Tom Naughton som han kaller "Big Fat Fiasco" refererer han til et laboratorieforsøk med mus som fikk injisert insulin slik at nivået ble unaturlig høyt. Så lenge musene fikk mat, la de på seg enormt mye. Deretter ble den kunstige insulintilførselen opprettholdt, men de sluttet å fore musene. Da sultet de i hjel uten å begynne å tære på fettreservene. Med mye insulin i blodbanen har man ikke tilgang til fettreservene. Hele foredraget ligger inntil videre her: http://www.fathead-movie.com/index.p...fiasco-speech/ Han bruker mange av de samme poengene som Gary Taubes gjør - men har en mye morsommere måte å fremstille materialet på. Anbefales! - |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:46. |