Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=3)
-   -   Bruk søkefunksjonen! (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=3894)

mima 06-06-07 09:05

Sv: Bruk søkefunksjonen!

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av mima (Innlegg 288101)
Ja, får du opp noe da?? Jeg får ikke!! Klikker jo på linken du har lagt ut, men ingenting kommer.:confused: :confused: :confused:

Jo. sorry, fikk det opp når jeg søkte sjøl. men de linkene du la ut funker ikke.:o
TUSEN TAKK for hjelpa alle sammen!!:)

Aline 06-06-07 09:09

Sitat:

Ja, får du opp noe da?? Jeg får ikke!! Klikker jo på linken du har lagt ut, men ingenting kommer.:confused: :confused: :confused:

Prøv dette:
Sitat:

Også synes jeg det er lurt å gå på kontrollpanel -> endre valg -> scrolle seg ned til "trådvisningsvalg" og gå i boksen "Standard avkorting for trådalder" og endre til "vis alle tråder". Da får man også opp tråder med info i som ikke har vært aktive på lenge, men som til tide kan være veldig nyttige. :)
Så tror jeg det skal funke :)

Aline 06-06-07 09:10

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av mima (Innlegg 288102)
Jo. sorry, fikk det opp når jeg søkte sjøl. men de linkene du la ut funker ikke.:o
TUSEN TAKK for hjelpa alle sammen!!:)

Så bra :)

Lemen 06-06-07 21:55

Sitat:

Hmm. Merkelig, fungerer ikke hos meg heller nå. Men vet jeg dobbeltsjekket før jeg la inn innlegget at de virket. :confused:

Men, uansett, er ikke så viktig at du får opp de to trådene. Hensikten med innlegget mitt var å få fram at en kan spesifisere et søk veldig nøye, og da er det lettere å finne den informasjonen en ønsker. :)

Lemen 28-08-07 19:35

Tenkte bare jeg skulle dytte litt på denne tråden, håper ingen tar det ille opp. Jeg har selv vært en iherdig søker, og har på denne måten lært masse.

Ser at det er mange nye medlemmer nå, og mye av det som det blir spurt om finnes det allerede mange gode svar på fra før av.

Les hele tråden, så kommer det flere gode søketips. :)

lokkebiff 07-09-07 10:30

*dytter*

Sprudle 11-09-07 17:21

Dytter enda litt mer på denne. Mye nyttig info her! :)

lokkebiff 15-09-07 20:55

*Suuuuuukk*
vær såååå snill å les denne tråden da.....

Kanutten 16-09-07 18:35

Min erfaring med søkefunksjonen er jo flere søkeord man bruker i søket, jo mer korrekte svar får man. På den måten slipper man å lese gjennom en haug med resultat som kanskje er irrelevante. Så bruk flest mulig ord for å beskrive det du søker :D

mofe 18-01-08 06:50

Dytter opp denne jeg, samt en oppfordring om å bruke mest mulig beskrivende tittel - sånn at det blir lettere å søke opp :) "Jeg har et spørsmål" er ikke så veldig beskrivende, heller ikke "ÅNEI!!!_" og "lurer på" :p

Photobscura 18-01-08 22:06

ENIG MOFE! Ja, folkens, en aldri så liten oppfordring her! Vi har alle vært der, men husk at en tråd som har en tittel relevant til temaet har langt større sjanse til å bli lest og fulgt opp;)

Kenny 18-01-08 22:15

Det er ikke alltid like enkelt å finne frem mulige/tidligere tråder når man søker etter noe spes som skulle virke sannsylig å finne på en side som dette. Det er vel bare å bruke en god stund på å lete seg frem når man er relativt ny på denne side.

Georgine 18-01-08 22:22

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kenny (Innlegg 389792)
Det er ikke alltid like enkelt å finne frem mulige/tidligere tråder når man søker etter noe spes som skulle virke sannsylig å finne på en side som dette. Det er vel bare å bruke en god stund på å lete seg frem når man er relativt ny på denne side.

Prøv litt og spør om du ikke får noen treff :)

Beskrivende tittler er alltid lurt.

Kenny 18-01-08 22:30

Jeg har funnet ut en del ting jeg har lurt på kun ved å se på eldre innlegg. Men mye av det samme går igjen og da tar det tid ;)

arnakristin 13-02-10 20:02

Dytter opp denne...

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:12.