![]() |
Sv: Ernæring! Atlantis medisinske høgskole?
Sitat:
|
okay, da er de i hver fall nye nok ;)
si ifra når du vet hvor mye du skal ha for dem da :) |
Sitat:
|
Grattis :-D
Har planer om å ta doktorgrad etterhvert ja ;) Men vil jobbe noen år først for å få litt mer erfaring, og være sikker på hva jeg ønsker å fortsette med ;) |
Sitat:
Det viktigste er ikke akkurat hva du jobber med i doktorgraden, så lenge det er innenfor fagfeltet du ønsker. Doktorgradsutdanning er en forskerutdanning, og mange forsker på andre liknende områder etter fullført grad. Dvs. har man tatt doktorgrad i f.eks. ernæring så jobber man jo oftest på det samme området etter graden, men da med andre problemstillinger enn i selve doktorgradsarbeidet. Det er mange som syntes det er vanskelig å komme tilbake til universitetet for å ta en doktorgrad etter å ha opparbeidet seg erfaring i arbeidslivet da det ikke er så høye lønninger som stipendiat (men dette gjelder jo selvfølgelig ikke alle). Uansett - lykke til med valget ditt! :) |
Tusen takk :)
Hvilket fagfelt er det du er innenfor :)? Så litt på ulike stillinger i vår, men det var flere ulike felt jeg synes var ganske spennende;) hehe... Så får se hva det blir til framover, viktigste er å finne noe man kan trives med :D |
Ja, det viktigste er å gjøre noe man syntes er gøy og givende! Jeg er stipendiat innen ernæring på fisk. Kanskje ikke helt relevant til mennesker, men...likevel interessant :) Har tatt mange kurs i ernæring og der er jo mye av biokjemien lik for mennesker og dyr.
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:34. |