Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell diskusjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=21)
-   -   Vi er et white trash-forum ... (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=40337)

Deanna 06-02-11 18:55

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Det gjør man vel? :uskyldig:

LineJM 06-02-11 19:07

:lol:

Snuppelura 06-02-11 21:01

*knis* :) Kanskje dette er dagen for å uttale seg om ting man ikke kan...? :)

aktivjente 06-02-11 21:47

Nå føler jeg med bra dum... finnes det er Kvinneforum???? Hva har jeg ikke gått glipp av...? Vel akkurat nå frister det ikke mye å finne ut av det, men en annen dag, når jeg kanskje ikke er så bias.. :)

alexsandra 06-02-11 23:32

er helt greit at folk kan mene forskjellig men og begynne og slenge dritt er vel ganske unødvendig. man for finne hva som passer best for en selv,kanskje det ikke fungere for andre er helt greit det. når jeg ble medlem her var en bekjent helt hysterisk og sa nei nei man kan jo ikke gjøre sånn og sånn og værtfall ikke ditt og ikke datt. jeg spurte om hun ikke kunne lese litt her og se hvor mye positive opplevelser,endringer og hygglig mennesker. hun gjorde det. litt senere ringte hun meg ganske flau og sa det var jo ikke såå galt:D

marjusen 06-02-11 23:59

hehe, abonnere

Supera 07-02-11 00:29

Som vanlig klarer jeg ikke å holde meg unna slikt... :boxing:

maynard 07-02-11 00:59

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Aeryth (Innlegg 1022661)

Var det du som kom med innlegg #52?
Isåfall må jeg bare si at det var et meget godt innlegg!

Jeg må sette meg ned å lese flere forskningsraporter og slikt, så har jeg liksom litt flere knusende argument enn "kroppen min har aldri hatt det så bra som nå" :rolleyes:

Brimstone 07-02-11 02:13

Sånt som den der tar jeg som ren underholding. Lar meg ikke provosere lenger, jeg vet jo hva som funker best for meg :D

Supera 07-02-11 02:53

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av maynard (Innlegg 1022670)
Var det du som kom med innlegg #52?
Isåfall må jeg bare si at det var et meget godt innlegg!

Jeg må sette meg ned å lese flere forskningsraporter og slikt, så har jeg liksom litt flere knusende argument enn "kroppen min har aldri hatt det så bra som nå" :rolleyes:

#52, ja. :snill: Supera er mitt vanlige kallenavn, men det var opptatt her på forumet.

Tinkiwinki 07-02-11 12:46

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Supera (Innlegg 1022661)

veldig bra skrevet var det :) :D *stjerne i margen*

halkatlala 07-02-11 13:18

hvis vi nå er en sekt, da. så har vi vel mange nok sekt-medlemmer til å få rimlig bra med statsstøtte :D

langaard 07-02-11 13:25

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av halkatlala (Innlegg 1023001)
hvis vi nå er en sekt, da. så har vi vel mange nok sekt-medlemmer til å få rimlig bra med statsstøtte :D

Tomsverden 07-02-11 13:32

Haha! Jeg dævver ass!
Syns det er utrolig bra at folk bare ikke kan leve etter prinsippet, har du ikke noe positivt å si så kan du bare holde kjeft!

Jeg er sikker på at TS på kvinneguiden er utrolig sjalu, for at vi har funnet et kosthold som gjør at vi går ned i vekt og får det bedre fysisk og psykisk. Men hun har nok ikke klart å finne det som passer for henne.

Det er også utrolig dumt at folk er så trangsynte at de påstår at kun trening og et "sunt" kosthold er den eneste måten å gå ned i vekt på! Been there, done that! Trente 3-5 dager i uken med sykkel, styrke og div kondisjon. Hadde til og med personlig trener en periode. Jeg talte kcal og spiste grovtbrød, fullkornspaste etc. og ellers relativt "normalt"... Kan ikke si det hjalp meg. Jeg gikk ned 4kg og that's it! Dette var over en lengre periode, så det var en livsstilsendring der og da. Men det funket ikke for meg.

Lavkarbo derimot. Nei, gidder ikke å begynne med å fortelle hva og hvorfor det er så bra for meg. Men f*** det funker fjell!

Tomsverden 07-02-11 13:50

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Photobscura (Innlegg 1021904)
Jeg tror faktisk jeg skal legge meg flatt på gulvet i underbuksa og spise fleskepølse rett fra plasten mens jeg stirrer tanketomt i taket, bare for å statuere hvor lat jeg er! Jeg burde kanskje mantre et eller annet mellom spisinga også, ettersom jeg er med i en sekt. "Christian Drevon er et brød", f.eks.

Du og du, så morsom jeg er i bakfylla :o.

Jeg blir med! Om vi gjør det sånn ca 1730 hver mandag og alle gjør det, så kanskje han forvandles til et brød?...

Nicpins 07-02-11 14:05

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Tomsverden (Innlegg 1023011)
Trente 3-5 dager i uken med sykkel, styrke og div kondisjon. Hadde til og med personlig trener en periode. Jeg talte kcal og spiste grovtbrød, fullkornspaste etc. og ellers relativt "normalt"... Kan ikke si det hjalp meg. Jeg gikk ned 4kg og that's it! Dette var over en lengre periode, så det var en livsstilsendring der og da. Men det funket ikke for meg.

Samme her. Nøyaktig det samme. :ja: Personlige treneren var helt på gråten til slutt, etter fire måneder hadde jeg ikke gått ned et gram! På ketolyse gikk jeg ned 17 kilo på fire måneder, uten å trene i det hele tatt. :cool:

sylwester 07-02-11 15:31

Mye trollmat her. Trådstarteren på KG må være ganske fornøyd med såpass bra mengde respons. Dette kommer til å gi mersmak. Kansje han melder seg inn i barnimagen.com for å starte noe liknende.

senorita 07-02-11 15:36

TS der var nok et troll, men mange av de svarene som kommer etterpå er jo medlemmer der og ikke et troll.. og de sier jaggu mye dumt de også..

sommermam 09-02-11 11:46

Rimlig bra lesing for ett nytt medlem i sekten "deres" . :p

Hvorfor i det hele tatt lage en tråd om ting som overhode ikke interesserer enn??!!! :confused:

Coockie 09-02-11 13:32

Syns det er fantastisk hvordan den ene personen mener at det ikke er «giftstoffene» i seg selv men mengden som har noe å si.

Så la oss alle sammen starte på en diett med fluesopp, metamfetamin, vaskepulver, maling, råolje, bomull, plastik og dansk ingefær. Vi må bare huske å ikke spise for mye av hvert giftstoff.

lifejack 09-02-11 13:36

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Coockie (Innlegg 1025360)
Syns det er fantastisk hvordan den ene personen mener at det ikke er «giftstoffene» i seg selv men mengden som har noe å si.

Så la oss alle sammen starte på en diett med fluesopp, metamfetamin, vaskepulver, maling, råolje, bomull, plastik og dansk ingefær. Vi må bare huske å ikke spise for mye av hvert giftstoff.

alexsandra 09-02-11 14:27

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Coockie (Innlegg 1025360)

* lager oppskrift*:D

trude.lutt 09-02-11 14:43

Nå står det om lavkarb goddis på første siden av Kvinneforumet! så det er jo positivt!

Photobscura 09-02-11 14:43

Jeg har lenge venta på grønt lys for å spise rød fluesopp, ettersom det er den eneste soppen jeg er i stand til å identifisere, samt at jeg synes det høres så stas ut å gå "berserk"!

alexsandra 09-02-11 15:16

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Photobscura (Innlegg 1025414)
Jeg har lenge venta på grønt lys for å spise rød fluesopp, ettersom det er den eneste soppen jeg er i stand til å identifisere, samt at jeg synes det høres så stas ut å gå "berserk"!

var ikke den soppen vikingene spiste før de skulle ut i krig for og bli mere bananas:lol:

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:11.