![]() |
Sv: Vi er et white trash-forum ...
Det gjør man vel? :uskyldig:
|
:lol:
|
*knis* :) Kanskje dette er dagen for å uttale seg om ting man ikke kan...? :)
|
Nå føler jeg med bra dum... finnes det er Kvinneforum???? Hva har jeg ikke gått glipp av...? Vel akkurat nå frister det ikke mye å finne ut av det, men en annen dag, når jeg kanskje ikke er så bias.. :)
|
er helt greit at folk kan mene forskjellig men og begynne og slenge dritt er vel ganske unødvendig. man for finne hva som passer best for en selv,kanskje det ikke fungere for andre er helt greit det. når jeg ble medlem her var en bekjent helt hysterisk og sa nei nei man kan jo ikke gjøre sånn og sånn og værtfall ikke ditt og ikke datt. jeg spurte om hun ikke kunne lese litt her og se hvor mye positive opplevelser,endringer og hygglig mennesker. hun gjorde det. litt senere ringte hun meg ganske flau og sa det var jo ikke såå galt:D
|
hehe, abonnere
|
Som vanlig klarer jeg ikke å holde meg unna slikt... :boxing:
|
Sitat:
Isåfall må jeg bare si at det var et meget godt innlegg! Jeg må sette meg ned å lese flere forskningsraporter og slikt, så har jeg liksom litt flere knusende argument enn "kroppen min har aldri hatt det så bra som nå" :rolleyes: |
Sånt som den der tar jeg som ren underholding. Lar meg ikke provosere lenger, jeg vet jo hva som funker best for meg :D
|
Sitat:
|
Sitat:
|
hvis vi nå er en sekt, da. så har vi vel mange nok sekt-medlemmer til å få rimlig bra med statsstøtte :D
|
Sitat:
|
Haha! Jeg dævver ass!
Syns det er utrolig bra at folk bare ikke kan leve etter prinsippet, har du ikke noe positivt å si så kan du bare holde kjeft! Jeg er sikker på at TS på kvinneguiden er utrolig sjalu, for at vi har funnet et kosthold som gjør at vi går ned i vekt og får det bedre fysisk og psykisk. Men hun har nok ikke klart å finne det som passer for henne. Det er også utrolig dumt at folk er så trangsynte at de påstår at kun trening og et "sunt" kosthold er den eneste måten å gå ned i vekt på! Been there, done that! Trente 3-5 dager i uken med sykkel, styrke og div kondisjon. Hadde til og med personlig trener en periode. Jeg talte kcal og spiste grovtbrød, fullkornspaste etc. og ellers relativt "normalt"... Kan ikke si det hjalp meg. Jeg gikk ned 4kg og that's it! Dette var over en lengre periode, så det var en livsstilsendring der og da. Men det funket ikke for meg. Lavkarbo derimot. Nei, gidder ikke å begynne med å fortelle hva og hvorfor det er så bra for meg. Men f*** det funker fjell! |
Sitat:
|
Sitat:
|
Mye trollmat her. Trådstarteren på KG må være ganske fornøyd med såpass bra mengde respons. Dette kommer til å gi mersmak. Kansje han melder seg inn i barnimagen.com for å starte noe liknende.
|
TS der var nok et troll, men mange av de svarene som kommer etterpå er jo medlemmer der og ikke et troll.. og de sier jaggu mye dumt de også..
|
Rimlig bra lesing for ett nytt medlem i sekten "deres" . :p
Hvorfor i det hele tatt lage en tråd om ting som overhode ikke interesserer enn??!!! :confused: |
Syns det er fantastisk hvordan den ene personen mener at det ikke er «giftstoffene» i seg selv men mengden som har noe å si.
Så la oss alle sammen starte på en diett med fluesopp, metamfetamin, vaskepulver, maling, råolje, bomull, plastik og dansk ingefær. Vi må bare huske å ikke spise for mye av hvert giftstoff. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Nå står det om lavkarb goddis på første siden av Kvinneforumet! så det er jo positivt!
|
Jeg har lenge venta på grønt lys for å spise rød fluesopp, ettersom det er den eneste soppen jeg er i stand til å identifisere, samt at jeg synes det høres så stas ut å gå "berserk"!
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:11. |