![]() |
Sv: Trondheim
Så trivelig med en Trondheim's-tråd ja! Trivelige Trondheim(og trøndelag). Er selv født og oppvokst i Tr.heim(og jeg har også vært et par turer innom 3B's slitne dører for endel år siden...) ;) Jeg har flyttet ca 40 mil nordover, fremdeles i trøndelag(!!), og trives da med det.
Jeg er nystartet lavkarbo'er og er i startgropa med å teste ut litt oppskrifter og slikt. Fikk tak i Fiberhusk på den lokale helsekosten igår, 94,- for en pakke!?! Synes den var vel kostbar, men det er kanskje slike priser på de ellers også? Jeg skal til Tr.heim i vinterferien, altså neste uke, og hadde ikke tenkt tanken på handle inn litt lavkarbo-nødvendigheter der, ikke før jeg så denne tråden. Hva er et must å shoppe med seg når en bor litt i utkanten og skal inn til sentrale strøk?? City Syd blir helt sikkert besøkt i ferien. Nå skal det males mandler og lages slik sjokoladekake/-muffins i micro. Er såååå fysen på noe skikkelig søtt, savner sjokoladen veldig akkurat nå... |
Jeg har kjøpt 300g fiberhusk på meny, mener jeg betalte endel mindre... 60-og noe... men er ikke helt sikker :p men det er vel uansett noe billigere i dagligvarehandel enn helsekost uansett :)
|
I dag har jeg flydd rundt å leita etter mandelmel.. Utsolgt over alt! Ikke har leverandøren mer heller, fikk jeg vite.. Kan ikke dere være søte å slutte å kjøpe alt? :visemuskl hehe
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Oh no! Det var akkurat det jeg skulle ut og se etter på fredag!!
|
Sitat:
Jeg var igår på foredraget hun og Dag Viljen Poleszynski hadde her i Trondheim og det var konge. Spesielt spørsmålsrunden etterpå var interessant. KOS i Trondheim prøvde før jul å arrangere et lavkarbo matkurs men det ble avlyst pga. for få påmeldinger...... :flau: Flaut for norges 3 største by spør du meg... Træge trøndere?? Derfor håper jeg flest mulig av dere melder dere inn i KOS og kommer på møtet 16. mars (bruker å være på Brundalen VGS) og så får vi vel til et matkurs snart også om vi blir flere. Dette møtet blir en unik mulighet til å spørre om hva som helst helserelatert til Sofie, og hun har virkelig peiling på hva hun snakker om. Sjekk klinikken hennes: http://www.drhexeberg.no/ KOS Trøndelag finner dere her: http://kostreform.no/category/kos-tr%C3%B8ndelag/ Grethe Aune er primus motor for KOS i Trøndelag: grethe.aune*æt*plu.ntnu.no (bare bytt *æt* med @) |
Sitat:
|
Noen som vet om kakaosmør er å få kjøpt i byen?
Skulle ha hatt det litt kjapt.... |
Sitat:
Tusen takk for informasjonen :D Var på konferansen i går! Den var veldig bra :D Storkoste meg!!! |
Hei hei ørjan ! Jeg bor på den andre siden av fjorden , det blir temmelig tidkrevende og dyrt å være med dere i trondheim da. Hadde jeg bodd i trondheim hadde jeg nok vært engasjert i KOS ja :) lite tips: legg ut innbydelsen til ulike arrangement i denne tråden og kanskje også en egen tråd under feks lavkarbo generelt:)
|
Halloen!
Jeg bor også i Trondheim og har nettopp starta på LCHF. :) Siri |
Noen som trener på studio her? Tenkte å melde meg inn i 3t. Hadde vært gøy med en "treningsgruppe", backe hverandre opp på sofasliterdager..:p
|
Sitat:
Supert! Jeg har iallefall tenkt å melde meg inn! Dere må bare poste mer informasjon her på formuet, som flere nevner :) |
Sitat:
Det er billigere generelt, men kanskje litt trangere om plassen. Passer iallefall supert for meg som er student. Betaler 600 i året, isteden for 300 i måneden. Veldig studentvennlig :D Bli med der, så kan vi fikse noe backing-grupper ;) |
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Dette også som forebyggende :) |
Sitat:
Det er ikke kun for studenter, som jeg har fortsått. Går litt opp i pris ettersom hvor langt unna å studere på NTNU du er, hvis du skjønner. Billigst for NTNU, deretter BI, TØH, jus osv, deretter andre. Lurer på om det ligger på rundt 1500 eller noe i året jeg, uten å si noe sikkert. Uansett sinnsykt mye billigere enn 3T osv. :) Jeg er student, så da må man tenke penger hele tiden.. :p Jeg vet det er flere her inne på forumet som trener der, jeg har nemlig sett dem. Jeg er veldig god på å gjenkjenne ansikter, og vedkommende hadde lagt ut bilder her, men det er koselig :) Bor du langt unna Gløshaugen og Dragvoll? Dersom du bor midt i byen er det vel kanskje mer praktisk med f.eks 3T ? |
Sitat:
http://www.sit.no/content.ap?thisId=1086 Ser igrunn ut til at jeg blingsa! Må nok være student, eller medlem i NTNUI. Tror ikke det koster noe å være medlem i NTNUI?? Eller det spørs kanskje hvilken sport du velger. Jeg tror ikke jeg skal si noe mer jeg.... Hehehe :p |
Sitat:
Noen som har smakt pølsene de selger på ravnkloa? Var innom i går og kjøpte to forskjellige typer. De er ikke tilsatt noe som helst, annet enn krydder, fløte, kjøtt og fett. Karbene der er vel ikke stort? |
Vil bare anbefale 3T *savner* - var mye på Rosten - MANGE spennende timer, basseng, og bra senter :) Elixia vil aldri bli det samme ;)
|
Jeg trener også på sit :) veldig fornøyd! og så utrolig billig :D
Trur man blir medlem av NTNUI når man kjøper treningskort :) så er det i tillegg ekstra avgifter for noen av de ulike idrettene. Jeg trur jeg betalte 650kr eller noe ekstra for å spille volleyball:) Så kan godt hende man kan melde seg inn for å trene på treningssenteret for 1500kr uten å være student. Hvis de ikke mener at man da må være tilknyttet en av idrettene i tillegg :p Det var litt uklart.. hehe ;) Men en jeg kjenner hadde med seg en kompis som var på besøk for å trene der. Og har sett hopp- og kombinertgutta på dragvoll flere ganger... men de får kanskje særbehandling :p hehehe... |
Sitat:
Kult !! Hvor holder du til ? Gløshaugen eller Dragvoll? |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:00. |