![]() |
Sv: Vil en dag med mindre fett ha noe å si for vektnedgangen?
Sitat:
Det eneste jeg vet 100 produkter sikkert er at kroppen min er VELDIG glad i karbohydrater. I løpet av siste halvannet året har jeg kuttet MYE ned på posjonene mine, uten å gå ned noe særlig i vekt. Nå skal det sies at jeg har spist masse masse masse karbohydrater i form av pasta, ris og brød, osv... Håper at denne livvstilen er det riktige for meg:) |
Ja, det var det som var fella mi tidligere; at jeg var glad i melkefett, og de gode, fete alternativene. Har aldri likt lettprodukter. Når så dette ble kombinert med gode brødvarer, pasta og ikke minst poteter, la det seg sakte men sikkert på sidebeina... :) Om sommeren er jeg som regel ganske mye i aktivitet og har inntil de siste par årene klart å få bort "vinterfettet" da. Nå begynner jeg å nærme meg en alder hvor kiloene "fester" seg bedre og derfor ble det nå nødvendig med en omlegging av kosten. I teorien VET jeg at dette er lurt. Nå skal jeg spise ketogent noen uker til, og så skal jeg sakte justere opp karboinntaket, men fremdeles LCHF. Jeg ser ikke bort fra at jeg etterhvert havner på en Lindberg-variant.. Det har jeg trivdes på før.
|
Sitat:
Ha en flott helg:) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:13. |