![]() |
Sv: Kalorier
Sitat:
|
Hmmm...
Sitat:
Sitat:
Slutt å stresse, fortsett med LCHF-kosthold, finn frem vekten om 2-3 måneder og se hva som har skjedd... - |
hmm ja sant nok.
men jeg vil liksom ikke innse det fordi jeg lenge lå på 58 kg og var sååå lykkelig da. de 3 kg var første uken (vann) så du mener jeg burde vente med vekten i 2-3 mnd?? kan det virkelig ta såå lang tid? |
Jeg kan ikke annet enn å anbefale deg å forsøke å frikoble lykkefølelsen fra tallet 58 på vekten.
- |
ja kanskje jeg må det,trist men kanskje det er fakta:(
kroppen forandrer seg oxo med åra, men det er noe som er vanskelig å innfinne seg med |
kan ta veldig lang tid ja, så gode råd her. Men om du ikke trener noe særlig så kan du øke trengingsmengden å få fettet til å bli muskler. Skaldeman anbefaler dette for de som er normalvektige men som har et par kilo igjen. Muskler er mindre en fett og "skulpturerer" kroppen litt å få muskler:)
|
Sitat:
|
det ble ett bytte fra skaldeman til Atkins etter at jeg har lest boken
"den nye Atkins-dietten" det blir jo fortsatt lavkarbo, men en litt annerledes sammensetning av matvarene + grønnsaker..har nok savnet det endel. |
Sitat:
Grønnsaker skulle det bare mangle at du skal kunne spise om du vil, synes jeg. Det er jo super mat. |
Sitat:
|
Å ja. Så bra da!
|
ja det sies i boken også at denne er mye bedre skrevet enn den forige og at de som ikke fikk til Atkins dietten tidligere burde prøve igjen etter at den nye boken er kommet ut.
så stoler på det :) |
Sitat:
|
jepp;)
viste egentlig ikke hva slags bok jeg skulle kjøpe så det var bare flaks at det ble den nye hehe |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:15. |