![]() |
Sv: Pølse- og bacongrateng (bilder)
Da har jeg laget denne klar til middag i morgen. Måtte selvsagt prøvesmake litt da jeg tok den ut av ovnen, og den var kjempegod!
Takk for super oppskrift! :-) |
Sitat:
Det med ost mente jeg og, men så det ble regnet på synnøve grov revet |
Sitat:
|
Er blitt avhengig.Lager dette for tredje gang på en uke.
Vekten går nedover:D |
Så flott. jeg må helt klart lage denne igjen, den er jo så god.
|
Ja vi har den en gang i uka nå:) Nammenam:D
|
Nå står denne i ovnen, og jeg er kjempespent! Ser utrolig godt ut! Og lukter godt :) Men jeg hadde i litt mye vann, så det ble litt vel tynn blomkålmos, men pytt sann. Tror dette blir bra, håper guttungen liker den også!
|
Har bestemmt meg for å lage denne som lørdagskos i dag... holder det med ét blomkålhode?
Om ikke må jeg på butikken :) |
Spørs hvor mange dere er. Tror nok det skal holde til 2-3 stk. kommer og litt ann på hvor mye pølser du skal ha i.
|
Sitat:
|
Da står denne i ovnen. Har hatt i skinke i stedet for pølser, og så hadde jeg i et egg også, og norwegia på toppen. Ser veldig god ut :sikle:
|
Min ble også litt tynn, men veldig god :)
|
Denne laget jeg klar igår, og vi spiste den idag. Veldig god!
Jeg byttet ut pølser med kjøttboller som var kuttet opp i mindre biter, funket fint det. :) |
Smart og høres godt ut det og.
|
Sitat:
|
Er en rett man kan bruke og endre på, og som er ypperlig til store og små
|
Kjempeinspirerende og nydelig godt!! :)
Jeg stekte også litt brokkoli og gulrot i pannen som jeg rørte inn før jeg satte gratengen i ovnen. |
Jeg er en pølse frik ELSKER PØLSER ,beste er vossafår dette skal lages i morgen :) kansje jeg liker blomkål denne gangen . parmesan huff ,får vel bruke norvegia jeg :) Takk for at du delte denne :)
|
Jeg skal lage denne i dag, men siden jeg har en rest med sellerirotmos i kjøeskapet blir blomkålen bytta ut med den. Gleder meg!
|
Er masse man kan bruke istedenfor, høres godt ut alt sammen.
|
Min variant med sellerimos i går ble aldeles nydelig med det resultatet at jeg spiste litt for mye - sukk! Men holdt igjen litt til en framtidig lunsj - inntil videre lagra i fryseren.
Jeg hadde også på litt lettstekt kantarell (fra lageret i fryseren) i går og det smakte skikkelig godt sammen med mosen og pølsene. En fin, men ikke veldig dominerende kantarellsmak. Dette blir det mer av! |
Dette skal vi prøve til middag i dag... en ting jrg lurer på... heller du av vesken av blomkålen før du moser den? Jeg opplever ofte at hvis jeg har for mye veske i blomkålen når jeg lager mos blir den ofte for tynn.
|
Dette skal vi prøve til middag i dag... en ting jeg lurer på... heller du av vesken av blomkålen før du moser den? Jeg opplever ofte at hvis jeg har for mye veske i blomkålen når jeg lager mos blir den ofte for tynn.
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:16. |