![]() |
Sv: 17. mai-utfordringen
Søren altså... Vekta viste det samme i dag... 68,6 blææææææ... *vil ikke, vil ikke, vil ikke* Men da krysser vi fingrene for at den "raser" ned en kilo denne uken :)
Jaja, påsken var jo på en måte verdt det da... Har kosa meg masse med smågodt(selvfølgelig sukkerfritt) og sjokolade(også selvfølgelig sukkerfri). nam nam... Nå kjenner jeg søtsuget melder seg, men det er bare kroppen som spiller meg et puss. *overser* |
Vekta prøvde å tikke 100g opp i dag også, sto å bikket lenge (har digital vekt), men 'heldigvis' havnet den på akkurat det samme som i går.. Jeg håpte jeg falt 100g eller mer ned jeg da, men jeg var ikke i ketose i følge testen i går, så det kunne vel egentlig ikke forventes heller. I dag har jeg ikke helt oversikt over karbene, men jeg mener jeg har vært flink og fasten er holdt så godt jeg kunne. Fikk vondt i hodet, svettet og var varm i kroppen i dag, og jeg tolker det som at ketosen startet igjen, så jeg er spent på testen i kveld :ja:
Jeg har nå 3 uker på meg til å gå ned 3kg, så dette skal bli spennende haha, tviler jeg greier det, men det hadde vært fint! Så jeg gir ikke opp enda, og skal heller bare prøve å være ekstra flink, og prøve å holde motivasjonen oppe, så får vi se hva jeg ender opp med. Uansett så har jeg det ikke travelt med å gå ned i vekt :) |
Her skjer det heller ingen ting, på stedet hvil, og jeg har ikke hatt noen utskeielser i påsken, levd normalt bortsett fra litt mindre trening. Hva er det som skjer?! Har ikke så mye å ta av, så regner med at det er derfor.
Men jeg lever fortsatt i håpet om å nå 3 kg minus før 17. mai! Skal på treningshelg med en gjeng venninner i helgen, regner med å få svettet bort litt da :D |
JAAAA! Jeg er i gang igjen! 100g til så er jeg der jeg slapp før påske på 17.mai utfordringen :D 700g siden i går, og er i ketose for fult. Damn livet er herlig akkurat nå!
|
Startet på 78,3
Har stått stille en god stund nå, men endelig kom det et fall. I dag viste vekten 77,1 :smile: Det vil si at jeg altså har kommet meg ned 1,2 i denne utfordringen. Det er jeg veldig fornøyd med. Har kommet nesten halvveis :D |
WOW, så flinke dere er. Håper vekta mi også viser et litt lavere tall på tirsdag. Det hadde jo vært hyggelig å havne på 67-tallet, om det så er 67,9... målet er 65,3... wææææ
|
Har vært på treningshelg nå, med mye bra trening, men også med bittelitt frukt og et par glass vin. Tror jeg skal drøye et par dager før jeg går på vekta :D
|
tja.. vel, jeg har gått opp 600g, jeg har gått ned 700g, jeg har gått opp 800g og i natt gikk jeg ned 800g, så jah.. da er det 100g til jeg kan telle på 17.mai utfordringen :p As if at jeg greier 3,1 kg på 17 dager! pfs... :rolleyes:
|
77,1
i dag 75,6 -1,5 (halvveis :D) |
Denne utfordringen går ikke så bra for meg.. Gått opp 1 kg, og det er den eneste endringen jeg har opplevd hittil. Huff!
|
Oki, minus 1,2 denne uken. Jeg er veldig fornøyd. :)
|
Gruer meg til veiing i morgen, føler at jeg står bom, men det får tiden vise.
Var nykål i butikken, og da ble det stekte kjøttpølser og kokt nykål med masse meierismør til middag i forige uke, det var sååååå godt. + middag hos pappa hvor jeg unnet meg en ss gele med 1 ts vaniljesaus, er ikke mye, men får såååå dårlig samvittighet. Dessuten ble det et par glass vin i helgen. Nei, slutt på det sosiale livet gitt. Back to reality... |
76,5 :D :D
1,8 ned på denne utfordringen! |
Hjeeeeeelp.... Drittvekta viste 68,8... 17. Mai utfordring rett i dass :(
|
Yes!! Vekta viste 72,7 kg i dag!! Det betyr at jeg har klart utfordringen allerede + litt til (med mindre jeg går opp igjen da)! Nå ble jeg kjempe glad!! :)
Håper det går bra for dere andre også!! :) |
Fy søren så flinke alle sammen er!!! Nesten litt misunnelig ;)
Har begynt å trene igjen. Har ikke tret siden før jeg begynte på LCHF, så det kan jo være det som får vekta til å telle oppover igjen... MEN, i det store og det hele er jo trening bra... også vil sikkert vekta gå nedover igjen etterhvert... forhåpentligvis... |
Status quo er at jeg har gått ned usle 300 gram på 1 måned, og jeg tror 3 kg til 17. mai er ganske umulig å rekke, helt realistisk :stortsmil .
Tror det er 2 grunner til minimal nedgang, den ene er at jeg ikke har så mye å ta av, og da sitter kg desto hardere. Den andre er at jeg trener ganske mye, og jeg har en mistanke om at det har noe å si. Muskler veier mer enn fett, ikke sant? Men hverdagen fortsetter, jeg spiser som jeg gjør, trener som jeg gjør, og gleder meg til sommer og sol :) . Jeg har god tid, det viktigste er at kroppen min har det bra, og det har den! |
Tjohooo, da er jeg i gang igjen. Vekta har "rast" fra 68,8 forige uke til 67,4 i går. Tror det er mye vann som er borte, men deeeilig å se 67-tallet. Ser at 65,8 innen 17. mai er ganske umulig, men er glad for hvert gram som forsvinner. :)
|
Startvekt for denne utfordringen: 78,3
Vekt i dag: 76,1 Mål til 17.mai: 75,3 Det vil si at jeg allerede har kommet meg ned 2,2 kilo. :stortsmil At jeg klarer de siste 800 grammene på 6 dager tviler jeg egentlig veldig på, men det er ikke umulig.. |
Startvekt 26. april: 100,8
10. mai: 100,2 -600 gram Med 6 dagar igjen til 17. mai, så innser eg at 2 kg nok blir litt hardt å få til. Eg trenar så pass mykje at eg bygg musklar og musklar veg meir enn feitt. |
Fredag 13. i dag! Ikke noe uflaks her i gården..
Enda mer nedgang, og jeg nærmer meg veldig å klare 17.mai målet! :) Vekt i dag: 75,7 Mål til 17.mai: 75,3 Har altså klart 2,6 kg, og har bare 400 gram igjen! :D Det er jo ikke sikkert at det går, men det er jo en mulighet! :) |
Kanskje 'uflaksen' er vektnedgang? :D Det kan da være ille for noen det!
Her gikk jeg bare ned 100g siden i går, men jeg synes det er HELT greit for jeg skammer meg nemlig. Jeg fikk i meg 3 (!!!!!) sånn påskeegg med melkekrem... Er fortsatt i ketose og gikk jo litt ned, så er ikke det flaks så vet ikke jeg. Ang 17.mai så sliter jeg litt, jeg har gått ned 1,8kg og 1,2kg til tirsdag er litt vel urealistisk! Men er fornøyd med tapet lell, all tap er god tap. |
Ja, det er en fin holdning Regret :smile:
Nedgang kan man liksom ikke være misfornøyd med uansett! Og at du har gått ned etter 3 sånne påskeegg, DET er flaks :) Hehe! |
Sitat:
For meg var det påsken som ødela det meste, men er heldigvis igang igjen, men er milevis unna målet :( Bøyer meg i støvet for alle som har klart målet...også bøyer jeg meg litt for alle oss andre som ikke klarer det! Lurer på hvor mye vi har gått ned til sammen her i denne tråden, noen som gidder å regne ut? f.o.m første inlegg tom. 17. mai! anyone? |
Sitat:
Tusen takk! :smile: Påsken kan være vanskelig ja. Men nå er den et tilbakelagt kapittel. Bare å sette seg nye mål, å jobbe fremover!! :heia: |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:47. |