![]() |
Sv: Pizzabunn fra Lavkarbohuset - anbefales!
Jeg ble ikke så veldig imponert egentlig. Smaken var grei ettersom den ikke smaker noe. Men den ble veldig tynn, og vår ble bløt. Men det var sikkert pga for bløtt/fett fyll.
Hvor stor er den egentlig beregnet å bli? Jeg trodde det ble en hel stekeplate, men det fikk jeg ikke til. Så den ble en del mindre, men allikevel tynn. |
Hvis det bare er å ønske her så ønsker jeg meg Mama lupes lefser. Er det noe dere kunne fått inn?
|
Sitat:
|
Sjekk om du kannfå inn mama lupes a? Hihi. Tortilla lefser altså. Fryktelig dyr frak fra netrition.com
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Angående Mama Lupes så jobbes det med saken, problemet er at det er ferskvare, så de må fryses og gå i frysecontainer fra USA til Norge, noe som ikke er direkte billig. Dialife i Danmark gjør det på den måten, og vi prøver å få til et samarbeide der. Jeg vil nemlig ha dem selv også. ;)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
o.t.
ER det virkelig bare jeg som syns de lefsene er helt forferdelige? =P |
Sitat:
|
Synes de smaker heelt utrolig godt jeg. Hehe. MEN det er en ganske stram lukt på de ja, spess varme.
|
Sitat:
|
Mulig denne smaker godt, men ikke f*** om jeg gidder betale 50 spenn for en forbanna pizzaideg!! Den slags uforskammet sløsing vil jeg prøve holde meg for god for.
Spesielt når det er en simpel sak å lage egen lavkarbodeideig på 5min som smaker helt OK. feks her: http://forum.lavkarbo.no/showthread....ighlight=pizza jeg bruker fra 1/4-1/3 av ingrediensene og glutenmel og det funker fint som en tynn bunn til nesten en hel langpanne (1/2 er mer enn nok til en hel langpanne). |
Sitat:
|
Sitat:
Var jo kanskje litt krasst? Det er bedre å holde sånne meninger for seg selv enn å spy de ut her... |
Hehe, jeg er villig til å betale 50 spenn for noe jeg bare kan blande med vann, legge fyll på og så slenge i ovnen! Glatt :D
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Ja er du lei av pizzabunn med eggesmak, svampekonsistens, bismaker eller som blir kvalmenes etter noen biter... Da ANBEFALER jeg VIRKELIG denne!! Dette ble jo faktisk ordentlig PIZZABUNN!!!! Aldri i verden om dette er lett å lage selv. Også så lettvint!!!
PS! Jeg fant denne bunnen i min lokale helsekost til samme pris som på nettet, men da slipper du frakt! Marius |
Sitat:
Forøvrig syns jeg vel at det er du som er en liten smule uforskammet her, men deg om det. |
Sitat:
Forøvrig kan dere treffe oss på årets Hjem- & Hobby-messe på Norges Varemesse på Lillestrøm 18-20 november. |
Sitat:
|
Jeg er den eneste som spiser lavkarbo her hos oss og denne pizzaen kan jeg dele opp å ha til 4 middager - den er meget mektig. Da er det ikke så dyrt synes jeg.....
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:19. |