![]() |
det beste med den filmen er helt klart Brad Pitt og George Clooney :p :D
ellers så var første filmen mer utfordernde å følge med på. :ja: pluss at man gjerne forventet seg noe av samme typen plott i denne filmen, så det kom ikke som en overaskelse :) |
Skal se Natinoal Treasure i kveld,vi. Det kom ut på DVD før i uka. Amrikansk Indiana Jones-inspirert eventyr med Nicolas Cage i hoverollen.
Gleder meg sikkelig! Ang. favorittfilmer vil jeg nevne "Meet Joe Black". Brad Pitt på sitt mest naiv-vakre. Det er en så herlig stemning i den filmen,og hun som har hovedrollen er så sart og nydelig. Liker den gooodt:love: |
En eventyr film - "Indiana Jones"-skurker & action med litt "Mumien" takter i. En snill film og helt greit underholdning !:D
|
boble, jeg er enig!! meet joe black hadde jeg helt glemt bort at jeg likte :)
|
Filmer jeg skal se er Alexander,Boogeyman,Be cool,som er dømt nedenom og hjem av kritikerne.Tja...Hva mer,jo ocean's twelve.
Har lasta ned alle fra nett,ja fy,men så praktisk.Men synes det er pyton å se film uten tekst da:rolleyes: |
jeg synes det er pyton å se filmer (engelske og norske/svenske/danske) med tekst...
blir bare irritert :rolleyes: |
Blir du?I blant setter jeg på finsk tekst,så får jeg mer trening,både i å lytte engelsk og lese finsk:rolleyes:
men ved å laste ned har du ikke rare valgene.. |
irritere meg over oversettelsen... ikke alltid, da. isåfall ville jeg ikke orket å se film :D
men om jeg ser dvd, så skrur jeg helst teksten av, eller har den på samme språk som filmen :) |
Noen som har tips om filmer, som er nye, som er bra, som jeg kan se? Jeg holder på å stange hodet i veggen av kjedsomhet..
(kjæresten har tilgang til å laste ned "alt mulig" fra nett, nemlig) |
UNO er bra..
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Er det noen som har sett "hide & seek"??? Verdt å laste ned? Enn "naboer"??? Den er kanskje vanskelig å få tak i...
Har du sett "the butterfly effect" Mofe??? Anbefales :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
da har jeg sett finding neverland - søt film
|
Er det den med Johnny Depp??? Og den syke moren? Eller noe i den duren...
|
Sitat:
Memento er en veldig bra film, med spennende regi og handlingsmønster-sakdings. |
Sitat:
Vi så Pirates of the caribian hin dagen. Den var rar, men god. En rar men god eventyrfilm.:) I går så vi The terminal, med Tom Hanks og Catherine Z. Jones, den var faktisk veldig god! men jeg var ikke helt fornøyd med slutten,- men meg om det...;) |
Sitat:
|
yo, jeg så mulholland drive igår :D artig, syk, interresant film.
noe av det skumleste med filmen er musikken... det er creepy, skummel musikk HELE tiden! du sitter å venter på å bli skremt vannet av, også skjer det ikke ;) men den var veldig spesiell, og det ble en god diskusjon ut av det :) |
Jeg så Hide&Seek igår... scary scary :) Har lastet ned Finding Neverland nå... gleder meg til å se den :)
|
Har nettopp lastet ned Be Cool, litt spent på den.
|
Jeg er STOR Nicolas Cage fan!! Og de aller beste filmene jeg har sett er:
* Englenes by (Her er også min kvinnelige favoritt Meg Ryan med.) * Face off (Jeg er også VELDIG glad i John Travolta!!) * Con air * Seven * The Bone-collector (skrives det sånn tro?) * Titanic * Gladiator * A beautiful mind * Master and commandor * Istid :D * Pretty woman * Better than chocolate * Alle elsker Mary * Dum & Dummere * Ace Ventura 1 * Bridget Jones dagbok 1 og 2 :p * The ring * The grudge :eek: * Syv år i Tibet * Dirty dancing * Hva er det med Gilberg Grape? * Forrest Gump * Jerry Maguire (Vet egentlig ikke ossen det skrives, men.... En utrolig flott film med Tom Cruise) Det er noen filmer jeg IKKE har sett, og som jeg bare ikke kan FATTER hvorfor jeg ikke har sett.... Det er: * Sound of music * Grease |
(McGuire trur jeg ..?)
skjønner heller ikke hvorfor du ikke har sett grease og sound of music :confused: ;) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:33. |