![]() |
Sv: Halloweenutfordringen -5kg (31.Oktober)
Kommer med oppdatering når jeg har noe hyggelig å melde om :o Heier på alle dere andre også :heia:
|
Vært på vekta hver dag i det siste, er på vei ned igjen, men fortsatt langt unna minstenotering.
|
:(
+ 600g siden sist torsdag og er da 300g over startvekt for denne utfordringen. |
Jeg kom hjem fra ferie for noen dager siden og er gått opp en kilo siden forrige veiing..
Så da er motivasjonen enda større for å gå ned noen kilo. Det får bli noen ekstra turer i skogen med joggesko på bena, så blir det nok en ordning på det, sånne turer har det nemlig ikke blitt så mange av i sommer.. |
Jeg har veiedag onsdager og har visst glemt [ skrive inn her!
Utgangsvekt 86,5 kg. Vekt 3.august 85,5 kg. Vekt 10.august 84,5 kg. Til utfordringsmaalet er det igjen 3 kilo! :D |
Sitat:
|
Min startvekt var 120,3 kilo, utfordringen til 31.oktober er -8 kilo.
Vekt i dag: 116,2. Total vektnedgang: 4,1 kilo. :heia: |
Sitat:
Sitat:
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
|
-300 gram til :) Men målet på 7.8 kg kan jeg nok se langt etter ja :p
|
Det har ballet på seg litt i meste laget i sommer - jeg som aldri pleier å legge på meg om sommeren! :( Jaja - jeg skal heldigvis ikke ned så mye, så til Halloween satser jeg på ned 3 kg fra vekta i dag. :ja:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
:eek: oida! Jeg vet ikke om det er maten eller at jeg har begynt med udo's og cocosa tilskudd som har skylden, men fra i går til i dag så har jeg droppet 500g! en halv kilo! på 1 dag! Derfor er jeg faktisk 200g inn i halloweenspillet igjen :D Håper dette vedvarer og ikke er tullenedgang.
|
Da var det fredag, og veiedag.
And here we go again :rolleyes: Opp 300 gram. 0,7/3,0 |
Startvekt: 76 ( 5.8.2011)
Målet i Halloweenutfordringenen er 73 kg Veiedag: 74,7 ( 12.08.2011):D minus 1,3 kg er mye på en uke. Regner med at vekta står stille eller går opp til neste uke. |
Sitat:
Gratulerer :heia: |
Sitat:
Sitat:
Jeg for min del har blitt kvitt halvannen kilo vannvekt, antagelig takket være litt bedre værforhold. Men fortsatt en drøy kilo over noteringa jeg går ut fra. Det går seg til! Høsten er rett rundt hjørnet, og som tidligere nevnt så går jeg som regel lettere ned i vekt alle andre årstider enn sommeren. |
hvor ofte veier dere dere?:)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
hmmm, okej.. tenkte jeg skulle holde meg til 1. i mnd jeg. Men kaskje jeg skal droppe det;) og ta det litt oftere??
|
Jeg har månedlig veiing også. Hver torsdag så veier jeg meg, og måler diverse mål som jeg legger ut i journalen min. Hver måned, den 24. så tar jeg bilde, veier og måler for å se forskjell fra måned til måned. Så det går fint an å ha både månedlig veiing og ukentlig :)
|
Denne så jeg ikke før nå, men her vil jeg også være meeed! :)
Vekt nå: 93,5 kg Halloweenmål: 88,5 (-5 kg) Klarer jeg dette, skal jeg gi meg selv en saftig belønning altså!! =))) |
Vekttråden min. Har veie dag onsdager.
30/3: 93,4kg 22/6: 81,0: -1,0 Helt utrolig.. 29/6: 81,0: +/-0. egentlig fornøyd 6/7: 79,3: -1,7:D:D 15/7: 79,5:+0,2:( 20/7: 79,0: -0,5 27/7: 77,8: -1,2 der løsna det endelig igjen 3/8: på ferie 14/8: 77,6: -0,2. ikke værst 17/8: 24/8: 31/8: 7/9: 14/9: 21/9: 28/9: totalt ned 15,8kg:) 9,6 igjen til halloween Velkommen i gjengen Ekenna:) jo flere jo bedre:):) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:46. |