Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Nyheter / media (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=72)
-   -   Se hvordan foreldrenes lavkarbodiett kan påvirke barna negativt (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=48176)

macadamia79 29-09-11 11:41

Sv: Se hvordan foreldrenes lavkarbodiett kan påvirke barna negativt

Min oppfattning av de gamle trådene om barn er at det er krangling mellom de som mener at litt av alt er best (sosialt engasjerte) og de som er opptatt av det biologiske/kjemiske (teknisk engasjerte)

JEG er enig med de som sier at unger (eller voksne) ikke TRENGER f.eks. korn eller sukker. Det betyr ikke at jeg mener ingen skal ha det, men at man bør finne ut hva som er optimalt - og deretter bestemme seg for hvilke kompromiss som passer.

Skjønner ikke at det er noe å bli så provosert av, men men.

Åpent for passiv-aggresive innslag under :) (Nellie?)

nellie 29-09-11 11:49

Skjønner ikke hvorfor jeg skal komme med et passivt-aggressivt innslag når jeg er enig med deg:) Gidder ikke diskutere bare for å ha noe å si vettu.

nightly 29-09-11 12:05

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd (Innlegg 1218393)
Hvem er det som kommer med disse EKSTREME meningene eller har disse BASTANTE holdningene her inne? Synes det har blitt skrevet mye om "dem" den siste tiden (ikke bare i denne tråden), og jeg har fremdeles ikke fått det med meg hvem dette er. Synes dere heller skal komme med konkrete tilfeller, istedet for å drive med ryktespredning og svartmaling av brukerne her inne.

Mener du at vi skal dra frem innlegg som noen brukere har skrevet og poste de her inne..? Og det er helt greit liksom? Men å diskutere det anonymt, det er IKKE greit...?
Tror du snubla over noen trinn her jeg...

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Nerthus (Innlegg 1218534)
Legg det gjene dødt du ;) Jeg tenkte mer på påstander som oppfattes som bastante jeg da, ikke HVEM som hadde kommet med de ;)

Siden du mener det finnes bastante påstander fra lavkarbosiden, kunne vi jo sett på de om de virkelig ER så bastante eller om de er backet opp med gode argumenter og gode kilder :)

aah, det blir noe annet:) Men jeg aner jo ikke å finne de innleggene nå, det er jo flere tråder jeg ikke abonnerer på.. Men når du skriver om de er backet opp av gode argumenter og kilder, mener du da I innlegget? For det har det ikke vært.. ikke de jeg har reagert på.. Om folk henviser til forskning osv, så blir jo det noe annet:)

Veggpryd 29-09-11 16:52

Herregud så sinna dere er... :lol:

Nerthus 30-09-11 14:08

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd (Innlegg 1218791)

Neeeeida, ingen som er sinte - bare engasjerte ;) Vi er heldige som har et sånt forum hvor vi kan være litt uenige av og til!

nightly 30-09-11 18:43

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd (Innlegg 1218791)

Hvem er det som er sinna her da..? Har ikke oppfattet noen som sinna i denne tråden jeg:)

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:19.