![]() |
Sv: Jente 15 år
Sitat:
Jeg tror også at pilates er styrketrening. Personlig liker jeg litt variasjon i treningen, men nå er jeg fornøyd bare jeg rekker en økt. :cool: |
Sitat:
|
Sitat:
Men for puppen gjelder det å sette blyanten under, på tvers, og hvis den faller ned har du sprettpupp. (Hvis du kan sette hele pennalet under, har du definitivt ikke det.) |
Har bare lyst til å skyte inn her, at jeg har trent endel hot-yoga, og det er definitivt styrketrening!!!! Det er den aller beste treningsformen jeg har vært borti, helt fantastisk, og jeg gleder meg til jeg er frisk nok og småen er litt eldre, slik at jeg kan begynne med hot-yoga igjen.
Hot-yoga er det beste jeg kan trene for mine stive og ømme muskler, og den treningen jeg faktisk går ned med. Kroppen blir så utrolig myk etterpå, som karamell, og smertefri. Kan virkelig anbefales :ja: |
Sitat:
|
Jeg tror man skal være bra "si i ræva" for IKKE å bestå blyantesten på stjerten. Skikkelig hengræv. :lol:
|
Blyanttest gjelder både for bryst og rumpe. Man plasserer blyanten øverst på låret der rumpa begynner, om den ikke blir hengende igjen så har man sprett i rumpa. ;)
|
Sitat:
|
Sitat:
Dette må det da være den snodigste utglidningen av et spørsmål om lavkarbo? |
Det var vel egentlig i et forsøk på å få en slutt på dette gnålet om at yoga ikke skulle være bra nok som trening. Men vi så jo alle hvor bra det gikk ... :cool:
|
Sitat:
Kanskje man heller skal begynne med knipeøvelser med en blyant MELLOM komlingene for å trene opp en liten sprett?? DET er god trim det! |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Nei, nå må dere holde opp!
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg mener å huske at det var Petter Smart som alltid gikk med en blyant bak øret... Kanskje det også var en slags test? Kun gode lyttere kan bære blyant bak øret?
:rolleyes: |
Sitat:
Sorry! Her er det snakk om å bestå tester hvis man IKKE klarer holde fast blyanten. Petter Smart beholdt blyanten bak øret så han består ikke testen. :p |
Sitat:
Kanskje du bare skal ta en hvitløk? " :p |
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:36. |