![]() |
Sv: Jeg har gått på en smell og spist for mye BLOMKÅL!
Marella77; hvis jeg skulle gi deg ett eneste råd, så er det følgende: Kutt ut Cola zero!! Jeg var "avhenging" av cola light i mange år, og vet det kan være vanskelig, men det kommer til å hjelpe, jeg lover! Det er mange som har opplevd at kunstige søtningsstoff gjør det vanskeligere å gå ned i vekt. Drikk vann, evt kullsyreholdig vann m/f.eks. sitron, hvis du vil ha bobler og litt smak. :)
Lykke til! :) |
Sitat:
Jeg har nå lagt i fra meg å telle kalorier, og spiser etter magen. Befriende! Takk for tilbakemelding :) |
Sitat:
|
Sitat:
Det kommer mange her inne som kommer fra GR og kaloritelling. For disse kan både vekt og apetitt svinge veldig i starten før kroppen roer seg og "skjønner" at den nå kommer til å få nok mat. Dermed er det viktig at man spesielt i den første perioden lytter på magen og spiser seg passe mett selv om vekta kan svinge et kilo eller to denne måneden. Det virker ikke som det er noe problem for deg. :) |
Jeg tror det gjelder både for pyntekilofolket og de med overvekt - man må la kroppen få tid til å omstille seg.
Håper du trives med din nye livsstil og håper du koser deg på vei ned. Om du er på 78% fett en dag eller 74% en annen dag er helt underordnet. Hilsen pyntekilodame :p |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Sitat:
Sitat:
|
For å være ærlig så er vektoppgang det minste problemet med lettbrus... :o. Et lite kikk på inholdet er mer enn nok for meg. Hvorfor putte så mye kunstig inn i kroppen når man spiser rent og naturlig ellers?
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:22. |