![]() |
Sitat:
Muskat, som LIKER tanken på grovbrød med brunost som bestikkelse |
Det er bare brunostprodukter for barn som er tilsatt jern. Vanlig brunost er ikke jernberiket lengre.
|
Tror du kan velge? Har i alle fall sett brunost med tilsatt jern. Det er i alle fall et poeng å ta opp med svigermor :)
|
Hmm Lindberg sier jo at å legge brunost på skiva er akkurat som å legge en plate melkesjokolade oppå...?
|
Sitat:
Jeg ville ikke valgt å spise det, og vil ikke servere det til poden.. Når det gjelder å dytte på ungene karbohydrater, så er det et klart poeng Muskat har angående at det er bedre med en grovbrødskive med brunost heler enn kjeks og snop. Sånn hvis vi skal se etter det beste i situasjonen. Men personlig finner jeg det irriterende at noen skal putte på andres unger mat som ikke er godt for dem fordi de selv synes det smaker godt,- og på tross av foreldrenes ønsker... For meg er det like frustrerende om poden blir grinete og i ulage i magen pga at han har fått et ubalansert måltid med bare karbohydrater som feks. loffskive med syltetøy, eller om det er på kaker... Poden har det ikke bra uansett, og jeg får en ekstra belastning jeg ikke har bedt om... |
Sitat:
|
På tide å svare vel.??? Ser jeg har fått masse kjeft for å ha gått over streken. Så nå kommer det. Ber så mye om unnskyldning ISET for jeg har tydligvis vært ufin. Husker ikke helt episoden for jeg har ikke vært å sjekka. (tør ikke)
|
Jeg støtter deg også fullt og helt. Sliter med det samme selv (ikke bilsetet da), men kostholdet (de forer han med snop, og vil han ikke ha mat så får han masse gode alternativer). Blir så innmari irritert enkelte ganger at jeg holder på å hoppe ut av mitt gode skinn. Saken blir jo ikke bedre av at vi er nesten naboer heller da......
Jeg har ennå ikke kommet til en løsning ang. hvordan ta opp kampen, men har lest masse gode forslag her inne. Takk til alle dere som har svart Iset og som har gitt meg masse inspirasjon til hvordan jeg kan gå fram. :klem: |
Jobber i barnehage og ser og hører møkje rart. Det er nok ein del som er i samme båt som deg.
Du må stå på for dette er skamviktigt. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:15. |