![]() |
Sv: Stinker jeg virkelig SÅ ille?
Sitat:
|
Sitat:
Men en veldig bra forsvarstale, kan ikke argumentere mot noe slikt nei ;) |
Sitat:
Poenget mitt er at det finnes ikke alltid gode måter å si ting på fordi du vet aldri hvordan en mottaker vil reagere siden personen ikke er deg. Verdenshistorien er full av eksempler på små, velmenende ord som har resultert i nærmest krig og diplomatisk krøll :) Enkelte ting må bare vedkommende selv innse og be om tilbakemelding. Ved å lese denne tråden vil jo kanskje flere stille spørsmålstegn ved sin egen lukt og BE om tilbakemeldinger. Da er det også lettere og GI tilbakemeldinger uten å bli oppfattet som uforskammet, frekk og mannevond :) En morsom historie: For ca 15 år siden før lavkarbo var allment kjent så var jeg ca 1 uke i alvorlig ketose. Hele laget stinket jo, men vi kjente ikke vår egen lukt. Så i teltet en kveld så klarte jeg ikke la vær å kommentere og spurte sidemannen min: "Du, hvis jeg lukter like jævlig som det din ånde og kroppslukt nå, ja da synes jeg oppriktig synd på deg..." og så lo vi godt før utmattelsen, trøttheten og kaoset i hjernen tok overhånd. Kan informere om at settingen var under ekstreme umenneskelige forhold. Men lukten fra den gang er velkjent fra dagens ketonånde ja... |
Sitat:
|
Du kunne jo sagt fra på en høflig måte da. "Er du glad i hvitløk? - Ja, i går spiste vi masse til middag.- Ja takk det merker jeg du".
Det er en rimelig diplomatisk måte og du sikrer at han kanskje ikke spiser hvitløk rett før korøving neste gang. |
Totalt OT, men......
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
Men DET vil du selvsagt benekte og det er du i din fulle rett til, jeg synes faktisk du er hyggelig å diskutere med og være uenig/enig med, selv om vi står i hver vår virtuelle leir :) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:11. |