Sv: Nyttårsforsettet 2012!
Sitat:
Opprinnelig lagt inn av timich
(Innlegg 1265543)
Kjekk tråd! Men litt skummelt å sette de detaljerte og gjennomførbare målene, for det er selvsagt lettere sette diffuse mål, og bare "spise sunnere" og "trene mer":D
Anyway, her er mine mål for det kommende år:
1) Mål og delmål i kilo:
- 1.mai: under 100 kg
- 1. august: 92 kg
- Utgangen av 2012: 82 kg
Klarer jeg det før, eller at jeg kommer lenger ned enn dette innen den tid, så er det selvsagt bare bonus... Men dette er iallfall tall som jeg bør klare:).
2) Treningsmål:
- Styrketrening tre ganger i uken - man, ons, fre før jobb om morgenen (dette har jeg begynt med nå, så bør la seg gjennomføre)
- Begynne på spinning på torsdager
- Være i aktivitet hver dag, hvis det ikke blir tid til ordentlig trening så skal jeg iallfall gå en tur.
3) Jobb: Slutte å jobbe på søndager (hvis det ikke er helt krise;)).
4) Legge meg tidligere om kvelden.
Satser alt på at 2012 blir et bra år:)
|
Måtte inn og se på denne tråden igjen, vi er jo snart halvveis i året... Og her sitter jeg da, det er 26.juni og jeg veier 87 kg!:D Så vektmålet for året er nådd og vel så det.
Treningsmålet er også nådd, jeg har trent så og si hver dag i hele år. 3 ganger i uken er det styrke, resten har jeg vekslet mellom spinning, løping, sykling ute eller annen kondisjonstrening.
Mål nr 4 er vel ikke heeeelt der det burde være, men men. Who cares, jeg er 25 kg lettere enn da jeg startet i oktober 2011!
|