Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Nyheter / media (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=72)
-   -   Lavkarbo tetter rørene? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=49994)

krokodillen 12-01-12 13:45

Sv: Lavkarbo tetter rørene?

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av teleslynga (Innlegg 1281821)
Men nå sier kommunearbeiderne som vanker nedi kloakken at det ER mer fett der enn før, nå har det vært "juletilstander" i mange måneder. Så mange gjør da åpenbart ikke som deg.

Ja, det er mer fett i kloakken. Det betyr ikke at det er lavkarbere som har skylda for det.

Nå har det vært mange rare oppslag om lavkarbo, og det er da helt greit å påpeke det. "Lavkarborottene kommer", javisst :p.

Kanskje folk heller soyaoljen i vasken og kjøper meierismør istedet. Hvem vet?

Huldr 12-01-12 17:20

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Marella77 (Innlegg 1272519)
Jeg har et sp-mål helt på siden her...

På signaturen din så er det så stor avstand mellom linjene... Jeg prøver også å gjøre slik, men får da opp at det er kun 5 linjer som er tillatt totalt. Hvorfor er det slik? vet du?

Det er gjort slik for å begrense størrelsen på signaturene. Å ha store signaturer gjør at det blir mye scrolling når man skal lese en tråd og det blir tungt å lese dem. Minst mulig i signaturen gjør innleggene mer lesevennlige, rett og slett :)

Marella77 13-01-12 00:39

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Huldr (Innlegg 1281943)
Det er gjort slik for å begrense størrelsen på signaturene. Å ha store signaturer gjør at det blir mye scrolling når man skal lese en tråd og det blir tungt å lese dem. Minst mulig i signaturen gjør innleggene mer lesevennlige, rett og slett :)

Skjønner den ;) men syns bare det var rart at noen fikk det til... Og noen har store, kule figurer som rører på seg...

Huldr 13-01-12 11:53

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Marella77 (Innlegg 1282124)
Skjønner den ;) men syns bare det var rart at noen fikk det til... Og noen har store, kule figurer som rører på seg...

Bare kodene får plass på fem linjer, så kan man vel stort sett gjøre akkurat som man vil ...

Men at store figurer som rører på seg er kule, det er det nok delte meninger om ... jeg for min del synes det er fryktelig slitsomt og distraherende :cool:

teleslynga 13-01-12 12:35

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Huldr (Innlegg 1282301)
Men at store figurer som rører på seg er kule, det er det nok delte meninger om ... jeg for min del synes det er fryktelig slitsomt og distraherende

Grusomt. Ille nok med de fargerike signaturene og tickers'ene folk har. Går i ett med reklamen.

Marella77 13-01-12 13:14

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av teleslynga (Innlegg 1282330)
Grusomt. Ille nok med de fargerike signaturene og tickers'ene folk har. Går i ett med reklamen.

hehe... Ja, skjønner den. Men jeg syns at tickers´en hjelper meg å bli motivert... Jeg liker å se at jeg går fremover om du skjønner. Og så syns jeg det er lettere å huske folk når de har litt mer enn skrift på innleggene sine...

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:30.