![]() |
Sv: Marianns ostekake
Den var rågod! Og gjestene skvatt, er det sjokolade inni bringebærene??? hehe Så suprisen gjorde sitt! Men tror jeg kommer til å bruke sterkere saft neste gang og kanskje mandarin/ananas kremosten neste gang, for å få mere smak på ostemassen! :)
|
Sitat:
Ha litt sterkare smak på geleen i ostemassa også, du sparer iallefall karber på det :) |
Hvilket blandingsforhold bruker du??
|
Sitat:
Skal lage til en konf neste helg i Aafk-fargar :D, skal måle opp då. Blå ostemasse og oransje gele, blir spennande å sjå resultat ;) |
Det blir spennende ja! Heier på Aafk jeg og....ikke Molde iallefall, ekte Kristiansunder som jeg er! :p
|
Og nå lager jeg denne igjen :D
Bestilling til vår nieses konfirmajon i morgen. Jeg steker forøvrig bunnen i kun 25 min, da er den ferdig, og med bakepapir på toppen i hele steketiden blir den bare lysebrun. "Jukser" litt også, og bruker ferdigposen med bringebærgele fra Eldorado. Gir nydelig smak på både ostemasse og gelelokk. Gleder meg til i morgen ;) |
Sitat:
Det er bra kaka fell i smak overalt, uansett kvar eg har tatt den med meg blir den likt av alle, både høgkarbe og lavkarbe :) greit å kunne jukse litt, Dietta ;) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:07. |