![]() |
Sv: Atkins-bar eller 70% sjokolade?
Synes dere er flinke som klarer å holde dere unna sjokolade :) Jeg klarer ikke det! Er nok sjokoholiker og reagerer ikke merkverdig på noe slag egentlig. Kan spise 70 og 86% og atkinsbarer uten å oppleve magetrøbbel. I starten kunne jeg merke litt ubehag ved inntak av for mye sjokolade fra sukkerfritt og cavalier -men det har gitt seg nå, av en eller annen merkelig grunn :confused:
Jeg unner meg nok sjokolade litt for ofte, ikke bare i helgen hos meg -desverre! Men nå er ikke målet mitt å gå ned i vekt så veldig mye mer heller -jeg føler jeg er i mål og trives der jeg er nå i grunn -synes man skal kose seg litt og jeg :) Men når det er sagt så har jeg blitt bedre altså! Før kunne jeg spise 1-2 sjokolader om dagen.. Nå blir det gjerne to (innimellom tre) dager hvor jeg inntar litt mer enn jeg kanskje burde ;) samt en dessert dag hvor det er lapper, vaffler, kake, "dessert" laget på lavkarbovis :) |
Sv: Atkins-bar eller 70% sjokolade?
Jeg har bestilt usøstet sjokolade fra iherb.com nå som jeg skal smelte og søte med sukrinmelis/natreen. Koster lite.http://www.iherb.com/Ghirardelli-Pre...3-g/33026?at=0
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:44. |