Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Spørsmål og svar (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=129)
-   -   Vekt og buksestørrelser (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=50657)

StegforSteg 01-02-12 11:22

Sv: Vekt og buksestørrelser

Veier ca 72 og bruker str 40 ca i bukser. (tommer 28/29 kommer ann på buksefasongen)

Peppa Gris 01-02-12 11:57

Jeg går ofte ut i joggebukse og ullgenser. Dog bare når jeg er på vei til og fra jobb, men stopper ofte innom butikken på veien. Godt jeg er drittlekker i joggis :D

Photobscura 01-02-12 11:59

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris (Innlegg 1294171)
Jeg går ofte ut i joggebukse og ullgenser. Dog bare når jeg er på vei til og fra jobb, men stopper ofte innom butikken på veien. Godt jeg er drittlekker i joggis :D

Det gjorde jeg også da jeg var yrkesaktiv ... Tror det for min del har med å gjøre at jeg har vært syk lenge nå, og for min egen del bare ikke vil liksom gi helt inn i tilstanden og søker bittelitt prestisje i å være relativt velkledd når jeg går ut av huset. ;) At andre går i joggis ute tenker jeg lite over. :)

ToreH 01-02-12 16:40

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Photobscura (Innlegg 1294173)
Det gjorde jeg også da jeg var yrkesaktiv ... Tror det for min del har med å gjøre at jeg har vært syk lenge nå, og for min egen del bare ikke vil liksom gi helt inn i tilstanden og søker bittelitt prestisje i å være relativt velkledd når jeg går ut av huset. ;) At andre går i joggis ute tenker jeg lite over. :)

Møtte ei dame tja rundt 40 åra i en OnePiece på handletur på byen en gang. Hun syntes også hun så dritlekker ut. Flott belte rundt livet med matchende håmdveske fra Hennes og Mauritz.... Birdie nam nam.

Carisma 01-02-12 16:46

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av hypah (Innlegg 1294350)
Møtte ei dame tja rundt 40 åra i en OnePiece på handletur på byen en gang. Hun syntes også hun så dritlekker ut. Flott belte rundt livet med matchende håmdveske fra Hennes og Mauritz.... Birdie nam nam.

Og høye hæler? :D

ToreH 01-02-12 21:44

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 1294352)
Og høye hæler? :D

Husker ikke. Var så fascinert over hele greia at jeg ble helt betatt..... OnePiece og joggebukse, gjerne loslitt, vid ig gjerne grå i fargen er ett fett. Det er rett og slett ikke klær å vise seg ute blant folk i etter min mening. Inne til nød, ute? Neitakk hehe.
Kona hadde en periode da hun var syk og gikk kun i slike antrekk. Ble så lei til slutt og sa fra at enten går hun ordentlig kledd utenfor huset eller så kaster jeg alt av kosetøy tvert. Tok seg sammen og begynte stelle seg og gå skikkelig kledd ute selv om hun var syk. Men da var hun ihvertfall en velstelt syk fru Hypah. I dag ler hun jo og er veldig enig med hva jeg den gang gjorde, hun innså det bare ikke selv..... Hjelp til selvhjelp kaller jeg det.

Men denne historien forklarer bare min klokkeklare aversjon mot joggebukser, kosebukser og slikt no i normal daglig bruk. Inne i huset er det fritt frem, nesten....hehehe.

langaard 01-02-12 21:48

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av hypah (Innlegg 1293992)
Stælken? :p ;)

Har blitt kalt det før, uten at jeg føler meg som en:p

Dietta 01-02-12 23:01

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av hypah (Innlegg 1293992)
Stælken? :p ;)

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av langaard (Innlegg 1294622)
Har blitt kalt det før, uten at jeg føler meg som en:p

Kanskje litt mer sånn Stælken Gundersen :p

langaard 01-02-12 23:03

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Dietta (Innlegg 1294680)
Kanskje litt mer sånn Stælken Gundersen :p

Ikke ulik:lol: Håper jeg ser LITT bedre ut, da:)

Dietta 01-02-12 23:07

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av langaard (Innlegg 1294682)
Ikke ulik:lol: Håper jeg ser LITT bedre ut, da:)

Hvis du er like høy som Stælken, så kan jeg konkurere med høyden til Lille Grethe. Litt av et par du.......... :boxing:

langaard 01-02-12 23:08

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Dietta (Innlegg 1294685)
Hvis du er like høy som Stælken, så kan jeg konkurere med høyden til Lille Grethe. Litt av et par du.......... :boxing:

Tuppen og lillemor:D

Dietta 01-02-12 23:09

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av langaard (Innlegg 1294687)
Tuppen og lillemor:D

Tror vi burde satse på Hellan og Hallan.... (staves det slik ?)
Tror det er litt nærmere sannheten :p

langaard 01-02-12 23:12

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Dietta (Innlegg 1294690)
Tror vi burde satse på Hellan og Hallan.... (staves det slik ?)
Tror det er litt nærmere sannheten :p

Kanskje vi kan si at vi utfyller hverandre:D

Dietta 01-02-12 23:13

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av langaard (Innlegg 1294695)

På godt og vondt :lol:

langaard 01-02-12 23:14

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Dietta (Innlegg 1294696)

Yess, you are my kind of girl!!:D

Dietta 01-02-12 23:16

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av langaard (Innlegg 1294700)
Yess, you are my kind of girl!!:D

Ler så mye av kommentarene dine innimellom at jeg er sikker på at vekta minsker og det samme med buksestørrelsene. Og vips så var vi ikke så off topic heller :p

langaard 01-02-12 23:19

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Dietta (Innlegg 1294704)
Ler så mye av kommentarene dine innimellom at jeg er sikker på at vekta minsker og det samme med buksestørrelsene. Og vips så var vi ikke så off topic heller :p

:suss:

Antoinette6 02-02-12 07:46

88 kg - str. 42 stort sett-

tess81 02-02-12 20:19

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Señora (Innlegg 1292227)
Da jeg var på mitt største, altså 97,5 kilo, brukte jeg 46 i bukser på stormoteforretningene. Nå (69 kilo) kjøper jeg stort sett 40 i bukser, noen av dem begynner å bli løse, alt an på hvilket merke det er snakk om. Jeg har også bukser i str. 38, men de mistenker jeg for å være store i størrelsen. Jeg er pæreformet med grei midje, så problemet er at buksene må passe i lårene/rundt baken, og ofte blir de da for vide i livet.

jeg har samme problem som deg...passer buksa i låra blir de for store i livet......:(

veier ca75kg og bruker str 38-42

Kanutten 02-02-12 21:10

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av langaard (Innlegg 1294695)

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Dietta (Innlegg 1294696)

Jeg vil også være med på utfylling! :snurt:

Jeg kan være padding. :ja:

langaard 02-02-12 21:55

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanutten (Innlegg 1295226)

Paddingen vårres:D

Yrla 02-02-12 22:03

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av tess81 (Innlegg 1295196)
jeg har samme problem som deg...passer buksa i låra blir de for store i livet......:(

veier ca75kg og bruker str 38-42

jeg har motsatt problem, de som passer i livet/rundt hoftene er for store rundt lårene. Særlig de buksene fra hennes og maurits, bedre med de fra vero moda.

Matglad 02-02-12 22:18

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Okie (Innlegg 1292663)

Og jeg har en bukse som jeg gjerne skulle fått stappet rompa i men får den ikke opp forbi lårene. Selv om jeg ser vekten synker og cm minsker så går ikke den dumme buksa lenger opp. Hva en skal irritere seg over hehe...
(den er str 42). Det er gulrot buksa mi. Mål buksa. Så jeg får mellommål bukser tror jeg.

Jeg hadde også en målbukse, en kjempelekker bukse i str 42. Det tragikomiske var at den kun passet i 1 uke. Da den endelig passet raste jeg plutselig ned i vekt og buksa var alt for stor :).

Nå veier jeg 64 kg og kjøpte i forrige uke en bukse i str 36, fikk sjokk selv. Bruker fra str 36-40 avh av merke, store forskjeller.

Dietta 02-02-12 23:29

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanutten (Innlegg 1295226)

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av langaard (Innlegg 1295253)
Paddingen vårres:D

Å nå ble jeg glad. Synes det manglet litt der bak, men da er jo det problemet løst :lol:

langaard 02-02-12 23:36

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Dietta (Innlegg 1295323)
Å nå ble jeg glad. Synes det manglet litt der bak, men da er jo det problemet løst :lol:

Så enkelt var det:D

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:01.