![]() |
Sv: Bodyrock 30 day challenge
Holder meg til body:_punk: jeg;o))))
Passer best for lommeboka:D En vakker dag så skal jeg heller invistere i Jillian... Prøvde å finne ut hvordan jeg kunne laste ho ned på nett, men der stoppet mine datakunnskaper:o |
Og der var jeg i gang med siste uka:D:D:D
Dag 1 Uke 4 unnagjort, påska snart ferdig (heldigvis... Har syndet litt:o ) Gleder meg til rsten av mitt liv......:D |
Dag 2 Uke 4 er herved ferdig:D
Deilig å være helt alene i huset når treninga ble gjort, man kan liksom komme med alle de utbrudda man vil:p Selv om det var ganske greit å ha 4åringen til å starte og stoppe kjøkkentimeren, som jeg bruker i mangel av vanlig intervalltimer.....:o Ønsker meg virkelig en intervalltimer... :cool: Sidekick... Treninga gikk superb, klarer å gi mye mer enn før, og kan ta noen av armhevingene uten knær i gulvet...:heia: Og til dere som kan klare mange av de... Ikke le...... Har ikke tatt en armheving på straka siden jeg var 16 og trente gjevnlig, og det er lenge siden det....Det var i første halvdel av livet mitt liksom, og enda litt før:eek: |
Har du smartphone? Da er det hvertfall lett gjort å laste ned en gratis intervalltimer-app :)
|
Nope:o
Lasta ned en tabatatimer på nett, men den piper ikke, den skifter bare farge og teller helt stille.... Jeg er jo sykt opptatt inne i Treningen:p, så jeg kan ikke følge med når der ikke er lyd:) Vil anta at en timer bare koster noen få hundre, men det er noen få hundre jeg ikke har akkurat nå.... Til sommeren kanskje. Og kjøkkentimeren funker jo den og jeg får noen få sek ekstra pause:D |
Jeg har satt opp intervallene på pulsklokken min...tror ikke jeg hadde klart meg uten den...den står på 10 sek pause 50 sek trening x 12... osv...ettersom hvordan øktene er. Så piper den ned til pause og opp til start.
Noe å skrive på ønskelisten om dere ikke har det, ja... :D |
Det går som sagt med ei kjøkkenklokke, men gudene skal vite at jeg ønsker meg en intervalltimer... Og enda bedre en pulsklokke med intervalltimer...:D Men da snakker vi enda lengre enn sommeren... De koster jo en tusing..:eek:
Og i dag kom gubben fra jobb i lånebil..... For ei eller anna fjær røyk i vår...%¤#%¤"%#"/%¤/%¤%(&%)&/.......... Fy pokker jeg er dritt lei av å ha dårlig råd..... Pust ut, pust inn.......... :) Snart er det sommer, og jeg er slank og snart veltrimmet:D.. Livet er godt.....:D |
Pulsklokken min koster nok mer i retning av 4xen tusing, men så var det en gave også.... :cool:
Nå er dagens trening unnagjort... og jeg har egentlig mest lyst til å begynne rett på morgendagens trening... Snakker vi gira? :D |
4xen tusen..... :dåne:
Jaja, en vakker dag så får jeg meg kanskje en timer, og så kanskje en pulsklokke...... Skal bare vinne i lotto først:D Jeg begynner å lure litt på hva jeg skal gjøre til mandag igjen... Er også litt gira;o)))) |
Jeg begynte jo på dag 1 igjen...og tror jeg kommer til å gjøre det samme når de neste 2½ ukene er over... Øvelsene går lettere nå som de er gjort før..og jeg merker at jeg tar i mer enn jeg gjorde første gangen. Jeg antar at jeg kommer til å gjøre det enda bedre tredje gangen rundt... :D
|
Dag 3 Uke 4 unnagjort:D Deilig...;o)
Kommer nok også til å kjøre gjennom flere ganger..... Vurderer å sy meg en sandbag, har jo evne, mulighet og materialer til slikt:D Brukte en vanlig liten ryggsekk fylt med noen laken:p i dag, og kjente at det reiv mye mer enn uten... Naturlig nok.... 12 min intens trening og man har liksom gjort det... Fantastic........:D |
Jeg har sydd *sandsekk*, men har fyllt den med risposer... Kan ta bilde senere i dag om jeg husker det... Ganske fornøyd med resultatet se' :p
|
Dø på meg:eek::D
Men Dag 4 Uke 4 er unnagjort....:heia: I morra er jeg pr definisjon ferdig med 30dagersen..... Fit test står for tur i morra, og jeg vet at jeg kommer til å knuse de forutgående resultatene mine;o)) Har dog et godt stykke igjen før jeg tør kalle meg fit, men det ordner seg før sommeren..;o) Kommer til å ta en ukes tid med gåing, jogging og kanskje litt styrke, men så hiver jeg meg kanskje på ei runde til... Dette har vært himla moro:D |
Sitat:
Treningatallene er som følger Squat Jump 30 Push Ups 17 Burpees 13 High Knees 129 Switch Lunges 40 Tuck Jumps 23 Straight Abs 20 Jeg er strålende fornøyd, pusta like tungt som forrige gang, men med et langt større resultat;o)))) Har definitivt gått ned i cm også.....;o))) Tynneste i livet 76cm Over navlen 88cm Hofte 106cm H.lår 64cm V.lår 61cm Det som er litt trist i denne mellomfasen mellom slappfisk og fast i fisken, er at det hele disser mer... Det er mindre fett enn hud, og fettet er på en måte slappere:eek: Så jeg må si at jeg gleder meg til det forsvinner enda litt mer fett og musklene kanskje bryter ut:o |
Betyr ikke sånn ekstra "slapt fett" at fettcellene skrumper da? Tar bare litt tid før huden kommer etter. Jeg er sikker på at det er et GODT tegn. :)
|
Tror også det:), men det er bare litt trist mens det holder på å krympe:p For det ser for jæ..... ut akkurat nå.....
Heldigvis så er vi ennå en del uker unna bikinisesong:D |
Halvveis igjen her... :D
Strålende fornøyd med hvordan formen bedrer seg...og gleder meg til å ta nye mål og bilder om 14 dager... :D Her er det litt *ridebuksefasong* om dagen...lårene har begynt å bli tynnere fra knærne og oppover... og heldigvis er det enda etpar måneder igjen til bikinisesongen, ja... :cool: |
slik er mine ben også, manne. Fleskekulen min på innsiden av lårene er virkelig virkelig vanskelig å slanke :( Men jeg er villig til å prøve! skal bare spise opp kaken jeg har i ovnen først ^_^
|
:D Her står suksessterta i kjøleskapet;o)))) Men vi skal feire bursdag i dag, så da er det vel lov:p
Verre var det vel med rekene med loff, potetgullet, peanøttene, vinen, og de 4 daimbitene på fredag:eek: Jaja, er det fest så er det fest..... Jeg har jo lagt meg på en ny livsstil, og da kan jo ikke alt være forbudt hele tiden, da er det jo nettopp hverdagen som teller;) |
Ah, her var det inspirasjon å hente. Etter å ha vært i dvale siden februar (syyk..) og bare såvidt begynt å gå litt turer frister det å gjøre noe for å komme i bedre form. Og om det i tillegg er noe man kan gjøre uten å ha tilgang på treningsstudio og diverse utstyr høres det supert ut.
Skal sjekkes nærmere. Flinke dere er!! :D |
Oisann, jeg er visst en del slappere i fisken en dama på forsiden av linken.... :o
|
Sitat:
|
Sitat:
jaja, har jo født tre barn og passert de førti... :p |
Sitat:
|
Sitat:
Jeg har kommet så langt at jeg har sett inntroen og satt meg inn i hvordan øvelsene skal gjennomføres. Starter i morgen. I dag gikk jeg tur i halvannen time og følte ikke for å sette igang med noe mer, vel hjemme igjen. Det ble en runde med qi-gong i stedet... godt for å løse opp i stiv nakke/skuldre. Skulle visst hatt en intervall-timer også ser jeg. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:26. |