![]() |
Sv: Diett.no blir betaling
Sitat:
Skal sjekke det regnearket etterhvert! |
Sitat:
|
Re: Diett.no blir betaling
Arg! Måtte betale for å få tilgang til det jeg har lagt inn der, men det blir det siste de ser av mine penger.
Kan jo ellers nevne at Hackers diet er flink på grafer, men er mest orinetert mot en lavkaloridiett. Den er uansett og vil for alltid være gratis :) (trivia: Den startet som et Excelark) |
Ah.... det irrrriterer meg mer og mer at de har lukket diett.no uten å si fra til brukerne. Tross alt er det registrert personlige opplysninger der, jeg har brukt diett.no til å lagre alle oppskriftene mine. vurderer seriøst å betale for en måned, inn og hente ut det jeg har og så slette profilen. Men det burde absolutt ikke være nødvendig!
|
jeg bruker grete roede nå. dumt man må betale for å se prosentdiagram bare
|
Appen shape up har en gratisversjon der man ser fordeling i gram og prosent. Bruker den jeg, liker den mye bedre enn jeg likte diett.no faktisk.
|
Bruker dere disse sidene til å regne på hva dere spiser? Hvorfor ikke bruke da Mat på data? En gratis program som kan lastes ned fra Matportalen.no :) Eller er det andre ting dere bruker disse sidene til enn å bare regne på næringsinnhold?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:27. |