Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Lavkarbo generelt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Diett.no blir betaling (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=53716)

Chamomilla 16-01-13 13:23

Sv: Diett.no blir betaling

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av VSB (Innlegg 1418842)
39,- blir mye når man bruker programmet kanskje en uke annenhver måned...

Jeg bruker det ikke så ofte engang. Mange bekker små. En app her og en app der også for den saks skyld.

Skal sjekke det regnearket etterhvert!

VSB 16-01-13 20:39

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Chamomilla (Innlegg 1418949)
Jeg bruker det ikke så ofte engang. Mange bekker små. En app her og en app der også for den saks skyld.

Skal sjekke det regnearket etterhvert!

Lastet ned gratidversjonen. Har nesten ikke apper jeg har betalt for og ingen med månedspris.

sylwester 17-01-13 23:52

Re: Diett.no blir betaling

Arg! Måtte betale for å få tilgang til det jeg har lagt inn der, men det blir det siste de ser av mine penger.

Kan jo ellers nevne at Hackers diet er flink på grafer, men er mest orinetert mot en lavkaloridiett. Den er uansett og vil for alltid være gratis :) (trivia: Den startet som et Excelark)

Tarato 16-02-13 10:19

Ah.... det irrrriterer meg mer og mer at de har lukket diett.no uten å si fra til brukerne. Tross alt er det registrert personlige opplysninger der, jeg har brukt diett.no til å lagre alle oppskriftene mine. vurderer seriøst å betale for en måned, inn og hente ut det jeg har og så slette profilen. Men det burde absolutt ikke være nødvendig!

Yrla 20-02-13 09:37

jeg bruker grete roede nå. dumt man må betale for å se prosentdiagram bare

Imse 20-02-13 09:41

Appen shape up har en gratisversjon der man ser fordeling i gram og prosent. Bruker den jeg, liker den mye bedre enn jeg likte diett.no faktisk.

Moogie 20-02-13 22:34

Bruker dere disse sidene til å regne på hva dere spiser? Hvorfor ikke bruke da Mat på data? En gratis program som kan lastes ned fra Matportalen.no :) Eller er det andre ting dere bruker disse sidene til enn å bare regne på næringsinnhold?

TrillTrall 21-02-13 09:09

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Moogie (Innlegg 1428098)
Bruker dere disse sidene til å regne på hva dere spiser? Hvorfor ikke bruke da Mat på data? En gratis program som kan lastes ned fra Matportalen.no :) Eller er det andre ting dere bruker disse sidene til enn å bare regne på næringsinnhold?

Men da er man vel avhengig av å ha den ene, samme pc'n tilgjengelig hele tiden? Jeg synes det er greit å føre det på nettet for da kan jeg føre det jeg spiser i løpet av arbeidsdagen (når jeg har tid) også så slipper jeg å huske alt og etterføre når jeg kommer hjem.

Tarato 21-02-13 20:29

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Moogie (Innlegg 1428098)

Takk for tipset. Jeg registrerer kun en gang i blant og da er denne grei.

Moogie 21-02-13 22:52

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall (Innlegg 1428143)
Men da er man vel avhengig av å ha den ene, samme pc'n tilgjengelig hele tiden? Jeg synes det er greit å føre det på nettet for da kan jeg føre det jeg spiser i løpet av arbeidsdagen (når jeg har tid) også så slipper jeg å huske alt og etterføre når jeg kommer hjem.

ikke egentlig. Bare tilgang til programmet der du er (på de uliek PSene, trur ikke det går an å bruke den på nettbrett eller telefon, desverre) Man kan bare registrer det man ev. spiser og lagre det i en fil på serveren man har tilgang til alle steder. Jeg lagrer filer bare inne på skoleserveren og da kan jeg hente de opp og bruker i programmet andre steder. Men ser så klart poenget med å ha en nettbasert løsning. Det er jo klart enklere :) Men dette programmet er jo norsk, derfor syns jeg den er enkel å bruke :)

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:27.