![]() |
Sv: Februartråden 2013
Jeg gikk(!) på langrenn for første gang på flere år i helgen. Og da mener jeg gikk, for samboer hadde virkelig sørget for at jeg ikke skulle ha bakglatte ski. :D Og det gikk faktisk ganske bra! Fikk brukt masse krefter, siden det ikke var så godt gli akkurat, og jeg tryna bare to ganger! (Forrige gang jeg gikk, så tryna jeg til og med når jeg sto stille, så dette var en stor forbedring!) Nå må jeg bare finne meg bittelitt større skibukse, og så er vi good to go igjen om et par-tre uker. :)
|
her var det stille ;)
Har endelig fått komplett skiutstyr, men våknet til plaskende regn.. kjedellige greier altså.. men får håpe at det kommer litt snø igjen :D Har jo investert i nye ski og sko, siden den forrige ski pakken jeg kjøpte ikke var tilpasset meg. Ikke noe lurt å kjøpe smørefrie ski når en veier så mye som meg.. Hadde jo null gli :D |
Sitat:
|
Jeg har gått ned litt og har igjen 2.5kg på påskemålet. Samler sikker litt vann til i morgen, for jeg har vært i slalombakken med ungene i 8 timer i dag. Jeg føler meg helt mørbanket, enda jeg hvilte mere enn jeg kjørte. Men vann er vann, det går av etter noen dager.
|
Det som fungerer for å bli kvitt vann i kroppen er vann.. Drikk masse vann :D Hverfall er min kropp sånn :D
Jeg lar mer irritere over mange ting :o og i dag er det de damene med noen få kilo å gå ned (pyntekilo) som sier at motivasjonen for å gå ned, er at de skal bli fin og sexy igjen. Skjønnner at det har noe med selvfølelsen å gjøre men jeg blir så irritert på ordvalget. Jeg blir sittenede å lure på hva de tenker om meg der jeg sitter med 40-50 kilo i overvekt. Jeg kan da føle meg fin og sexy jeg :rolleyes:. men jeg tviler på at de syns det.. Ikke for at jeg skal bry meg så mye med hva andre sier.. men irritert det blir jeg.. |
Jeg selv kan føle meg som en modell enkelte ganger i løpet av dagen, helt til jeg ser ned og bare ser mage...Må møte føttene mine på halvveien for å se dem siden jeg har ca 30kilo overvekt. Men da får jeg bare mer motivasjon til å klare vekttapet og holde meg der når jeg når målet på 80/85 kilo. Men jeg har det heller ikke travelt med å gå ned, for det hadde jeg en gang. 20 kilo ned *poff* 25 kilo opp.
Så jeg ønsker oss alle masse lykke til! :) P.S: Noen som vet hva som er best til dietten av tacoskjell og taco lefser? |
Sitat:
Jeg spiser ikke noen erstatning for lefser/skjell, bare alt fyllet som salat(minus mais da, det er bare sukker). Men om du søker her inne, så finner du flere forslag på lavkarbolefser under oppskrifter. Velkommen så mye til oss! |
For første gang på lenge har jeg hatt møkkahumør pga mensen. I går var jeg lettirritert og emosjonell og fikk mensen i går kveld. I dag bare sutrete.
Men til alt hell, det endte med flere timer ute på skøyteisen i dag, gikk på skøyter og grilla pølser( Jacobs baconpølser var gode!) og drakk kaffe. Hyggelig lag med en vennine og hennes jente og våre unger. Vekta svinger hit og dit, sikkert pga vann, nå mensen, kjørte slalom på fredag og ble kjempestøl og gått på skøyter i dag. Jeg samler lett vann og når jeg bruker uvante muskler, blir det enda mere vann. Men vann er vann, jeg skal ned i fettvekt. Håper alle har hatt en fin helg! |
takk for tipset :)
|
Tenkte jeg skulle hilse. Er helt ny her inne og har ikke kommet igang enda. Har lest endel her de siste dagene og tror dette her kan være noe for meg. Jeg er en mann på 35, har slitt med overvekt det meste av livet og er nå oppe i 120 etter endelig å ha klart å vinne en årelang kamp mot nikotinen. Tror den slutten har kosta med iallefall 10 kg desverre.
|
Velkommen så mye og lykke til!
|
Velkommen inn til oss!
Har du klart det eine klarer du det andre også, du er allerede en vinner - må bare omsette det til praksis på eit nytt område! :) :heia: |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:34. |