![]() |
Skulle vært skrevet i går dette da......
Jeg hadde siste kurskveld før sommeren i går, og fikk nydelige blomster og en jakkenål av en av kursdeltakerene. Jakkenålen er en BegeistRing, og i 'folderen' som følger med står følgende: BegeistRingen gis en person som evner å skape glede, glød og begeistring i sin omverden. En BegeistRingbærer kan lettere tåle motgang og holde det gående. :hylgrine: :love: |
At vekta bikka under 100-streken i morges :stortsmil *hopper og danser*
(Jeg veit at det er rent midlertidig og at det er en stund til den stabiliserer seg der, men jeg har ikke sett et tosifra tall på vekta de siste 23 åra, så dette var STORT!!! Svever resten av dagen) |
Sitat:
|
....at jeg var gått ned 1,1 kg i morges og dermed nesten er nede på et nytt kilotall og bare 3,2 kg fra et nytt titall!! Mange gleder små...:cool:
|
Idag fikk jeg en gledesmelding ang. jobben min; det ser ut som om jeg kan få leie basseng i Bærum fra høsten av. Flott! Nå kan jeg begynne å planlegge kursene mine der! :)
|
At sønn min fikk igjen maaaasse på skatten..:D
|
Vitnemålet mitt:D
|
Mens jeg satt på terassen i formiddag og var sur fordi vi ikke har grill, ringte min gode, omsorgsfulle venninne og inviterte oss på grillselskap i dag! Nydelig marinert kjøtt og fisk og deilig salat! :D
|
At jeg klarte å gjennomføre jobbe-dagen! :)
|
At jeg har fått en del komplimenter ang. utseende i dag, og det er ikke hverdagskost :D
|
At venninna mi var på vei til meg akkurat da jeg ringte henne :)
At vi hadde en fin samtale på kaffebar og i park :) At jeg fikk en Farris Bris av en reklamefyr da jeg og venninna mi skulle sette oss i parken... :p At det lå TO personlige brev til meg i postkassa da jeg kom hjem - ikke bare reklame og annen kjedelig post :) At formen min ble så mye bedre utover ettermiddagen enn jeg hadde trodd!! :) Kjempeflott tråd, Anne! |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:42. |