![]() |
Sv: Dagens Eurodiett-mat
Dere er kjempeflinke. Hold ut, fase 2 og 3 kommer ganske fort egentlig. Lurt å få mest mulig utbytte ut av de to første fasene. Det er da en går mest ned. :)
|
Dag 16 - Fase 1
Frokost: Vaffelkjeks + vann Lunsj: Pannekake + vann Mellom: Vaniljebar + et par sukkererter Middag: Kyllingsuppe med asparges, champignon, squash, aubergine, løk, rød paprika, gul paprika og spinat + ett glass cola light + vann Kvelds: Sjokoladepudding + vann |
Dag 23 fase 1
Frokost: Sjokoladekjeks og kaffe. Suppe av liste 1 grønnsaker. Mellom: Aprikosdessert. Lunch: En ED bar. Middag: Sjokoladekjeks og ovnstekte grønnsaker. Det var kål, en rød løk, sopp, grønn paprika, asparges. Kvelds: Bringebærkjeks. Det ble litt "rare" måltider i dag. Har vært på farten og da var det bar og kjeks som passet best. |
Dag 17 - Fase 1
Frokost: Sjokoladepudding + vann Lunsj: Pannekake + vann Middag: Pasta med hakket tomat, asparges, squash, aubergine, champignon, sjalottløk, masse krydder + to glass cola light + vann Dessert: Vaniljebar Kvelds: Paprikasnacks + ett glass cola light + vann + Läkerol Ekstra: Et kokt egg |
Dag 24 fase 1
Frokost: Sjokoladekjeks og kaffe. Lunch: ED rundstykke med pesto, løk og tomater. Mellom: Grønnsaksuppe av liste 1 grønnsaker. Aprikosdessert. Middag: Osteomelett med asparges, sherrytomater, sopp og spinat. Kvelds: Ovnsbakte grønnsaker og bringebærkjeks. |
Dag 18 - Fase 1
Frokost: Pannekake + vann Lunsj: Paprikasnacks + espresso + vann Middag: Wok med grønne bønner, champignon, løk, bambusskudd, paprika og spinat + vann Dessert: Vaffelkjeks + vann Kvelds: Bringebærkjeks + bar + vann |
Dag 25 fase 1
Frokost: Sjokoladekjeks og kaffe. Lunch: ED rundstykke med pesto, løk og tomater. Middag: Osteomelett med asparges, sherrytomater, sopp og spinat. Mellom: Sjokoladekjeks. Sopp og pesto Kvelds: Sjokoladekjeks Ensidig kosthold i dag. :( |
Dag 26 fase 1
Frokost: Sjokoladekjeks og kaffe. Suppe av liste 1 grønnsaker Lunch: Salat med purre, sopp, fennikel og tomater. Soyanøtter. Mellom: Aprikosdessert Middag: Baconomelett med asparges, sherrytomater, sopp og spinat. Sopp og pesto Kvelds: Bringebærkjeks |
Dag 19 - Fase 1
Frokost: Pannekake + te Lunsj: Vaffelkjeks + te + vann Middag: Rester av gårsdagens wok + ett glass cola light + vann Dessert: Vaniljebar Kvelds: Paprikasnacks + to sjokoladekjeks + vann |
Dag 27 fase 1
Frokost: Sjokoladekjeks og kaffe. Lunch: Suppe av liste 1 grønnsaker, Ed rundstykke med litt rapsolje og hvitløk. Kaffe. Middag: Baconomelett med asparges, sherrytomater, sopp og spinat. Mellom: Ovnsbakte grønnsaker fra liste 1 pluss en liten rødløk og et fedd hvitløk, Aprikosdessert. Kvelds: Bringebærkjeks |
Dag 20 - Fase 1
Frokost: Pannekake + vann Lunsj: Sjokoladekjeks + te + vann Middag: Wok bestående av grønne bønner, champignoner, spinat, hvitløk, karri, asparges, aubergine, squash, sukkererter og agurk + to glass cola light Dessert: Vaniljebar Kvelds: Creme brulee + sjokoladekjeks + vann |
Dag 28 fase 1
Frokost: Sjokoladekjeks og kaffe. Suppe av liste 1 grønnsaker. Lunch: Salat med purre, fennikel, og sopp. Soyanøtter. Kaffe. Mellom: Aprikosdessert. Middag: Baconomelett med sherrytomater, sopp og spinat. Pesto og sopp. Kvelds: Bringebærkjeks |
Dag 22 - Fase 1
Frokost: Pannekake + vann Mellom: En halv vaffelkjeks Lunsj: Sjokoladekjeks + grønn te + 0,3 l. Cola Light Middag: Wok med asparges, champignon, sukkererter, løk, paprika, aubergine, squash, litt light kokosmelkr + vann Dessert: Vaniljebar Kvelds: Paprikasnacks + Cola Zero + vann |
Dag 29 fase 1
Frokost: Sjokoladekjeks og kaffe. Lunch: Baconomelett med sherrytomater, sopp og spinat Mellom: En ED bar Middag:Salat med fennikel, stangselleri,purre og pestomarinert EDpasta. Kvelds: Bringebærkjeks og noen sjampinionger med pesto. En dag igjen, så kan jeg spise laks. :-) Veldig dårlig form for tiden, orker nesten ingen ting. Tror kanskje jeg har gått tom for B12. :( Og sulten gnager...... |
Sitat:
|
Graulerer med godt resultat så langt Wowo. Kjekt med et "vanlig måltid". Mye blir lettere da. :)
|
Tusen takk, Hedda og Pearl. Ja, det gir heldigvis resultater. Snikveide meg i dag tidlig og det ser ut til at jeg i løpet av disse 30 dagene har mistet 8 kg. Det synes jeg slett ikke er værst når man tenker på at det er runde to. Hadde nok noen vannkilo etter juleutskeielser i utvidet 3c fase, men det hadde jeg jo i første runde også.
Har akkurat vært på en tur med en svigerinne som ikke har sett meg siden i sommer. Tiltross for masse klær, falt hun nesten i staver over forandringen. :) Det er jo veldig hyggelig at - 28 kg faktisk syns. :) |
Ja, det er klart 28 kilo synes! Det er virkelig et helt fantastisk resultat, du har all grunn til å være stolt av deg selv. En bragd! :)
|
Jeg er stum av beundring. :ja:
|
Dag 23 - Fase 1
Frokost: ED-Cappuchino + vann Lunsj: Vaffelkjeks + vann Mellom: Paprikasnacks + vann Middag: Wok med asparges, champignon, sukkererter, løk, paprika, aubergine, squash + vann Dessert: Vaniljebar Kvelds: Sjokoladepudding + vann |
Dag 30 fase 1
Frokost: Sjokoladekjeks og kaffe. Lunch: ED hasselnøttbar Middag: ED rundstykke med pesto. løk og 2 sherrytomater. Kaffe Mellom: Sjokoladekjeks og kaffe. Gumlet noen rå blomkålbuketter. Kvelds: Aprikosdessert og kaffe I dag har jeg spist alt for lite grønnsaker og drukket alt for mye kaffe dessverre. :( Rett og slett latskap, det med grønnsakene. Planen var egentlig å lage en stor porsjon blendet grønnsaksuppe med liste 1 grønnsaker som jeg kan fryse ned, men det har enda ikke skjedd så det er vel lite sannsynlig at det skjer i løpet av kvelden. Har riktignok kokt kraft på kraftbein i hele dag. Håper det blir bra. Ellers gleder jeg meg til i morgen. Da står det varmrøkt laks og spinat på menyen og det gleder jeg meg til. Det er nesten sånn at jeg har lyst til å spise middag til frokost. Hmmm vi får se..... |
Dag 31 - Fase 2
Frokost Kyllingsuppe + kaffe Mellom Proteinbar Mellom Sjokoladedrikkshake Middag 'Rhodos-laks' og brokkoli Kvelds Sjokoladekjeks |
Sitat:
Vel fortjent etter innsatsen du har lagt ned :D |
Rhodos-laks? Hva er det for noe, Andreas? :)
|
Sitat:
Så enkelt, så digg :D |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:27. |