![]() |
Takk nille! :) Ikke Pilates for meg i dag, men i morgen.
Jeg trente som avtalt i går. Var skikkelig dårlig form og syntes alt var tungt og vondt. Ble svimmel og uvel etterpå. :( Men som damen på DVD'n avslutter med å si; at man vil ikke alltid være i like god form, alle dager er forskjellige... |
...og jeg klarte nok å gjøre noe med armen som jeg ikke skulle gjort....:hylgrine:
|
Sitat:
|
Sitat:
Er du i dårlig form og alt er vanskelig og vondt lar du være !! ( Må passe på deg selv vettu Marianne. Ikke vits i å trene om du blir sjuk !! :snill: Jeg skal trene pilates i dag etter jobb. Ella fyller 1 år i dag og de har åpent hus. Men jeg MÅ altså få inn denne treningsøkta i dag siden mandagen røyk (pga. legebesøk og diverse). :uskyldig: :klem: |
Sitat:
|
*puh* jammen en travel dag....
har trent !! Winsor Pilates Accelerated Body Scultping - 50 min Winsor Pilates Upper Body Sculpting med vekter - 25 min http://bestsmileys.com/exercising/12.gif På det siste programmet bruker jeg nå 1/2 kg håndleddsvekter på første halvdel og 1 kilo manualer på den siste delen. Skal etterhver øke vekten til 1 kg på første halvdel også, men er ikke sterk nok enda. |
Jeg er her...og skal prøve meg på en økt i dag også, men jeg har så vondt i skuldra og hofta mi:hylgrine:
|
Sitat:
Da MÅ du vær forsiktig !! Ikke gjør øvelser som gjør vondt. Følg Dagny så mye du kan !! Hvis det gjør vondt er det bedre at du skipper hele greia. Ille om du skulle bli verre pga trening. Snakk gjerne med lege eller fysioterapeut om det er bra for deg å trene slik som dette. Blir helt forkymra jeg :snill: Masse bli bra snart :klem: 'er fra meg |
Takk skal du ha Nille, for omsorgen.
Nå har jeg syklet mine 10 min og gjennomført nesten alle øvelsene, bortsett fra der hvor skuldrene beveges mye. Bortsett fra det med skulderen, så tror jeg ikke det er Pilates øvelsene som gjør at jeg har så vondt ellers. Litt støl i maven, men ikke mer. Eller jeg vet jo ikke, for det med hofta kommer nok fra ryggen.Så kanskje det er Pilatesen....:o Jeg har jo så lyst.... |
Sitat:
Ja, ja, ja...jeg gjør samme feilen igjen og igjen. Tror alltid at jeg er litt bedre nå, jeg klarer det i kveld, dette blir ikke så tungt..osv. Lærer aldri. Og så synes jeg det er småpinlig og ikke minst irriterende å ikke kunne gjøre alle øvelsene når jeg først er på trening da. :o :klem: Takk for at du bryr deg! :) |
Forresten har jeg ennå ikke trent. Passer å trene litt senere.
|
Kom igjen jenter ! ;)
Så har jeg gjennomført treningsøkta idag og ! Winsor Pilates Accelerated Body Scultping - 50 min Winsor Pilates Upper Body Sculpting med vekter - 25 min http://bestsmileys.com/exercising/12.gif |
Flink jente du, Nille. Bravo for innsatsen din.:blomster:
Har bare syklet i dag. Tok Pilatesøvelser i går. Det får holde med den kroppen min nå, tror jeg:p I morgen kanskje....:) |
Og i dag har endelig jeg også fått trent! Jippi! :)
Noe var litt vanskelig for en litt utrent kropp, men jeg fikk til nesten alt. Iallfall ga jeg alt jeg hadde for å få det til.;) Varmet opp med oppvarming fra Kari Jaqueson video, så det ble litt kort oppvarming. Neste gang kjører jeg kondisprogrammet fra denne videoen som oppvarming (=20 minutter). Det er mest praktisk for meg å varme opp med video, siden småen ligger oppe og sover. |
Innrømmelse:
Har trent masse-masse Puls (aerboic med styrke) i det siste, og ikke så mye Pilates. :o Jeg trener magemusklene i stedet for push-up's på trening fordi jeg har vondt i armen. Det betyr at det blir doble doser med magetrening for meg, og jeg kjenner at jeg har blitt sterkere. Synes action og musikk når jeg trener er kjempegøy, mye lettere enn å ligge hjemme på gulvet med Pilates. Så lenge det er gøy og jeg trener nesten hver dag fortsetter jeg sånn. Jeg har ikke tenkt å slutte med Pilates men det kan jo bli litt mye...:p |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:36. |