Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Lavkarbo generelt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=12)
-   -   fitline yoghurt (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=8211)

Aline 21-04-06 10:54

Sv: fitline yoghurt

Nå skjønte jeg :D det er jo genialt!! :D (gjør de bakteriene det samme i kroppen også, eller ;) :D )

nøtta 21-04-06 10:59

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Aline
Nå skjønte jeg :D det er jo genialt!! :D (gjør de bakteriene det samme i kroppen også, eller ;) :D )

ja så du skjønte det ikke med en gang du heller nei :cool:

men nå kom jeg på en liten oppdagelse jeg gjorde her jeg stekte sånne brekk bønner i masse olje også med kyllinfillet, det badet i olje. Så slang jeg oppi tre ss krydder ost (philadelphia) og vips var all oljen borte den bare sugde den inn, altså den ble ikke borte da, men det ble litt sånn svamp efekt.

Og det står jo overalt at yoghurt er bra når man slanker seg for den trekker til seg fettet i maten :eek:, men jeg vil jo ha fettet i maten men ikke på kroppen .......

da burde man ikke ta tran og yohurt samtidig da ? nei den var litt vel fanatisk :o

jaja men fedonisten du må sjekke det nederste innlegget på side 2 :dulte:jeg bøyer meg i støvet ;)

Fedonisten 21-04-06 11:09

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av nøtta
jaja men fedonisten du må sjekke det nederste innlegget på side 2 :dulte:jeg bøyer meg i støvet ;)

Å bøye seg i støvet kan føre til uhemmet nysing - så det anbefaler jeg ikke....

Ikke skjønner jeg hvilket innlegg du mener heller - for jeg har en annen innstilling på forumvisningen enn deg tror jeg....

HA! Nå kan JEG være vanskelig :lol:

*traller og trasser*

nøtta 21-04-06 11:14

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

HA! Nå kan JEG være vanskelig :lol:

:lol: ja det synes jeg du fortjener nå, jeg tenkte på det innlegget der det gikk opp for meg at det var logisk !

jaja men du det var veldig god smak synes jeg mye søtere en yoghurt naturell , men den ble litt tynn enda den stod i 11 timer men jeg skal la den stå i tolv neste gang, men gøtt varre :cool:

Nille 21-04-06 11:26

Lot min stå i romtemperatur i 13-14 timer jeg, fordi jeg glemte den :o
Men den ble perfekt !

nøtta 21-04-06 11:35

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Nille
Lot min stå i romtemperatur i 13-14 timer jeg, fordi jeg glemte den :o
Men den ble perfekt !

ahaa :cool:

dingpot 22-04-06 21:31

Når dere bestiller fitline yoghurten, bestiller dere da "Fitline all in one 1000" 6 x 50 gram? Er det da nok til 6 liter yoghurt?

Og jeg finner så lite info om produktet på nettsiden... Kunne gjerne tenke meg å lese litt mer om det. Og det står ikke noe om porto såvidt jeg kan se. Har jo skjønt at jeg bare er nødt til å bestille dette produktet :D

Er det en fordel å bestille gjennom deg, Fedonisten? :p

Fedonisten 23-04-06 07:00

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av dingpot
Når dere bestiller fitline yoghurten, bestiller dere da "Fitline all in one 1000" 6 x 50 gram? Er det da nok til 6 liter yoghurt?

Og jeg finner så lite info om produktet på nettsiden... Kunne gjerne tenke meg å lese litt mer om det. Og det står ikke noe om porto såvidt jeg kan se. Har jo skjønt at jeg bare er nødt til å bestille dette produktet :D

Er det en fordel å bestille gjennom deg, Fedonisten? :p

6 x 50 gram er nok til 6 liter yoghurt ja. Jeg har mer info om produktet og kan sende det til deg på mail - hvis du gir meg mailadressen din. Send meg den på PM du hvis du vil.

Portokostnader avhenger av totalvekt vettu - og da blir det vanskelig å spesifisere på en nettside. Siden det er forskjellig hvor mye hver enkelt bestiller. Det er vanlige portotakster (posten sine).

Personlig syns jeg nok at Fedonisten er lettere å hanskes med for bestilling enn den nettbutikk-løsningen, og det KAN jo virke som det er flere her som syns det også :lol:

:klem:

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:39.