![]() |
Sv: Våre ED-dager!
Gårdsdagen ble litt hulter til bulter med
|
Min dag
to steikte egg to kyllingvinger EDkakao En appelsin Svinefilet, ratatouille, blomkål og en spiseskje ris EDbrownie (snart) Sykkeltur 20 km, spinningtime 45 min og fem apparater:) Fin dag! Veldig greit å være med på denne tråden og skrive ned hva jeg spiser, blir litt mer bevisst på hva jeg putter i meg og at dere andre faktisk leser det, og kan sparke litt innimellom:) God søndagskveld:) |
to kyllingvinger :eek: hvordan klarer du... det er jo så godt :o
Min dag sjokofrokost, silte den for "korn" Sjokopudding omelett med ett egg, masse sopp og litt purre eplekanel bar |
Min dag så langt:
|
Min ED-dag:
Sjokoladpudding Asparges-suppe Skinkeomelett m/salal, agurk og paprika Capuccino (etterpå) Stod opp litt senere i dag siden det er søndag og det blir derfor 1 ED-produkt mindre :) |
Sitat:
|
Jeg er tilbake :p
har vært litt fraværende med nattvakter og dagvakter om hverandre og bare rot i maten... men nå er jeg på nett igjen og klar for å skjærpe meg (igjen) |
Min ED-dag:
ED capuccino m/soyamelk ED pannekake ED eple-bar (grei nok den) ED oste-omelett m/salat |
var jo ikke ferdig med å skrive - que pasa..?
Kvelds: ED-sjokopudding tror jeg Sånn - ferdig :-) |
hehe... sånn kan det gå:p
capucino omelett med ett egg, masse pittesmått brokkoli som jeg stekte i litt smør under lokk, hadde i litt purre til slutt, velgig digg! brownie silt sjokofrokost :rolleyes: |
Dagens mat:
To egg Salat på jobb Thaisuppe m litt kylling EDbrownie Litt svinekjøttpålegg og ei lita skive... (hmmm... ferskt brød...) En Atkinsbar Trening (klart å vase vekk treningsprogrammet:( men det må jo ligge en plass!!) 60 min spinning, 10 min step og to apparater. Ga alt på spinning idag og kunne holdt på for ever... endorfin er undervurdert! ;) |
Flinke jenter :)
Jeg ikke flink, begynte med sjokoladepudding til frokost og vaniljepudding til lunsj. Men så var det slutt på morroa denne dagen.. |
dilly da! sterkere tilbake i morgen :D
|
Dagens mat og ingen trening:
To egg og litt kjøttdeig salat på jobb EDbrownie EDpannekake 1 kyllingbryst 2 pizzabiter (jeg trodde jeg savna hjemmelagd pizza, men kan godt klare meg uten ja...) Nå stikker jeg til spania:) Oppføre dere fint mens jeg er borte da!! |
REISER DU FRA OSS? ... god tur :D
Sjokofrokost (silt så klart):D Blomkålmos og sopp med 20 g smør:o ED bar brownie |
Bare ei uke:) Så er jeg plutselig tilbake!
|
Sitat:
Da må du i alle fall ha en jysla go tur :) http://bestsmileys.com/undersun/5.gif |
Ja, denne dagen henger vel på greip ennå. Skal vi se, det var sjokoladefrokost, og så en cappuchino, det var den siste heldigvis:eek:. Og så har jeg spist middag med kyllinglår og salat. Senere ble det pannekaketortilla med salat.
Skal ha en ED-ting til. |
God tur Indi - jeg er grønn av misunnelse :D
Min dag: ED capuccion ED spinat-suppe m/salat, tomater og agurk (kjedelig salat :() ED eple-bar ED pannekake m/ekstra egg ED sjokopudding Tenkte jeg kanskje klarte meg med 4 produkter i dag, men neida... 1,5 timer trening hos fysio. |
Min dag:
ED cappuccino m/vann ED osteomelett m/tomater, paprika og salat ED sjokobar ED grønnsakssuppe m/chili - ble greit nok ED sjokodrikk Hvor er alle sammen i dag da?? |
Min første ED dag ble sånn:
Praline bar Sjokofrokost Pannekake Kyllingsuppe med kokt blomkål og broccoli Brownies (står klare nede, har ikke spist enda) Får se om jeg lager meg en liten salat etterpå og, føler meg litt sulten. :o |
Fint å ha deg med Robyn - dette blir bra :p
Min dag: ED-cappuccino ED paella (endelig) ED praline bar ED creme brule (prøver den med melk og is i blendern... får se hvordan det smaker) 3-4 liter vann, 2 kopper urtete |
jepp... dette blir bra!
slurk grønnsaksuppe ... ÆSJ! pannekake cappucino paela-suppe :p |
Min dag
- Asparges-suppe (har gått tom for sjokofrokost, varm sjokolade og cappuccino :( - Spinat suppe og en skål salat - Skinke-omelett m/sjampignong, grønn paprika og tomater + salat - Creme brulé (uff - den er i kvalmeste laget altså....) |
- sjokobar
- omelett med 2 ekstra egg, en spisesje bacon:o masse sopp, litt purre, litt salat med løk og paprika og en spisesje dressing:o - en halv pannekake og en halv brownie har hatt gjester i dag så har tillat meg noe ekstra og gjort om litt så jeg også kunne spise kake til kaffen... selv om jeg har unne meg litt ekstra er jeg GODT fornøyd med meg selv:D |
I går ble dagen min sånn:
Brownies Varm sjokolade Pannekake med stekt paprika, løk og salat (x2) Sjokolade bar 1/2 sjokopudding (merkelig bismak) I dag har jeg startet med Brownies, og så blir det definitivt pannekake-tortilla igjen. Ellers får vi se utover dagen. :) |
Min dag:
- Sjokobar - Aspargessuppe - Paella - creme brule senere kanskje (har ikke noe annet) 2 urtete, 1 koffeinfri kaffe og vann |
- blomkålmos med en liten dæsj smør
-brownie - sjokobar - blomkålmos med dæsj smør :o |
Brownies
Sjokoladepudding (smakte litt mindre py i dag, men fortsatt ikke godt) Pannekake x 2 (fylt med paprika, løk og salat) Praline bar |
Jeg gikk fra å synes sjokoladepuddingen var æsj æsj til å bli en av mine favoritter. ;)
|
Sitat:
|
en dæsj var 15 g... og det to ganger... 30 g på en dag, er kanskje litt mye?
står det noe sted at vi skal ha?... trodde det bare var hvis man ikke klarte seg uten jeg... på den fase en greia står det, 1-2 ss olje som dressing, ingen ting annet om olje eller smør. Må huske å spørre når jeg skal til legen... bør vel ikke ha for lite karber/ kcal iløpet av en dag heller:confused: |
Jeg husker ikke helt jeg heller, men har hvertfall brukt olje/smør til steking og ikke tenkt så mye på mengden.
|
Sitat:
Blomkålmos skal jo være i tillegg til produktene - eller kanskje du har fått beskjed om noe annet? ikke meningen og bry meg altså, men dette så bare lite ut... :o |
Sitat:
I brosjyren jeg har står det 1-2 ss olje - jeg trodde det var per dag jeg, så jeg har holdt meg til det + max 1 ts smør til steking av og til. |
Min dag:
ED musli m/røde bær bar (ikke favoritt akkurat) ED aspargessuppe ED skinkeomelett m/salat, sjampingong, paprika ED creme brulé 2 kopper urtete, 1 kopp koffeinfri kaffe og masse vann. |
Sjokofrokost x 2
Praline bar Brownie Kyllingsuppe med blomkål og broccoli En skive Norvegia :o |
Ja, det var vel litt lite, men hadde dårlig samvittighet for smøret.
Full skjerpings! - ED bar - Omelett med ekstra egg, issalat og løk - brownie - sjokofrokost |
et lite tips om du ikke syns müslibarene er gode, så er de bedre om man smuldrer de opp og har på litt skummetmelk... blir nesten som frokostblanding (jeg har brukt det mye for jeg syns sjokolade er helt forferdelig som frokost)
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:52. |