![]() |
Sv: Noen må si det
Hei Torkil og alle dere andre som har vært innom denne tråden.
Jeg vil bare minne om at Skaldeman har skrevet en bok baser på personlige erfaringer, og ja - han var en helt vanlig mann, uten kunnskaper om ernæring eller kosttilskudd. (De fleste har jo ikke det, dessverre.) Boken kunne med fordel vært redigert noe ned, men dette står ikke i min makt som har kjøpt norske rettigheter. Likevel er det nok lett for oss å si at det blir mange gjentakelser; vi er jo enige - vi vet jo dette allerede! Men Skaldemans primære målgruppe med boken er de som må omvendes, og dessverre - fetteorien - sitter så godt plantet i ryggmargen på vanlige mennesker at dette budskapet MÅ gjentas. Om kosttilskudd er det tidligere utgitt en rekke gode bøker, selv hadde jeg i sin tid gleden av å være med på utgi "Vitaminrevolusjonen" av Flytlie som jeg tror du får i paperback til en rimelig penge. Jeg er forøvrig helt enig i at kosttilskudd burde vært behandles grundigere i boken, men som sagt - dette er først og fremst en bok for å "redde" overvektige som lever i den tro at man blir slank av knekkebrød og pasta, og feit av bacon og meierismør. Forøvrig: Alle her inne kan nårsomhelst sende meg kommentarer og tips om bøker, forslag til utgivelser osv. ! Ha en strålende uke. -- Jan |
Sv: Noen må si det
Sitat:
Da burde boken inneholde endel ting som den mangler sett fra mitt synspunkt, ting man finner igjen i bøker om Ketolysekuren og like så Atkins.... Det handler vel kanskje om hvordan man leser det man gjør, og i hvilken hensikt man leser det :) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:36. |