![]() |
Sv: Den store felles ED-tråden
Titti-jeg håper å tror du har rett i det. På mandag er det en uke siden oppstart etter jul, kanskje jeg tørr veie meg da?
|
gratulerer monica, så herlig med nedgang!!! og fint for oss for snart kommer jo bilde! :D
burde nesten lagt inn bilde av meg selv her i min nye blomsterkjole, føler meg så fjong, det er deilig. litt vår i dette snølandskapet. titti: jentetur til bergen synes jeg høres herlig ut! bærgen e jo bæst ;) på mandag begynner jeg på skole, og skal på intervju til en muligens ny jobb. fikk bedskjed om at EDproduktene har kommet så på tirsdag begynner jeg påan igjen. NÅ begynner det nye året føler jeg. |
Lykke til med helg, jenter. Straks taco her:) i dag fant jeg en lekker jakke til bare 300krde hadde to igjen da jeg gikk forbi første gang. En i xl og en i l. Jeg måtte sjekke kontoen først og da jeg kom tilbake var xl borte. Dama i butikken ba meg prøve l, men jeg hadde lite tro på det, siden jeg prøvde jakka i xl i høst og ikke fikk knept den igjen da. Men str l satt som et skudd:) :) juhu:) god helg:klem:
|
Mille: riktig lykke til med alt du har fore. Digg at året er startet, en god følelse....
....og enda bedre følelse er det når klær i mindre størrelser passer! Grattis Titti, er det ikke herlig?!? Nå må vi bare fortsette! Gå på vekta Streber....jeg er jo kjempe spent...nå har jeg ventet en uke! :D God helg! Lykke til videre jenter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Yuhu! Titti, er det ikke en deilig følelse når man må inn i mindre str. enn man tror. Og Mille; du får ha lykke til på interj mandag :krysser fingrer:. Monica: Godt å høre at det endelig har sluppet tak i hos deg :heia:
Jeg skal på vekten igjen i morgen, da er det en uke siden sist :brrrr: Men det søtsuget som jeg har klart å komme meg unna - så fortjener jeg at det går nedover! :D God helg, alle sammen. |
Dere er kjempeflinke, jenter. Jeg har ikke vært så streng med dietten som jeg trodde skulle klare å være, men jeg kjenner jeg er i ferd med å hente meg inn og komme i ed-modus:ja:
Monica, jeg veier meg onsdager eller torsdager alt etter som. Neste uke skal jeg trene tirsdag og torsdag. Har allerede merket meg ut timer og satt opp i kalenderen:) |
Lykk til på vekta i morgen, Popp, jeg er nesten like spent som deg;)
|
Så spennende med jobb og skole, Mille. lykke til:klem: jeg er ute etter ny jobb og vurderer også og begynne studere igjen. :)
|
Jeg er glad jeg bare skal være i fase 1 i 2 uker denne gangen-gørre kjedelig:(Nope Monica , ingen veiing før jeg har holdt på minst en uke på ED igjen. Jeg la på meg MYE i julen, det kjenner jeg, kjenner også at mye er borte igjen nå ja, men venter litt til .
|
Synes du er superflink til å gå rett på fase 1 etter jul. :heia:
|
takk titti!!:d
|
Streber du er virkelig flink....sliter selv med litt søtsug! Må nok være helt avholds......etter to uker pleier det å være borte! Blir spennende når du veier deg Streber, vi heier på deg. Man kjenner ofte kroppen sin godt selv!
Idag skal jeg på skøyter med barna på sånn inne-skøyte-bane! Ny svær hall her i Stavanger....blir gøy, så skal jeg hjelpe svigerinnen min som akkuratt har fått baby, hun har feber stakkars mens mannen er borte idag. Hun har hatt keisersnitt og er blitt syk rett etter fødsel stakkars! Gleder meg til å kose med babyen....de er jo så bitte-små! God helg! |
Lykke til på veiing Popp!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Hei flinke damerhttp://www.pic4ever.com/images/grouphug.gif
Da har jeg vært i fase 1 en hele uke, og kan rapportere en nedgang på... http://www.pic4ever.com/images/Just_Cuz_19.gif 900g http://www.pic4ever.com/images/studsmatta.gif Ultra-fornøyd!!!!! Vet jo jeg kvittet meg med noe overskuddsvann i romjula, så jeg antar at dette er reell vektnedgang i form av fett http://img34.imageshack.us/img34/3585/uowyahooin0.gif |
Gratulerer med nedganen grotingeling-supert!!:DKULE gruppeklemme smileys du har :)
Jeg startet den 03. med ED, så det har bare gått 5 dager, men jeg kjenner at masse vann er borte fra kroppen og klær går på igjen , så jeg sjekket i dag-77,6kg, dvs 1,1 MER enn før jul-men TRO meg det har vært MYYE mer, men å gå på vekten å finne et kilo mer får meg ikke til å miste motivasjonen, slik mange kilo ville gjort.Det gjelder å ta innersvingen på seg selv he he:p Ble tante for første gang på tirsdag jeg- vil dere se bilder?? |
Grattis til Gro og Streber. :heia:
Jeg holdt på å gå på vekta i morges, men kom på at jeg bare skulle veie meg en gang per uke, så jeg klarte å besinne meg. ;) Ja, selvfølgelig vil vi se bilder, Streber. :spent: Nå skal jeg ut og måke, det blir dagens trim! :D |
Sv: FB
Hei, er på jobb, skal legge ut så fort jeg kan. Dårlig tlf, får ikke det til med den.
|
|
til venstre min eldste datter, midten meg og lille David Johan, høyre minstedatterhttp://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._5026550_n.jpg
|
Skjønningen David Johan :love: - ja og tante og søskenbarna er flotte de også :klem:
|
Tusen takk Groteling, kjenner jeg svever helt på skyer etter jeg traff godingen:)Og jentene mine er skjønne de også og jeg..ja jeg ser nå mye bedre ut nå enn for 10 kilo siden, ble ikke helt rar på det bildet der heller faktisk.:):pFikk skryt for vektnedgang igjen i dag, hele tiden nå-supergøy!
|
Så søt og så gyllen og fint. :love:
Dere var så fine alle sammen. :ja: Og du ser jo veldig slank ut nå Streber!!!! :D :D :D |
TJa, hva skal jeg si om min første uke på ED etter jul igjen da?? Det ble hvertfall ikke fase 1, det kan vi slå fast. ;) Mer enn kombi av fase 2/3, men fikk hvertfal avvent meg med karbo igjen og de siste to dagene har vært uten hodepine. :)
I går ble vi bedt til et vennepar med barn, der fikk vi servert pizza, jeg spiste så diskre jeg kunne bare fyllet og prøvde å plukke ut maisen som var i pizzaen, det gikk greit. Masse kaker og snacks og godis på bordet etterpå, men jeg spiste bare et par cashewnøtter, men jeg drakk to bokser med smirnof ice da...ja ja, stemingen ble hvertfall god og skravla gikk. :lol: I dag fikk jeg (nok en gang) kommentert at skravla går i ett her, så nå har jeg holdt munn i en time og 35 min. Samboeren min går rundt og ler høyt her, men nå skal vi nå se hvor kjedelig det blir her etterhvert. ;) Ha en super søndag dere, innevær her i dag. :D :D |
Ny bok av Sofie Hexenberg.
http://www.bokkilden.no/SamboWeb/pro...duktId=5660652 Denne skal jeg kjøpe. :ja: |
Mannen min også blir sprø av bablingen min når han er oppslukt i fagprogram/filmer som han elsker(ang brannvesen, feiervesen, tredreiing-for å nevne noe), men som krever konsentrasjon:oJeg VET han har rett-jeg trenger ikke si alt som dukker opp i hodet mitt he he-prøver å skjerpe meg, men glemmer det ofte:p;)
Takk Titti, ser ikke så verst slank ut på endel bilder, endel ser jeg stor ut på enda, i speilet er jeg helt ok:DMEN har noen kg igjen før idealvekt ja:) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:51. |