![]() |
Sv: Treningsdagbok (for alle)
Dag 2 uke 5 på RYP.
3x15 situps med 15kg vekt på brystet. 3x15 liggende beinløft med vertikalt "spark" på toppen. Dag 2 uke 3 PodRunner. |
Jeg trener fortsatt mest styrke
|
40 min på ellipsemaskina..knallhard i dag, phu..
+ 40 min me styrke:=) |
8 kilometer på ergon..:heia: |
Har vert ute å gått tur i snø...8km:)
|
Femte fullførte uke med:
Onsdag: Les Mills Body Balance (Yoga,Tai Chi, Pilates, stretching) 1 time Fredag: Les Mills Body Pump (workout med vekter) 1 time Søndag: Les Mills Body Vive (kardio og styrke med ball og strikk) 1 time Er veldig fornøyd med at jeg ikke har skulka en eneste trening på 5 uker. Har også øket belastningen på Body Pump med 2 kilo.... små skritt |
Dag 2 uke 6 RYP. Kun fredagen igjen så er det hvileuke.
Magetrening (3x15 situps med 15kg vekt på brystkassa, 3x15liggende beinløft, 1x10 liggende beinløft med vertikale spark). 20min aktivitet på tredemølla...skulle gjennomføre PodRunner dag 2 uke 4, men fikk krampe i lår og legger med en gang jeg begynte å løpe, så da måtte jeg gå over til rask gange...løsnet opp etterhvert så jeg klarte å løpe 5-6min i 11,5km/t... |
hmm skal jeg kaste meg på her mon tro :-P
Første dag med splittet program igår.. Trener på nautilus, stort sett mye styrke, men har jo alt på treningskortene i studioet.. Uansett, igår triceps+ + mage .. Idag blir det ben+ rygg+ biceps + bryst.. Føler meg kjempebra iht. treningen nå, og vil gi gass... Er utrolig glad i styrketrening (til å være jente iallefall), men skal forsøke å få inn litt mer kondisjon etter hvert.. I første omgang vil jeg komme opp i 4 økter i uka med styrke igjen.. Så får kondisjon komme som naturlig følgesvenn.. Hadde tenkt å starte med morgenturene igjen idag, men en rask titt på gradestokken sa meg at vi venter litt :-P |
Støle magemuskler etter diverse styrketrening i går
|
Dag 3 uke 6 RYP
Magetrening 30min rask gange/småløping på tredemølle |
Sjette fullførte uke med:
Onsdag: Les Mills Body Balance (Yoga,Tai Chi, Pilates, stretching) 1 time Fredag: Les Mills Body Pump (workout med vekter) 1 time Søndag: Les Mills Body Vive (kardio og styrke med ball og strikk) 1 time |
45min spinning og 30 min mage/rygg + pluss litt rask gange!!!
Endelig ei treningsøkt etter gammalt;) |
Dag 2 uke 1 runde 2 RYP
Magetrening (3x15situps m/15kg vekt på kassa, 3x20 liggende beinløft, planken) 30min på ellipse/crosstrainer-saken. Måtte teste ut noe annet enn tredemølla. Vet ikke hva som er mest effektivt men merket at jeg ble mer sliten i musklene i korsryggen etter crosstraineren, så tenker jeg prøver den en tid fremover. |
Jeg har vært flink de siste dagene. Bra styrkeøkter på overkropp og bein.
I tillegg noen mageøvelser og oppvarming er 10 min jogging. Deilig! |
Hadde første økt på nesten tre mnd på tirsdag... Syns jeg tok det pent, men beina mine syns ikke det. Jeg skal aldri ha et så langt avbrekk i treninga igjen, for dette er svinevondt!
|
Glemmer å gå inn her jeg....
Trener javn og trutt - akkurat nå så kjører jeg ganske høyintensive intervaller på mølla - 20 x 45 med 15 sec. pause. Og da tar jeg skikkelig i, tester ut ketose og høyintensiv trening:) |
Var tenkt å droppe treninga i dag da jeg var i skikkelig dårlig form i morges.
Men etterhvert som dagen skred frem syntes jeg det var for ille, så jeg trosset sykdom og sprang på treningsstudioet og trente likevel! Dag 3 uke 1 runde 2 RYP Magetrening (noe avkortet av at jeg holdt på å kaste opp...) Ingen kondisjonstrening (se punkt over). Likevel kjempetrøkk igjennom styrketreningen, har nok vært litt optimist mtp vektene men gir meg ikke så lett. |
1 mil på ergoen i dag. 20 minutters tur i går med akebrett på slep. Mandag ble det 45 minutters tur. Det er da noe :geip: |
10 km på ergometersykkelen i kveld...
|
Har sykla 10 km i dag også. :)
|
Hei. Prøver her og, har et spørsmål om noen vet svar: Jeg går til og fra jobb en gang i uka, ca 9,7 km. Trener på Elixia, styrke, sykkel,tredemølle.
Prøver å gå litt på ski, men der har jeg bare ingen energi, føler meg helt tappet. Alle andre aktiviteter går helt fint. I og med at jeg går på eurodiett: forbruker man mere kalorier på skigåing, slik at man bør kanskje innta mere karbo når man skal gå på ski?? |
10 km på sykkel.
|
Dette har jeg trent denne uka:
Mandag: spin 2 60 min Torsdag: 30 min bodypump (overkropp) og 45 min Bodyattack Lørdag: 60 min bodystep Søndag: 60 min spin 2 Syns det var tungt å trene i starten av lavkarbo, men syns d går bedre nå. Men synes fortsatt kondisen er litt dårligere enn før lavarbo. Men kan jo være innbilnin... ;-) |
Er ute hver helg med ski og pulk. Fy for ei trening dette er for lårene.
Vektene får ferie denne uka. Må gå en hel masse, for å få livet tilbake i lårmusklene. |
10 km på sykkel i dag.
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:18. |