![]() |
Sv: Treningsdagbok (for alle)
I dag:
RYP: Dag 1 Uke 2 Runde 2 (eller uke 9 av totalt 13 uker) Magetrening: 5+15+10 situps med 20kg vekt på brystet, 3x20 liggende beinløft, 3x10 woodchops m/40kg vekt, 3x10 reversed woodchops med 30kg vekt Kardio: 20min rask gange på tredemølla |
Her går det stort sett i styrke om dagen.
men nå blir det noen dager med utholdenhet siden vi skal bo på hotell |
Tirsdag: sykla 10 km
Onsdag: sykla 10 km I dag: sykla 10 km |
Syklet 1 mil i går og 1 mil i dag :heia: |
RYP: Dag 2 Uke 2 Runde 2...sliter med siste reps på noen av vektene. Jaja...biter tennene sammen, trente så hardt i dag at jeg var kvalm og andpusten av vektløftingen...gikk MYE dypere i knebøy enn tidligere, og det kjennes i beina nå (jukset også og slengte på 10kg for mye på siste sett, så det ble 90kg...satser på å bryte 100kg-grensa snart).
Magetrening: 4x10 Woodchops, 4x10 reversed woodchops, 3x20 liggende beinløft ("sparker" beina opp og sakte ned, river skikkelig i magemusklene), 3x20 situps på swissball med 5kg vekt bak hodet. Kardio: 30min på tredemølla, første 21min i 6,6km/t med 3% helning, så 4min med løping før jeg roet ned med 5min i 7km/t. |
Glemmer å skrive her, men trener helsestudio 4 dager i uka. Trener i utgangspunktet mage og rygg hver dag, og varierer bein + rygg og biceps/triceps +bryst.. Igår var beindag, 127 kg beinpress, 65 bakside ben, 65 forside ben, utside/innside lår, roing (vet ikke navnene men kjører to forskjellige a 36 kg), + mage og rygg. Avsluttet med 20 minutter sykkel. Mmm digg...
|
Hiver meg på rapportering her jeg.
Uke 10: Mandag: Xyckling Onsdag: Afrodance Fredag: Xyckling 45 min, morgen-trening |
dagens var mage+ rygg, triceps+ bryst+ skuldre.. Avsluttet med 10 min. i full fart på ellipselignende sak...
|
10 km på sykkel i går.
|
Har vært dårlig til å legge inn her hva jeg har trent - men jeg har ikke vært dårlig til å trene!!
Mandag: Body Pump 1time Tirsdag: Step m/ styrke 1 time Onsdag: Sirkeltrening 1 time Fredag: Sirkeltrening 1 time Lørdag: Slalom 5 timer FORNØYD!! |
RYP: Dag 3 Uke 2 Runde 2.
Magetrening: 4x10 Woodchops, 4x10 reversed woodchops, 3x20 liggende beinløft, 3x20 situps på swissball, 3x20 skrå crunches, 3x20 crunches med samtidig "sykling" med beina. Kardio: 20min på tredemølla. |
40 minutter morgenkardio, bein, rygg, mage biceps osv. i studio, og 30 minutter kardio til slutt..
|
55 min xycling
|
Tidsklemma ødela litt for meg i dag...
Ble bare ei beinhard økt med styrke i dag, kjørte RYP + litt ekstra for biceps og triceps. 45min lang treningsøkt, mage og kondis fikk fri i dag. |
En time Body Pump!
|
mage+ rygg, triceps+ bryst+ skuldre. + 20 minutter sykkel..
Utrolig mekrelig følelse idag.. Jeg har skikkelig dårlig matlyst for tiden, så idag før trening gikk det i kaffe med fløte i + proteindrikk med rapsolje i bare for å få i meg noe + at jeg drakk mye vann.. Jeg har aldri svettet så sinnsykt i hele mitt liv.. Det rant nesten fra nesa under kardioen hehehe |
10 min elipse maskin, så 55 min elixia power, og 15 min ergometersykling tilslutt.
|
I går 14 kilometer på ergoen. Det tok 40 min. I dag: 30 minutters rask gange med staver :heia: |
Idag har jeg hvildag (fra styrke), men gikk en time i bratt terreng.
|
Trente armene i går. Bra økt!
|
Etter et langt sykeopphold (siden midten av november) har jeg nå vært så smått igang igjen med trening i en måneds tid. Lungekapasiteten er på kun 33 %, og jeg må smøre meg med masser av tålmodighet. Treningsuka er roligere enn hva den var, men jeg får til 2 ggr Yoga, 1 gg aerobic, 1 økt på tredemølle/ellipse...
Og formtest i dag viste at jeg (på tross av en skikkelig fysisk kollaps) er i bedre form nå enn jeg var i høst! |
Har hatt første økt på "Russian underground bodybuilding fatigue cycling program" (litt av et navn :lol: ) i dag, og det er tøft. Litt for tøft for meg i ketose, så jeg skal justere treningsmengden ned og vektene opp neste økt.
Jeg tok meg selv i å mumle "forbanna russere" flere ganger i økta :lol: Ellers virker det som en veldig god plan (som med alt som er russisk og undergrunns :nei: :lol: ), og jeg kommer til å holde meg til den de neste 3mnd, kanskje lenger, avhengig av hvordan det går. |
8 km på ergon :D
|
Jeg valgte, i stedet for å justere på treningsmengden, å følge programmet 100% og se hvor langt det gikk. Hadde økt nr 6 i dag, og selv om programmet er jævlig tøft, så går det. Og det er effektivt. Så da får det bare være om jeg er på gråten på de siste settene :lol:
|
2 dager styrke + kardio denne uka.. Var dårlig forrige uke, så har tatt det pent..
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:50. |