![]() |
Sv: Treningsdagbok (for alle)
I dag har jeg løpt i ca 30 minutter intervalltrening. Stønn, lårene mine
|
Xyckling 55 min på Elixia mandag, Styrke i sal i går også 55 min, i dag blir det xyckling 55 min igjen.
|
To økter igjen før avlastningsuke (og ferie). Kroppen vil ha avlastningsuke NÅ :lol:
|
Hei :)
I dag har det kun vært en liten løpetur på ca 30 min. Løp i ulendt terreng noe som er uvant for meg. Men det gikk greit.;) |
Sitat:
Sadistiske russerf... :lol: |
Løp intervall før jobb
|
Har hatt dobbeltime med aerobic, formen er stigende ;) |
Onsdag, en time sykkel landevei, torsdag blei det 30minutter løping/intervall. Kjenner kondisjonen komme. Skummelt gøy med pulsklokke
|
Xycling 45 min klokka kvart på sju i dag tidlig :D
|
årets første fjelltur siden været er så nydelig ca. 2 timer
muligens litt solbrent og sinnsykt vondt i beina! |
I morgen skal jeg sykkle et sykkelritt på 9 mil, veldig spent på hvordan det går, er i ketose. Har tenkt å drikke xl-1 underveis for å ikke gå tom. Jeg blander ut pulveret i 1,4 liter og ikke i 1 liter som anbefalt. Da blir glukoseinnholdet fordelt på flere dl. Tenkte også at frokosten skulle bestå av egg og bacon for å holde på metthetsfølelsen lenge. Rekner med å bruke 3 1/2 time (håper) på de 9 milene :rolleyes: Noen andre gode råd så kom med de? |
Jeg trener sirkeltrening, noe jeg virkelig anefaler :D
|
... og 3,5 t shopping, dvs gå i ett strekk rundt på diverse senter... En trening som hadde tatt knekken på enhver mann! :D
|
30 min lett jogging på crosstrainer (ble tungt nok etter å ha trent hard intervalltrening i går), pluss ti forskjellige øvelser med utholdende styrke til beina mine=)
|
Gjennomførte sykkelrittet på 9 mil. 3t og 55 min, sterk motvind de 5 siste milene. gikk veldig greit og jeg er fornøyd:D Litt problemer med å hente meg inn i ettermiddag, fikk ikke i meg noe særlig mat etter rittet :(, men det kommer seg nå. |
Et par timers variert gange rundt omkring, en runde rundt Tjuvholmen og litt fram og tilbake på grønland... :D
|
Starta dagen med 25 min på elipsemaskina og 15 min styrke etterpå. Også har jeg jo gått i 17-mai tog :D
|
17 mai, blei 2 og en halv time på fjellet, med sykt tung sekk med fotoutstyr.
|
Har hatt dobbeltime aerobic i dag, gikk egentlig veldig greit. Svetten var ikke så salt så kanskje jeg burde drikke litt mere farris for å få i meg salter? |
Xyckling 55 min. Merket at jeg spiste karbo i går, for jeg hadde masse å gå på...
|
18 mai: 1 time kombinert landeveissykling og hurtig gange i terreng. Puls opp mot 140
I dag blir det en drøy halvtime intervalltrening. Skal teste mine nyinnkjøpte overpronasjonssko, med sole fyldt med lurium, umulium og drømmelettium. :D |
Sitat:
|
1 times skogstur er akkurat unnagjort. Dagen startet jeg med 20 minutter på elipsemaskina etterfulgt av 15 min styrke.
|
Trinigs bok ja... da kommer min bok t å bli ganske kjedelig, gå tur, jogge med hunden og ri hest.. hehe.. dette er hverdagen min men trim blir det jammen av det også;)
|
Sitat:
Du verden så lettløpt de nye skoene er, og duverden så jeg angrer på tempoet i dag. Nye sko=endret belastning=Sykt vondt i knær og legg |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:06. |