![]() |
Sv: Treningsdagbok (for alle)
Da har jeg unnagjort minførste joggetur på noen år:D. Det gikk mye lettere enn jeg trodde, hadde regna med pesing og vondter...men, det var bare godt (nesten:o)
Det skal gjentas en gang eller flere i nær fremtid ;) |
Xyckling, 55 min. Gud så mye lettere det er å trene etter en karbosprekk! :o
|
Hei :)
Har hatt de vanlige 2 timers økt med aerobic:D |
I går blei det joggetur/intervalltrening
I dag blir det en time sloooow. Har knær som ikke liker meg |
Da ble det kun en halv time på elipase maskina idag! Den tiden, den tiden:rolleyes:
|
xyckling 55 min.
|
Det blei 45 minutter styrketrening i går.
I dag er knærne mine langt bedre, så 30 minutter løping/intervalltrening står for døren. Uansett hvordan kroppsfasongen min utvikler seg, får jeg etterhvert god styrke, og en djevelsk kondisjon. Gleder meg til noen gode fjellturer i sommer. Kommer til å ha tidenes tyngste sekk, med alt hva hjertet begjærer. |
Hva har jeg trent idag.... Ja...
jeg har jo en av mine distre dager, så jeg dukket opp til treningen 1 time før min kjære avtale... full av dårlig samvittihet ovenfor gårsdagen da jeg ikke gjorde noe. Så dagen idag inneholdt dette; 15 minutt Cross Trainer 75 sit-ups - litt å spise så jeg klarer den knallharde styrkeøkten som han legger opp... det er så hardt og herlig å få til på samme tid at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg... Kort sagt trener vi Mage, Midje, Lår, Legger, Armer, bryst, rygg - med ulike intervaller... etter å ha svettet meg igjennom dette i 60 minutt... fikk jeg tidenes teaser 60 sit-ups = veiing... Nå skal det nevnes at min forrige veiing var for 2 dager siden, så jeg forstår ikke vitsen... men den 0,5kg fra sist.. Neste helvetesdag er tirsdag kan ikke vente, mellom dette er det Alt mulig rart.. |
Nye knær søkes, til godt brukt kropp.
Intervalltreninga tar på knærne til en tung kropp. I dag har jeg ganglaget til en 80åring med rulator |
Xyckling 55 min i går.
Også satser jeg beinhardt og skal på Xyckling 55 og Power 55 etter hverandre i dag... :rolleyes: |
Intervall/løping i går. Endelig begynner knærne å oppføre seg.
Har ikke pytonvondt i dag. |
Sitat:
|
Heisann:)
Har hatt dobbeltime i aerobic i kveld. nå skal jeg lade opp til sykkelrittet Bergen-Voss som er 17 mil langt og går av stabelen på lørdag. Er veldig spent på hvordan det skal gå uten karbs???:rolleyes: Noen forslag til hva jeg kan ha med som energipåfyll underveis. Tror jeg bare kommer til å drikke vann, muligens litt energidrikk, men eg blir så seig/slimete :eek: i munnen av det. |
Sitat:
Neida, fordi jeg skal greie de militære kravene på 3 og 5km i løpet av sommeren, og for å få mye mere kardio. Løp intervall i går også. Sliten i knærne i dag, men ikke vondt. Vonde knær kom av nye sko, og alt for god fart nedoverbakke med tung kropp. De nye skoene var bare så fantastisk lettløpte. |
Vil bare fortelle at jeg gjennomførte sykkelrittet Bergen-Voss som er 17 mil på lavkarbo, på lørdagen. Det gikk heilt fint:D Til frokost spiste eg en kotelett og et egg med majones. klokka 5 om morningen, hadde meg en eggekaffe med ekstra fett på vei til Bergen og start. Underveis i rittet spiste jeg hardkokte egg, ost og skinke og eg drakk bare vann. Dette gikk heilt fint, ikke gikk eg tom og vi gjennomførte rittet:heia: eg er veldig fornøyd og stolt av meg selv som klarte det.:D |
Hei igjen :)
Ellers ble det bare en aerobictime i kveld og ikke to som planlagt :rolleyes: |
Sitat:
Syklet du med pulsklokke? Hvis ja, kan jeg spørre hva de hadde i gjennomsnitt på klokka? Helst i % av maks? |
Sitat:
|
Sitat:
Hei :) Jeg hadde i snitt 133 og det er i pulssone 2, som går fra 125 til 142. Vet ikke eksakt hva det er i %. |
Okey, takk for svar :)
|
Power time i dag, 55 min. (nå har jeg bare 5 klistremerker igjen før jeg får bag! Joohuuu! :D)
|
45 min på ergometersykkel
12 x 3 push-up 20 x 3 situps |
I dag har jeg hatt to gode timer med aerobic, tross at jeg har en forkjølelse i kroppen. Følte jeg hadde masse energi å gi, Så jeg ga gass. :D |
En veldig bra sykkeltime i dag, tross overtrøtt dag generellt :) Og sykkel på fredag som jeg glemte å skrive ned, rett og slett fordi den ikke var noe å skrive hjem om.... :o
|
I går ble det sykling i stua.
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:17. |